Ja die viel welop.quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:22 schreef azaroth het volgende:
omotoyossi (oid) was wel goed de afgelopen wedstrijden
Nee, Benin ligt in Afrika.quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:35 schreef Sloggi het volgende:
Benin ligt toch in de buurt van Saoudi-Arabië?
dacht ik
Ik vond die middevelder uit Bosnië erg goedquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:40 schreef golfer het volgende:
Alle reserve-spelers voor dit potje dus maar even opstellen en speelminuten gunnen.
Togo, Burkina Faso en Niger zijn idd grote voetballanden.quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:41 schreef tong80 het volgende:
Benin ligt tussen grote voetballanden. Ik zou ze suporteren als ze niet tegen Nederland zouden spelen.
Liever 7.quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:19 schreef tong80 het volgende:
Wint Nederland weer en worden we met 6 overwinningen wereldkampioen ?
Die Medunjanin bedoel jequote:Op donderdag 16 juni 2005 18:42 schreef keijz het volgende:
[..]
Ik vond die middevelder uit Bosnië erg goed
Yemen Road 1, Yemenquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:40 schreef Suijk het volgende:
Hehe, bijna Sloggi.
Jij bedoelt misschien Jemen?
Nog onder de moffen dus.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:24 schreef DeTolk het volgende:
Ze staan 125e op de wereldranglijst
Dat is slightly off topic hierquote:
quote:Haris Medunjanin heeft donderdag op de training in Oisterwijk een blessure opgelopen.
De technisch vaardige middenvelder van AZ haakte na een botsing met Mark Otten af. Hij zat de training verder uit met een bandage om het bovenbeen en daarop een flinke zak ijs.
"Haris heeft last van een zogenaamde paardentrap in het bovenbeen", legde De Haan uit." Daar is hij een aantal dagen zoet mee. Het duel van zaterdag met Benin komt wel erg vroeg voor hem."
Ja, dat zal je hier niet snel zienquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:20 schreef Mighty_Mouse het volgende:
Idd...Vandaar ook de minuut stilte bij de eerste wedstrijd...
Leuke 'supporters' daar....
Haha iddquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:33 schreef Nashje het volgende:
Supporters van Benin zijn cool. Allemaal in het geel en met trommeltjes staan ze herrie te maken. Mooie herrie, dat wel.
nou dat niet maar ze komen allemaal 1 voor in binnen strompelenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoezo lastig, bleven ze kleven?
Idd stond ook in de VI van gisterenquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:47 schreef Nywuob het volgende:
Hij is niet gestenigd, hoor. Onzin die zelfs door de commentator van de NOS verkondigd werd. Hij werd aangevallen in een nachtclub. Voor zover bekend had dat niets met voetbal te maken.
VI meldde dat hij op een strand beroofd en vermoord werd. Wat ie dan eerder in een nachtclub deed hoef ik verder niet weten.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:32 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Idd stond ook in de VI van gisteren
Ik zou het stom vinden van Foppe mocht hij het niet doen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik hoop toch niet dat ik morgen een b-garnituur aan het werk ga zien
idd, ik wil weleens al die andere gaste aan de gang zien.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:44 schreef BB-King het volgende:
Gewoon de licht geblesseerden sparen maar de fitte spelers opstellen.
Ze wilden zijn Rolex idd.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:39 schreef okee6 het volgende:
[..]
VI meldde dat hij op een strand beroofd en vermoord werd. Wat ie dan eerder in een nachtclub deed hoef ik verder niet weten.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:58 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Yemen Road 1, YemenTe veel Friends gekeken
Je moet je kickmoment natuurlijk wel goed kiezen hequote:
Ach Frank Snoeks valt wel mee hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:03 schreef Vom het volgende:
Hoe vaak heeft die klote commentator al gezegd waar iedereen vandaan komt![]()
Als je naar je My Television gaat, en dan Play URL Nederland 2quote:
Uhhhmmm heb je perongeluk een URL voor mequote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Als je naar je My Television gaat, en dan Play URL Nederland 2
Hoe kom ik daar?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Als je naar je My Television gaat, en dan Play URL Nederland 2
Sukkeltje.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:26 schreef mat_herben het volgende:
wat een suikerklontje.
Breek me daar de paardenbek niet van openquote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:26 schreef mat_herben het volgende:
wat een suikerklontje.
Robben 2 ?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:25 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik dacht dat Afellay klaar was om te spelen![]()
Kerel heeft bij elke actie pijn
Zo te zien wel.quote:
Plus 6 maanden revalideren.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo te zien wel.
Rest van het toernooi uitgeschakeld, schat ik zo in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |