Ja, okay, iedereen gebruikt, behalve Nederlanders. Alle topploegen gebruiken, behalve Rabobank.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:31 schreef Chepke het volgende:
Dat van Rabobank klopt niet. Waarom zou je één jaar veel doping gebruiken en daarna niet meer
Ze gebruiken niet in één keer veel meer doping dan andere ploegen, dat kan bijna niet. Misschien hadden ze budget over en kochten ze wat meer wedstrijden, kan natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, okay, iedereen gebruikt, behalve Nederlanders. Alle topploegen gebruiken, behalve Rabobank.
Teamsamenstelling Ceramiche Ariostea 1993:quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
En Ariostea en Panasonic en..... alle teams die plots over heel de breedte erg sterk beginnen te rijden.
Rabobank had ook eens zo'n topjaar. 2 jaar terug won Lotto plots de ene na de andere wedstrijd nadat ze 5 jaar eigenlijk een bende meerijders waren. Toeval bestaat niet.
Precies het topic gaat toch over de Tour de France toch als ik me niet vergisquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:14 schreef placebeau het volgende:
Wat Bartoli zegt.
Die discussies zijn zo afgezaagd.
Ik heb idd mijn geld op Moncoutie gezet voor de bergprijs. Ik vind hem elk jaar een stukje vooruitgaan. (zoals wel meer franse renners trouwens).quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wegmann zal iets te licht uitvallen, denk ik, misschien een Laiseka, of een Moncoutie , of een renner van Saunier Duval (Piepoli of een van die spanjaarden)
Die zet alles op de Vueltaquote:Op zondag 26 juni 2005 11:46 schreef mbn het volgende:
Waarom neemt Euskatel trouwens Aitor Gonzalez niet mee. Had hem wel op mijn lijstje staan voor mijn ploeg in verschillende tourmanagers.
Die zal wel voor een etappe gaan. Voor de bergprijs is hij teveel een opgever. Tenzij hij in het begin van de Tour in de bolletjestrui komt zie ik hem daar niet voor gaan.quote:Op zondag 26 juni 2005 11:51 schreef Dieptriest het volgende:
[..]
Ik heb idd mijn geld op Moncoutie gezet voor de bergprijs. Ik vind hem elk jaar een stukje vooruitgaan. (zoals wel meer franse renners trouwens).
Die bewaart zijn hematocrietmax voor later...oeps hihi nee grapje...quote:Op zondag 26 juni 2005 11:46 schreef mbn het volgende:
Waarom neemt Euskatel trouwens Aitor Gonzalez niet mee. Had hem wel op mijn lijstje staan voor mijn ploeg in verschillende tourmanagers.
Ohh wat koel...ik houd wel van aparte truitjes.quote:Op zondag 26 juni 2005 12:55 schreef mitt het volgende:
We zullen Vino in de kleuren van Kazachstan zien, hij won vandaag het KK.
Mooi. Mooie kleuren van de Kazachstaanse vlag.quote:Op zondag 26 juni 2005 12:55 schreef mitt het volgende:
We zullen Vino in de kleuren van Kazachstan zien, hij won vandaag het KK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |