nee want dan moet heel fok hier postenquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:59 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Kun je je hier ook aanmelden als je gewoon wilt neuken zonder toestanden?
quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:02 schreef Anthraxx het volgende:
Met heel veel drank zie ik er idd zo uit.
Okeyquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:12 schreef Bioslock het volgende:
Ja, ik. Maar mijn haren zijn wel blond. En ik wil er nog wel bij zingen ook.
Kijk zo zie ik er wel ongeveer uit, alleen nog iets bruiner worden...quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:16 schreef MaRySe het volgende:
je kunt ook naar me emailen!!
marysemeister(at)gmail.com !!
zo heb ik ook geen problemen met je hoor
[afbeelding]
quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:17 schreef KixAss456 het volgende:
[..]
Kijk zo zie ik er wel ongeveer uit, alleen nog iets bruiner worden...
Kom ik nu in aanmerking?
Ik mis je msn adres.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:16 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding]
En zo?quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:16 schreef MaRySe het volgende:
Dat doen we in het grasquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:23 schreef Bioslock het volgende:
MSN adres, troela! Anders kan ik toch niet voor je zingen!
Nou, vooruit dan maar.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:24 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dat doen we in het gras!
Stuur me eerst maar een mailtje
quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:16 schreef MaRySe het volgende:
IK BEN VERLIEEEFIEEFD!!!quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:29 schreef Dead-Doll het volgende:
Hoi hoi..
Ik ben Dead-Doll. Ik ga in het dagelijks leven door als "Lilian" en ben actief lid van de boomknuffelbrigade. Ik ben pas 17 maar heb al heel wat relaties achter de rug (vooral met eikebomen). Ik val op lang, stevig, hard maar toch ook heel gevoelig. Een boom die niet bang is zijn gevoelens te tonen. Mijn laatste relatie was met een boom hier in het bos. Maar het ging niet goed en tot overmaat van ramp dumpte hij me de dag voor valentijnsdag.. Ik was er kapot van. Maar goed. Genoeg over mijn liefdesleven. Meer informatie over mij is te vinden op:
www.date-a-tree.com/user/profile/Dead-Doll
[afbeelding]
Je hebt een nieuwe avatar!quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:37 schreef this_is_Gigolo het volgende:
Ik heb breezer.. kon ik nou ook in aanmerking?
Ja moar je hebt al een relatie.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:38 schreef GewoonPim het volgende:
[..]
IK BEN VERLIEEEFIEEFD!!!
*verliefd
Voor jou maak ik het uitquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:40 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ja moar je hebt al een relatie..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |