Ja, dat zal je hier niet snel zienquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:20 schreef Mighty_Mouse het volgende:
Idd...Vandaar ook de minuut stilte bij de eerste wedstrijd...
Leuke 'supporters' daar....
Haha iddquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:33 schreef Nashje het volgende:
Supporters van Benin zijn cool. Allemaal in het geel en met trommeltjes staan ze herrie te maken. Mooie herrie, dat wel.
nou dat niet maar ze komen allemaal 1 voor in binnen strompelenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoezo lastig, bleven ze kleven?
Idd stond ook in de VI van gisterenquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:47 schreef Nywuob het volgende:
Hij is niet gestenigd, hoor. Onzin die zelfs door de commentator van de NOS verkondigd werd. Hij werd aangevallen in een nachtclub. Voor zover bekend had dat niets met voetbal te maken.
VI meldde dat hij op een strand beroofd en vermoord werd. Wat ie dan eerder in een nachtclub deed hoef ik verder niet weten.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:32 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Idd stond ook in de VI van gisteren
Ik zou het stom vinden van Foppe mocht hij het niet doen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik hoop toch niet dat ik morgen een b-garnituur aan het werk ga zien
idd, ik wil weleens al die andere gaste aan de gang zien.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:44 schreef BB-King het volgende:
Gewoon de licht geblesseerden sparen maar de fitte spelers opstellen.
Ze wilden zijn Rolex idd.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:39 schreef okee6 het volgende:
[..]
VI meldde dat hij op een strand beroofd en vermoord werd. Wat ie dan eerder in een nachtclub deed hoef ik verder niet weten.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:58 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Yemen Road 1, YemenTe veel Friends gekeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |