Bijna iets voor TRUquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het is vrij...... suggestief als je 't mij vraagt.
Ja, heb ik ook al gehad. Vreemd, je bent niet moe of zo, maar je komt toch gewoon niet meer vooruit. Vooral in gang trekken na een bocht lukt gewoon niet meer.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:40 schreef Zwansen het volgende:
En over dat hongerklop, dat bestaat dus echt wel... Ik heb zelfs ook wel eens gefietst zonder dat ik drinken of eten bij me had en had uren daarvoor ook niets gegeten. Nou ik kwam niet meer vooruit, echt erg was dat.
Damn, waar heb je dat gelezen? Een maandje terug zei men juist dat hij vrijwel zeker meegenomen zou worden.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:54 schreef Frutsel het volgende:
Ik vraag me af of Valverde een goed klassement kan rijden dit jaar...
Is het trouwens al zeker dat Savoldelli naar de tour gaat? Laatste berichten die ik gezien heb wezen op het niet-aanwezig zijn in de tour
Vergeet jij hier vooral Basso niet ?quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:18 schreef JohnDDD het volgende:
Die ploegen zijn echt ongelooflijk. Ik zie Armstrong zelfs die Popovych nog naar een overwinning knechten als hij onverhoopt minuten aan de broek zou krijgen oid.
Maar als dat neit gebeurt, dan is de kans groot dat men in de bergen echt overblijft met tien man: Vino, Ullrich, Klöden, Armstrong, Azevedo, Savoldelli, Popovych, Rubiera, Leipheimer en Landis, oid.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |