We weten inmiddels hoe het kon...quote:Op zondag 26 juni 2005 20:15 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ik dacht 89, maar kan me vergissen. Was dat niet hetzelfde jaar dat Theunisse zó de Alpe d'Huez opstoof? Mon Dieu, wat een jaar was dat...!
hell yeah '89.quote:Op zondag 26 juni 2005 20:15 schreef dutch-mamma het volgende:
Ik dacht 89, maar kan me vergissen.
En weer niks met hem aan de hand volgens hem. Het is echt waar wat ze over hem zeggen, die gast is een soort stuiterbal.quote:Op zondag 26 juni 2005 21:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
hell yeah '89.![]()
Armstrong is trouwens gevallen: http://www.eurosport.com/(...)7203_sto735545.shtml
Ach, rijdt er nog iemand wél clean tegenwoordig...quote:
Z'n helm brak...! Dan is hij toch wel lelijk terecht gekomen (je maakt mij niet wijs dat iemand als hij tinnefmateriaal heeft)...quote:Op zondag 26 juni 2005 22:05 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
En weer niks met hem aan de hand volgens hem. Het is echt waar wat ze over hem zeggen, die gast is een soort stuiterbal.
Tja, wat moet hij anders zeggen? Een week voor de tour gaat hij niet melden dat hij kwetsbaar is.quote:Op maandag 27 juni 2005 01:26 schreef dutch-mamma het volgende:
Maar goed, als hij zegt dat het meevalt...
Als ik het me goed herinner was dit in voorgaande jaren niet (weet het echter niet meer zeker). Wat vinden we hiervan? Ik vind het echt grote onzin, een tijdverschil is een tijdverschil en dat moet dan ook zo in de uistlag komen. Als ze de verschillen agv de ploegentijdrit niet te groot willen hebben, moeten ze de rit inkorten of schrappen.quote:Maximum time differences in the Team Time Trial
Is stage 4: Tours - Blois = 67,5 kms)
The time of the team is set by the 5th rider of each team. The real times will be settled different in the rankings.
The difference between the 1st and 2nd team in the result will not be more than 20 seconds.
That maximum will be increased with 10 seconds for each of the following teams till the 15th team.
For the other teams (14th - 21st) the maximum difference will be increased by 5 seconds per team.
Vorig jaar was het ook alquote:Op maandag 27 juni 2005 09:21 schreef Hedgehog het volgende:
Ik zat net even naar het routeschema enzo te kijken en toen vond ik dit:
[..]
Als ik het me goed herinner was dit in voorgaande jaren niet (weet het echter niet meer zeker). Wat vinden we hiervan? Ik vind het echt grote onzin, een tijdverschil is een tijdverschil en dat moet dan ook zo in de uistlag komen. Als ze de verschillen agv de ploegentijdrit niet te groot willen hebben, moeten ze de rit inkorten of schrappen.
Omdat er meestal geen goede renners voor in aanmerking komen. Dit jaar zijn er wat Nederlanders en wat andere goede coureurs dan is het wel leukquote:Op maandag 27 juni 2005 13:01 schreef JohnDDD het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat die witte trui/het jongeren klassement me nooit ene ruk boeit
Basso?quote:Op maandag 27 juni 2005 16:56 schreef methodmich het volgende:
De laatste jaren zijn de winnaars van het wit ook nooit echt doorgebroken, op Jan Ullrich na.
Die had daar ook niks te zoeken.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:29 schreef Frutsel het volgende:
Simoni gaat niet naar de tour volgens NOS teletekst
Dus Lampre zonder kopman
Allebei zijn ze sprinter.quote:Op maandag 27 juni 2005 18:58 schreef BushRanger het volgende:
Welke Nazon was ook alweer de sprinter? Jean Patrick of Damien? Alleen Jean Patrick doet maar mee voor zover ik kan zien...
Van Gerrit of Marius?quote:Op maandag 27 juni 2005 18:57 schreef JohnDDD het volgende:
Die heeft alleen de Tour gereden dit jaar en zijn hoogste klassering was 31e in een etappe, en 66e in het eindklassement
Lampre komt met een vrijbuitersploeg net als aantal andere ploegen.quote:Op maandag 27 juni 2005 18:53 schreef JohnDDD het volgende:
Lampre komt nu echt voor niks. En Simoni zie ik altijd graag lossen.
Marius, en ik bedoelde natuurlijk de Giroquote:
En Mancebo, Karpets, Menchov. Toch geen kleine jongens.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:20 schreef Zwansen het volgende:
Basso?
Maar wel nogal vage renners die er steeds maar wat aanhangen achteraan in zo'n groepje. Ze "doen" zo weinig.quote:Op maandag 27 juni 2005 23:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
En Mancebo, Karpets, Menchov. Toch geen kleine jongens.
Karpets omdat het nog niet van beter kunnen is. Menchov moet het kunnen maar het wordt ook pas zijn 3e Tour. Verleden jaar uitgevallen dus die moet dat nog bewijzen. En Mancebo heeft geen echte krachtsexplosie. Je mag dan nog zoveel aanvallen als je wil in je gedachten het hangt allemaal samen met "je moet ook kunnen"!!quote:Op maandag 27 juni 2005 23:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Maar wel nogal vage renners die er steeds maar wat aanhangen achteraan in zo'n groepje. Ze "doen" zo weinig.
:x :x oei dat is een gewaagde uitspraak zegquote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
1 van de co-commentatoren van Michel Wuyts tijdens de Tour zalLudo Dierckxsens zijn
.
Ook had Wuyts nog wat te vertellen over doping. Hij vindt dat, wanneer ze echt renners willen betrappen op doping, ze beter wat meer zouden testen buiten competitie. Vooral in december in Zuid-Afrika en in februari in Spanje zou het volgens ons aller Michel geen probleem zijn om hopen renners positief te laten testen. Ook zei Wuyts dat hij (en anderen uit het milieu) ook wel weten hoe de vork aan de steel zit wanneer Aitor Gonzalez plots iedereen uit het wiel rijdt in de bergritten in de ronde van Zwitserland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |