picquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
heej hutse jij gaat over het clan gedoe he![]()
mag kim een vriendin van mij in de clan? (ze is hawker)
is lvl 30 maar heeft zo zomervakantie dus die is in no-time hoog.. (ik heb er ook verslaafd gemaakt)
quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:14 schreef Speedski het volgende:
![]()
En weer staat mn naam niet in de OP ....
![]()
![]()
DaFan![]()
quote:
Haha al die aapjes met vriendinnenquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:01 schreef DaFan het volgende:
Nou, zet nog maar een keer neer wat je niet snapt dan zal ik het uitleggen.
vroeg of laat zul je er toch een keer aan gaan beginnen denk ik zoquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:37 schreef DaFan het volgende:
Ik vind 'een vriendin' maar niks. Kost alleen maar tijden geld
'Maar je krijgt er zoveel voor terug!'
Alsof dat niet voor het oprapen ligt
precies !quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:37 schreef DaFan het volgende:
Ik vind 'een vriendin' maar niks. Kost alleen maar tijden geld
'Maar je krijgt er zoveel voor terug!'
Alsof dat niet voor het oprapen ligt
Dudequote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
vroeg of laat zul je er toch een keer aan gaan beginnen denk ik zo
of moet zijn dat je op mannen valt ( no offence, het kan toch )
maar mannen kosten ook geld![]()
ik zei al no offencequote:
ik had ook van die servers dat ze d00d waren :/quote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:01 schreef Dawnbreaker het volgende:
gheheh die foto van mij en weizz ruled gewoon
ps gizzie kom je online?
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
vroeg of laat zul je er toch een keer aan gaan beginnen denk ik zo
of moet zijn dat je op mannen valt ( no offence, het kan toch )
maar mannen kosten ook geld![]()
Neuhh .... op je 65e kan je nog steeds met een jonge del rondlopen van 20.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:03 schreef the.big.ticket het volgende:
Waarom moet dat? Stopt mijn leven op mn 30e als ik niet getrouwd ben ofzo?![]()
dat is zelfs het uiteindelijke doel...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:04 schreef Speedski het volgende:
[..]
Neuhh .... op je 65e kan je nog steeds met een jonge del rondlopen van 20.
met een man van 110 oid?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
![]()
en waar moet ik dan mee rondlopen als ik 65 ben![]()
ow srry neit echt gemerkt, wat is je nick danquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:27 schreef fs180 het volgende:
[..]
junon.. geen idee waar precies iig in de buurt van het shipik riep je nog enzo
![]()
vroeg ik me ook al af gisteravond...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:23 schreef Weizz het volgende:
Nergens last van.... Wel van het feit dat ze nu de servers aan het inspecteren zijn![]()
zal het zo nog eens proberen, WAAR IS IEDEREEN TROUWENS!!!!!!!!!!!!!
woehoequote:Op zondag 19 juni 2005 17:31 schreef DaFan het volgende:
Ik ga weer ROSEn.
Ik zou ze alleen wel snel verkopen, want de prijzen hiervan schieten omlaag..quote:Op maandag 20 juni 2005 10:16 schreef Gabez het volgende:
veel plezier met levelen, ik ga lekker zwemmen
ohwjah ik heb bij elkaar nog ruim 600 +5 vital potions, voor hoeveel raak ik die kwijt denk je![]()
Voor het upgraden van mijn eigen spullen heb ik niet zoveel nodig dus dat moet wel lukken.quote:
Vooral door Gabez!quote:
En strakjes weet je van gekkigheid niet wat je met dat geld moet doenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:32 schreef DaFan het volgende:
Shop staat alweer open. Complete waarde: om en nabij de 130-140 miljoen
Helft is van jou though
Hmm mijn winkel staat op en ik ben er niet.. hopelijk naaien ze me niet in de tussentijd.quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:26 schreef DaFan het volgende:
Neh paar GM's liepen dingen te announcen, en ze zeiden dat er mensen over geklaagd hadden. Ik had nog 4 T7 toen ik ze sleepte terug naar mn Inventory, maar weet niet of ik er nou 2 verkocht heb of dat ze wegzijn.
sharen sharen sharenquote:Op woensdag 22 juni 2005 09:34 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
Hmm mijn winkel staat op en ik ben er niet.. hopelijk naaien ze me niet in de tussentijd.
Alhoewel ik maar 7 T7 in storage heb en 2 red hearts, meer dupes heb ik gelukkig niet....
Wel vannacht 21 Mil bij elkaar geschraapt, ging lekker
quote:
ja?quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:13 schreef Dawnbreaker het volgende:
omdat je een skillbooks moet kopen en skillpoints ervoor moet hebben?
graciasquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:24 schreef Dawnbreaker het volgende:
bij die ridder in zant
weer een fan erbijquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:17 schreef DennisMoore het volgende:
[newbie] Best grappig spel, paar avonden wat gespeeld nu. Ben dealer lvl 27 geloof ik.. [/newbie]
Haha, nee, dat is veel te veel gezegd.quote:
Wat liefquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:19 schreef DaFan het volgende:
Ow ff onthouden dat ik vanuit Italië een smsje stuur
Laat je wel wat wijven voor me heel daar? Ik moet over een maand ook nog naar Italië.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:19 schreef DaFan het volgende:
Ow ff onthouden dat ik vanuit Italië een smsje stuur
gefeliciteerdquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:30 schreef Speedski het volgende:
Ow mensen .... groot nieuws:)
Over 1.5 uur (23 juni dus), word ik 22 jaar![]()
!!!!
Felicitaties op msn=> jeltesr@hotmail.com
quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[afbeelding]
alsnog gefeliciteerd speed had t gister al een beetje gedaan maar nu echt !!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2005 10:37 schreef jorryt het volgende:
Feli speed,
wat is je nr gabez dan ben ik je op
Nou ... kvind het eigenlijk best wel handig !quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
ook kut is dat als je bevoorbeeld op n drukt..je meteen @ clan opties komt..was eerst niet
Weet je hoe warm het in Europa isquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:08 schreef Noir666 het volgende:
alle servers zijn opeens leeg( nja, wel full, maar relatief leeg I mean)
kheb em toch alquote:Op donderdag 23 juni 2005 11:49 schreef Gabez het volgende:
haha alsof ik jou mijn nummer ga geven
wijven in italiequote:Op woensdag 22 juni 2005 23:31 schreef the.big.ticket het volgende:
[..]
Laat je wel wat wijven voor me heel daar? Ik moet over een maand ook nog naar Italië.
Hoger of lager vraagt ie..want hij had al een andere geprobeerd..quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:30 schreef DaFan het volgende:
Probeer eens een andere resolutie?
daar weet ik niks van afquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:34 schreef DaFan het volgende:
Je kan van mij wel een miljoen lenen. Ik krijg van jorryt toch ook nog 2.1 M
heb ik ook, heel irritantquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:11 schreef DennisMoore het volgende:
Servers are currently being inspected.
Je meent het ....quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:04 schreef shilizous_88 het volgende:
te warm vandaag zeg.....
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:40 schreef Weizz het volgende:
FUCKIN YES>>> unique drop... Zweihander has left the Crawfi King....![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:40 schreef Weizz het volgende:
FUCKIN YES>>> unique drop... Zweihander has left the Crawfi King....![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal het over een maandje gaan testen voor jequote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:20 schreef Dawnbreaker het volgende:
gisternacht was een soldier 2nd job fix..
Graag Gabez en vanavond zal ik dan ook zeker komen doen, maar ik zit nu nog op mijn werk.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:58 schreef Gabez het volgende:
shili kom eens lvlen we zijn CF aan het ownen :p
Hava tequilla Dafan!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:04 schreef DaFan het volgende:
Weizz echt zo 1 miljard innen enzo
* DaFan gaat vakantie nu. Tot volgende week :w
GVD ! Crashed mn Rose !!! Anyways .. vanavond ben ik dr ook @ CGquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:37 schreef Weizz het volgende:
Ja, net ff met Gabez vet gehakt in Gorge.. Dat ging lekker, qua exp en nieuwe mooie equip
CF vanavond doe ik mee...
pfff !quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik ben bruin![]()
van één dagje in de zon chille..
zwembad in de tuin ownt![]()
![]()
Ik had anders maar 40%quote:Op zaterdag 25 juni 2005 12:02 schreef Gabez het volgende:
woehoevannacht CF had echt hard geownt, maar 55% in die paar uurtjes ownt nog meer
Nou, sinds dit bericht ben je erg stabiel gebleven...quote:Op maandag 27 juni 2005 02:16 schreef Gabez het volgende:
Stabiel..Weizz...stabiel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |