Eensch. Al vond ik de intro niet TE lang, wel lang.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:48 schreef MMaRsu het volgende:
De intro was echt te lang hoor, met al die laadschermen ertussen, verder is de gespeelde gameplay ( 10 minuten ) zat goed in elkaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alvast bedankt
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
quote:Op maandag 27 juni 2005 18:53 schreef MMaRsu het volgende:
Ehmniet,.... vooral niet doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alvast bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-edit-
nvm bad fur day faq al opgezocht
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind het vooral onsamenhangend en een hoop humor is een beetje te flauw eigenlijk. Lastig om hier een oordeel over te vellen nog.
Ik wist niet dat je hem had gekocht.quote:
Gijs.... je wordt gedissedquote:Op dinsdag 28 juni 2005 08:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je hem had gekocht.
Ik kijk na de zomer wel in de aanbiedingsbak van de FRS of op eBay.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:03 schreef H.Flick het volgende:
Ik weet niet meer wat ik moet doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Ja de een doet er 10 uur over en de ander 15 a 20.... zit zelf op 11 uur en ik moet nog wel wat zaken. Geniet er nou maar van. Beter een kort cool spel dan een lang kut spelquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:04 schreef MMaRsu het volgende:
Jezus als hij echt maar 10 uur duurt vind ik dat wel jammer hoor...en hij heeft dus helemaal geen replay waarde?
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]Zoiets dacht ik al, maar ik was er niet zeker van dat ik alles had gedaan in de Barn theme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:19 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al, maar ik was er niet zeker van dat ik alles had gedaan in de Barn theme.
Bedankt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:16 schreef MMaRsu het volgende:
Ja okay, maar ik heb me gister dood geergert aan die race hoor, ik smeet bijna mijn xbox controller door de ruit. Gelukkig ben ik daar nu voorbij
. Oke straks maar weer verder met het spel, zit toch pas op 6 uurtjes
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Het is een verouderde platformer idd, maar ik heb geen moeite met de controls.... het is vrij simpel zeg maar. Beetje te simpel voor leuke gameplay iddquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:29 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb echt enorm gemengde gevoelens bij het spel. De platform/spring/klim dingen vind ik vaak zo frustrerend dat ik niet eens meer verder wil spelen, maar de meer adventure-achtige dingen vind ik dan juist weer wel leuk.
De humor is in ieder geval wel goed, maar de gameplay valt me toch een beetje tegen. De combinatie humor/gameplay vind ik in spellen als J&D toch stukken beter.
Waarquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:33 schreef H.Flick het volgende:
Vrij simpel?! Dan suck ik gewoon enorm want ik val telkens dood
Overal waar ik moet springen en klimmen. Ik spring telkens mis en dan moet ik weer helemaal opnieuw beginnenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Waar
Maar Jak 2 schijnt ook heeeel moeilijk te zijn hoorde ik !
ik ruik sarcasmequote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:50 schreef twi het volgende:
De camera vind ik gewoon naadje af en toe, en da's echt jammer. De humor is inderdaad geweldig en is IMHO ook de enige reden waarom dit spel een aanvulling op de gamescollectie is. Maar wat voor eentje, springen op de tieten van een zonnebloemWaaaaaaaaah
Nee hoor, vond 't geweldigquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:01 schreef Gamedemon het volgende:
ik ruik sarcasme
Hey Nintendious_Boy, nog bedankt voor je reply. Ja, ik heb 'm ook gehaald afgelopen zaterdag. Ik en vriendin vonden hem wel grappig, en vooral mooi, maar niet zo geweldig als we dachten.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ben nu 4 uur in de game en heb net de kluis gedaan voor de Catfish. Begin de game een beetje te begrijpen qua gameplay. Tis erg hak op de tak eigenlijk.
In het "it's war" level krijg je een hoop verschillende genres voorgeschoteld. Het begint met een platform gedeelte, daarna 3rd person shooting, Tank combat & dan weer platform.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ben nu 4 uur in de game en heb net de kluis gedaan voor de Catfish. Begin de game een beetje te begrijpen qua gameplay. Tis erg hak op de tak eigenlijk.
4/10quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:40 schreef speknek het volgende:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=60246 [afbeelding].
Eigenlijk ben ik het er volledig mee eens. Het is eigenlijk helemaal niet grappig en het speelt ook niet fijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:40 schreef speknek het volgende:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=60246 [afbeelding].
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |