screenshotsquote:Conker: Live and Reloaded is eigenlijk een Xbox versie van Conkers's Bad Fur Day voor de Nintendo 64. Als toevoeging hebben wij een aantal uitbreidingen en is de versie ‘reload’. Dit betekent dat de complete platform single-player ervaring uit de Nintendoversie gerestaureerd worden voor de Xbox, met prachtige nieuwe graphics, alle grappen, grollen en natuurlijk Conker’s aanstotende commentaar. Conker is namelijk geen lieve eekhoorn en het zal er in Conker: Live and Reloaded nog harder aan toegaan dan in het originele spel. Op klassieke platformstijl zal de speler zijn weg moeten banen door verschillende herkenbare werelden die vaak een persiflage zijn op bekende films of situaties die we allemaal ongetwijfeld kennen. Ook zal de kleine Conker in verschillende andere wezens moeten veranderen duren zijn avontuur en vijanden zoals de Geile Bijen, Goedgevulde Zonnebloemen, Zingende Hopen Stront en de Dood zelve moeten verslaan.
Het ‘Live’ gedeelte van het spel zal compleet nieuw zijn en de speler in talloze speelmodi en met verschillende speelkarakters die zoals 'Skyjockey', 'Long Ranger', 'Grunt', 'Demolisher', 'Thermophile' en 'Sneaker', die allemaal over hun unieke eigenschappen en wapenarsenaal bezitten.Dit in een futuristische setting die ons nog het meest doet denken aan Terminator 3 en een Tweede Wereld Oorlog setting die we allemaal kennen uit 'Saving Private Ryan'. Uiteraard zal deze multiplayer ervaring ook vol zitten met voertuigen en andere uitdagingen zoals een campagnemodus waarin de eekhoorns coöperatief tegen de kwaadaardige ‘tediz’ moeten vechten. Schiet je er een met een sluipschuttersgeweer neer? Dan knalt zijn hoofdje vrolijk met een grove bloedfontein uit elkaar.
Vraag toch alleen wanneer ie uitkomt.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:28 schreef BMH het volgende:
Denk eens na.
Hij heeft de 'ilegale' versie
Conker op de Xbox is extreem gesensureerd. Zelf "shit" is "gebleept".quote:Ironically, the 'mature' XBox console is doing all the censorship and the 'kiddy' Nintendo console let it fly without a bleep. It's a terrible game, but check out BMX XXX - censored on PS2 and XBX, completely uncut on the GameCube.
Put that in your pipe and smoke it.
Neeeeeeeee echt? Ook de europe versie? Aars. Het leek me best een leuk spel eigenlijk, maar als alle grappen gebleeped zijn dat hoeft het niet meer hoorquote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:22 schreef BMH het volgende:
[..]
Conker op de Xbox is extreem gesensureerd. Zelf "shit" is "gebleept".
Conker's bad fur day is een geweldig spel.. Alleen als veel worden gebleept zijn gaat de humor wel wat weg denk ik. Een scheldende bij is namelijk leuker dan een bij die alleen "you @#$% bastard, i'm gonna kick your @#$% like there's no @#$% in your @#$%."quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:01 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Neeeeeeeee echt? Ook de europe versie? Aars. Het leek me best een leuk spel eigenlijk, maar als alle grappen gebleeped zijn dat hoeft het niet meer hoor
als er iets gecencureert wordt dan gebeurt het in europa, remember ninja gaiden?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:01 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Neeeeeeeee echt? Ook de europe versie? Aars. Het leek me best een leuk spel eigenlijk, maar als alle grappen gebleeped zijn dat hoeft het niet meer hoor
Ressie 4 was gecensureerd in Jappy.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:50 schreef Sheepcidus het volgende:
Hopelijk kan ik hem zaterdag spelen.![]()
Ninja Gaiden was trouwens het geweld gecensueerd, hier maakt de taal meestal wat minder uit, in amerika is het juist andersom. De jappen boeit het volgens mij al helemaal geen fuck.
Dit lees ik net op eurogamer in de comments. Blijkbaar kan je dus de *beeps* weghalen door een bepaalde optie te unlocken.quote:Completing parts of the game and earning multiplayer medals unlocks 'potty mouth' and upgraded abilities.
Het zou belachelijk zijn, helemaal gezien het feit dat het op een Nintendo wel ongecensureerd was.quote:Op maandag 20 juni 2005 23:34 schreef twi het volgende:
Dan hoop ik dat daar een soort van code voor komt, want ik vind 't erg jammer, dat gecensureer.
Ja, europa. Nederland zelf houdt zich gelukkig verre van die onzin, maarja, ach, 1 europese versie will do is de meningquote:Op maandag 20 juni 2005 19:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
als er iets gecencureert wordt dan gebeurt het in europa, remember ninja gaiden?
De singleplayer was toch juist een 9+ ?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:24 schreef speknek het volgende:
Volgens IGN maakt dat gepiep het spel alleen maar grappiger. Maar what the [beep]?! Maar een 8.1?
Lijkt me nog steeds een must-have, maar de singleplayer schijnt dus ruk te zijn.
http://xbox.ign.com/articles/626/626725p1.html
Hey Nintendious_Boy, hoe is de frame-rate eigenlijk? Zit er over te denken het spel te kopen. Speelt het beter als Banjo of zoiets?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 02:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb Conker net een half uurtje gespeeld en het is erg cool, serieuze grappen erin. De censuur is misschien een beetje overdreven, het lijkt nu een beetje op een MTV show (shut up you **** enzo...) maar hinderlijk is het niet![]()
Ik heb Banjo nog nooit gespeeld, dus geen idee. Verder is de framerate gewoon ok, nog geen haperingen of framedrops gezien.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:43 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
[..]
Hey Nintendious_Boy, hoe is de frame-rate eigenlijk? Zit er over te denken het spel te kopen. Speelt het beter als Banjo of zoiets?
Dat wordt dus een savegamepje downloadenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:01 schreef BMH het volgende:
Als je singleplayer uitspeelt kun je het spel ongecensureerd spelen.
Banjo en Conker zijn beide geniale platformers..... als je Banjo cool vond en Conker niet kent,.... haal hem dan. De Xboxlive schijnt minder te zijn maar we doen het bijna allemaal voor de singleplayer gamequote:Op woensdag 22 juni 2005 11:43 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
[..]
Hey Nintendious_Boy, hoe is de frame-rate eigenlijk? Zit er over te denken het spel te kopen. Speelt het beter als Banjo of zoiets?
Banjo nooit gespeeld, schaam uzelfquote:Op woensdag 22 juni 2005 11:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb Banjo nog nooit gespeeld, dus geen idee. Verder is de framerate gewoon ok, nog geen haperingen of framedrops gezien.
quote:
Tja ieder zijn game. Rare is er lang mee bezig geweest dat wel. MP is aardig maar niet leuk. De SP is nog steeds cool en de gameplay is prima hoor (naar mijn mening) De reviews liegen er niet om ook.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:55 schreef PandorasBox het volgende:
Wat heeft RARE eigenlijk al die tijd gedaan? De graphics zijn opgepoetst maar de gameplay is hetzelfde gebleven, verouderd dus. De gameplay van Conker 64 was ook niet echt geweldig. Het gaat allemaal te langzaam. RARE heeft dus zo lang nodig om graphics op te poetsen? Ik had een remake a la Resident Evil voor op de Gamecube verwacht, maar je krijgt een remake waar ze zelfs stukken er vanaf hebben geknipt. En de multiplayer wordt ook bijna overal afgekraakt.![]()
Grafisch is het ZEER indrukwekkend, echt super mooi allemaal. Maar de gameplay kan mij niet meer boeien. Grapjes over scheten laten en poep vind ik persoonlijk ook niet meer grappig...
De battle tegen Big Mighty Poo vind ik overigens wel hilarisch.![]()
w88. Er is niets nieuws (op de multiplayer na). Zelfs de camera standpunten & de animaties zijn het zelfde in de cutscenes.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:47 schreef MMaRsu het volgende:
Maar als je de N64 versie hebt gespeeld, moet ik hem dan wel halen, of wachten totdattie is goedkoper is?
Tja ik heb de N64 versie gespeeld en geniet vol van deze..... dus de vraag is of je het spel nog eens maar dan mooier wilt meemaken... ik welquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:47 schreef MMaRsu het volgende:
Maar als je de N64 versie hebt gespeeld, moet ik hem dan wel halen, of wachten totdattie is goedkoper is?
Niet gegamedquote:Op zondag 26 juni 2005 02:33 schreef MMaRsu het volgende:
Sorry, was een kuttypo van me, ik bedoelde dus als je hem niet hebt gespeeld( sorry guys
)
Er is idd meer censuur in deze versie maar he,... het gaat om het spel. NG op Xbox was ook extra gecensureerd. Vreemd aangezien wij in Europa meer kunnen hebben dan de yanks, maar het haalde de speelbaarheid niet naar beneden.quote:Op zondag 26 juni 2005 13:36 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik heb hem nu ook even gespeeld, het bezorgen duurde langer dus kreeg ik hem gisteren pas.![]()
Erg leuk blijft de humor wel ben dus blij dat ik hem heb gekocht.
Maar de censuur is niet overal toegepast, alleen in de meeste dialogen wel. Zo staat er bij zo'n Birdy scarecrow een bordje met Feck off crows.
ja. Het spel heeft een auto-save functie waarbij je nooit veel opnieuw hoeft te spelen.quote:Op maandag 27 juni 2005 15:06 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb de N64 versie nooit gespeeld... ik moet hem dus eigenlijk wel halen vandaag toch?
Het is toch wel een spel dat je makkelijk een uurtje/half uurtje kunt spelen en waar je niet uren voor hoeft te gaan zitten? Want dat vind ik met dit warme weer wel fijn.
Eensch. Al vond ik de intro niet TE lang, wel lang.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:48 schreef MMaRsu het volgende:
De intro was echt te lang hoor, met al die laadschermen ertussen, verder is de gespeelde gameplay ( 10 minuten ) zat goed in elkaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alvast bedankt
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
quote:Op maandag 27 juni 2005 18:53 schreef MMaRsu het volgende:
Ehmniet,.... vooral niet doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alvast bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-edit-
nvm bad fur day faq al opgezocht
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind het vooral onsamenhangend en een hoop humor is een beetje te flauw eigenlijk. Lastig om hier een oordeel over te vellen nog.
Ik wist niet dat je hem had gekocht.quote:
Gijs.... je wordt gedissedquote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je hem had gekocht.
Ik kijk na de zomer wel in de aanbiedingsbak van de FRS of op eBay.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:03 schreef H.Flick het volgende:
Ik weet niet meer wat ik moet doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Ja de een doet er 10 uur over en de ander 15 a 20.... zit zelf op 11 uur en ik moet nog wel wat zaken. Geniet er nou maar van. Beter een kort cool spel dan een lang kut spelquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:04 schreef MMaRsu het volgende:
Jezus als hij echt maar 10 uur duurt vind ik dat wel jammer hoor...en hij heeft dus helemaal geen replay waarde?
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]Zoiets dacht ik al, maar ik was er niet zeker van dat ik alles had gedaan in de Barn theme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:19 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al, maar ik was er niet zeker van dat ik alles had gedaan in de Barn theme.
Bedankt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:16 schreef MMaRsu het volgende:
Ja okay, maar ik heb me gister dood geergert aan die race hoor, ik smeet bijna mijn xbox controller door de ruit. Gelukkig ben ik daar nu voorbij
. Oke straks maar weer verder met het spel, zit toch pas op 6 uurtjes
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Het is een verouderde platformer idd, maar ik heb geen moeite met de controls.... het is vrij simpel zeg maar. Beetje te simpel voor leuke gameplay iddquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:29 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb echt enorm gemengde gevoelens bij het spel. De platform/spring/klim dingen vind ik vaak zo frustrerend dat ik niet eens meer verder wil spelen, maar de meer adventure-achtige dingen vind ik dan juist weer wel leuk.
De humor is in ieder geval wel goed, maar de gameplay valt me toch een beetje tegen. De combinatie humor/gameplay vind ik in spellen als J&D toch stukken beter.
Waarquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:33 schreef H.Flick het volgende:
Vrij simpel?! Dan suck ik gewoon enorm want ik val telkens dood
Overal waar ik moet springen en klimmen. Ik spring telkens mis en dan moet ik weer helemaal opnieuw beginnenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Waar
Maar Jak 2 schijnt ook heeeel moeilijk te zijn hoorde ik !
ik ruik sarcasmequote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:50 schreef twi het volgende:
De camera vind ik gewoon naadje af en toe, en da's echt jammer. De humor is inderdaad geweldig en is IMHO ook de enige reden waarom dit spel een aanvulling op de gamescollectie is. Maar wat voor eentje, springen op de tieten van een zonnebloemWaaaaaaaaah
Nee hoor, vond 't geweldigquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:01 schreef Gamedemon het volgende:
ik ruik sarcasme
Hey Nintendious_Boy, nog bedankt voor je reply. Ja, ik heb 'm ook gehaald afgelopen zaterdag. Ik en vriendin vonden hem wel grappig, en vooral mooi, maar niet zo geweldig als we dachten.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ben nu 4 uur in de game en heb net de kluis gedaan voor de Catfish. Begin de game een beetje te begrijpen qua gameplay. Tis erg hak op de tak eigenlijk.
In het "it's war" level krijg je een hoop verschillende genres voorgeschoteld. Het begint met een platform gedeelte, daarna 3rd person shooting, Tank combat & dan weer platform.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ben nu 4 uur in de game en heb net de kluis gedaan voor de Catfish. Begin de game een beetje te begrijpen qua gameplay. Tis erg hak op de tak eigenlijk.
4/10quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:40 schreef speknek het volgende:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=60246 [afbeelding].
Eigenlijk ben ik het er volledig mee eens. Het is eigenlijk helemaal niet grappig en het speelt ook niet fijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:40 schreef speknek het volgende:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=60246 [afbeelding].
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |