Super!! I love the good old days. Krijg helemaal weer dejavu's uit mijn studententijd...quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:35 schreef TechnoHead het volgende:
Net als vroeger op schoolkamp: macaroni met SPAM oftewel SMAC
D'r hoeven natuurlijk geen zeevruchten in te zitten. kan ook met kip of rund.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:37 schreef Libris het volgende:
wow, das een uitdaging... Maar inderdaad iets algemeens, iedereen moet het ook nog redelijk lusten, paella met zeevruchten lijkt me dan ook niet zo geschikt..
En Lassie.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:41 schreef MacVincent het volgende:
[..]
D'r hoeven natuurlijk geen zeevruchten in te zitten. kan ook met kip of rund.
Shit ja...BIER MET WORST!! hmmmmmmm, burpppquote:
Zit ik net te verkondigen dat veel mensen niet van paprika en/of champignons houdenquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:07 schreef Stienn het volgende:
Shoarma?Gewoon zo'n grote pan. Pleur shoarma er in en bakken ! Paar champigons, paprika er bij en eten!
quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:13 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Zit ik net te verkondigen dat veel mensen niet van paprika en/of champignons houden![]()
Maar het idee shoarma is niet eens gek...!
Kan ook, ja! En, lach niet, maak het beslag dan in een (goed schoongemaakte) emmer...! Heb ik bij scouting gezien. Geweldig!quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:26 schreef iamredleader het volgende:
Wat ik een keertje gedaan heb is pannenkoeken voor 120+ man, met drie mensen het beslag staan maken, daarna in m'n eentje drie pannetjes, en achter mekaar pannekoeken maken. Als je met meerdere mensen bent kun je dit ook doen. C1000 heeft supergoedkope mix, het enige wat je dan nog moet doen is olie of boter, eieren, melk en extra's voor de pannekoeken te kopen. Drank etc. kun je zelf wel bedenken. Smakelijk eten!
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |