Wel erg klein, dus hier nog eentje (Portsmouth is niet correctos)quote:Op woensdag 22 juni 2005 09:53 schreef ChrisJX het volgende:
Wat een mooi plaatje
Dit is vast uh... Portsmouth ofzo
Klopt, een kruispunt van heel veel wegen boven elkaar. Het staat ook op de voorkant van mijn reisgids voor Shanghai:quote:
Nop: het juiste land is nog niet genoemd.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:43 schreef Zephyrus het volgende:
Ajaccio, Frankrijk??
Good one!quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:36 schreef BillGates het volgende:
en het is dus Funchal, Madeira
http://www.geraldbrimacom(...)nchal%20twilight.jpg
quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:24 schreef Skande het volgende:
Bergen, Noorwegen?
Van mij mag je als beloning een nieuwe postenquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:16 schreef 513.guzzstyle het volgende:
he verdraaid, skande was me net voor:) was al blij dat ik die stad had gevonden<---- was de eerste stad
da's de vuurtoren van Texel, toch? In de buurt van De Cocksdorp, als ik me niet vergis...quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:11 schreef 513.guzzstyle het volgende:
oowh bagger, ik krijg net vrij van me baas, nou ff een heeeele makkelijke dan:D
[afbeelding]
quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:17 schreef EagleJ het volgende:
[..]
da's de vuurtoren van Texel, toch? In de buurt van De Cocksdorp, als ik me niet vergis...
de stad / plaats is verspreid over het gehele eiland, en het grote gebouw is een redelijke "landmark", dus vandaar dat deze foto me wel aardig leek...quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:52 schreef rubbereend het volgende:is dat een stad? de plaatsjes die we moeten raden worden steeds kleiner
Martha's Vineyard?quote:Op donderdag 23 juni 2005 14:53 schreef EagleJ het volgende:
[..]
de stad / plaats is verspreid over het gehele eiland, en het grote gebouw is een redelijke "landmark", dus vandaar dat deze foto me wel aardig leek...
Is duidelijk bewijs dus groenlichtquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:10 schreef BillGates het volgende:
hrm.. moet ik nog wachten op EagleJ alvorens verder te gaan? wil natuurlijk wel zijn groenlicht hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |