gardien komt zo voor me presentatiequote:Op donderdag 16 juni 2005 12:35 schreef Slarioux het volgende:
En heb jij het al gehoord dan?
Zeg even tegen hem dat ik Semester 2 in 2 weken gehaald heb.quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
gardien komt zo voor me presentatie
Moet je je her niet voorbereiden in plaats van te Fok!ken?quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:33 schreef Klobbert het volgende:
ik hoor net dat mn mentor gister tegen een vriend van me heeft gezegd dat ik gezakt ben
GODVERDOMME
ziekquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:40 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Zeg even tegen hem dat ik Semester 2 in 2 weken gehaald heb.
Wou ik net zeggenquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:35 schreef Sjakie01 het volgende:
Netjes zakken op een VMBO opleiding. Moet je wel erg je best doen om dat voor elkaar te krijgen.
Nee, gewoon rustig doorlezen in de trein en een beetje oefenen met de packet tracer. Die kerel kan gewoon niks.quote:
heb je gelijk in.. en hij komt uitgerekend op mijn presentatie.. hij heeft semester 2 niet gehaald hequote:Op donderdag 16 juni 2005 12:43 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nee, gewoon rustig doorlezen in de trein en een beetje oefenen met de packet tracer. Die kerel kan gewoon niks.
Als je dit soort verhalen al geloofd, lijkt mij het ook beter dat je er nog een jaartje over doet.quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:33 schreef Klobbert het volgende:
ik hoor net dat mn mentor gister tegen een vriend van me heeft gezegd dat ik gezakt ben
* Ondergrond wijst vermoeid nog een keertje naar zijn signature... *zucht*quote:
Ik heb VWO gedaan en ja, VMBO is te simpel. Enige excuus dat je in mijn ogen kunt hebben is dat je ZWAAR dyslectisch bent. Anders heb je gewoon te lang niet je best gedaanquote:
Ik heb de examens ff bekeken.quote:
maar bij geslaagd is dat wat anders dan bij gezakt...quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:05 schreef Neva het volgende:
ik wist ook bij beide zussen al dat ze geslaagd waren de dag ervoor![]()
dat is waarquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:11 schreef Troel het volgende:
[..]
maar bij geslaagd is dat wat anders dan bij gezakt...
Dan weet je meer dan ik weet.quote:
Wat denk je?quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Dan weet je meer dan ik weet.
Uitslag komt morgen pas.
Ik hoop op geslaagdquote:
Dolletjes, ik kan niet wachtenquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:33 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik hoop op geslaagd
economie had ik verneukt, maar die norm is 1,5 geworden
Geschiedenis ben ik zeker van dat ik het heb gehaald. Engels ook.
Nederlands spant er om, maar boeit niet.
Aardrijkskunde en wiskunde moet ik voldoende hebben, waar ik op hoop.
Ik laat het morgen weten
Gut, wat ben jij heerlijk superieur! Heb je er ooit wel eens bij nagedacht dat de meeste mensen een schooltype doen dat past bij de capaciteiten? Iemand die hard heeft gewerkt voor zijn VMBO-examen en dan slaagt, bewonder ik evenzeer als een VWO-scholier die datzelfde heeft gedaan.quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:55 schreef TR08 het volgende:
[..]
Ik heb VWO gedaan en ja, VMBO is te simpel. Enige excuus dat je in mijn ogen kunt hebben is dat je ZWAAR dyslectisch bent. Anders heb je gewoon te lang niet je best gedaan![]()
Owjah, examenvrees keur ik ook goed![]()
Succes met de her iigNu wel harder werken he
![]()
Sinds wanneer krijg je 's middags een telefoontje? En sinds wanneer heeft havo vandaag uitslag?quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:59 schreef Klobbert het volgende:
ik space em echt dood nu omdat ik zo gebeld word
geen idee allemaal, maar ik word tussen 3 en 4 gebeld, dat is alles wat ik weetquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:03 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Sinds wanneer krijg je 's middags een telefoontje? En sinds wanneer heeft havo vandaag uitslag?
Als ik jou was, had ik direct om 15 uur zelf gebeld, en gevraagd of je geslaagd bent. Zo heb ik het ook gedaan, dat uur duurt namelijk erg langquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:04 schreef Klobbert het volgende:
[..]
geen idee allemaal, maar ik word tussen 3 en 4 gebeld, dat is alles wat ik weet
dan issie waarschijnlijk in gesprekquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:07 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Als ik jou was, had ik direct om 15 uur zelf gebeld, en gevraagd of je geslaagd bent. Zo heb ik het ook gedaan, dat uur duurt namelijk erg lang![]()
VWO en dan zo kinderachtig reageren op iemand met VMBO?quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:55 schreef TR08 het volgende:
[..]
Ik heb VWO gedaan en ja, VMBO is te simpel. Enige excuus dat je in mijn ogen kunt hebben is dat je ZWAAR dyslectisch bent. Anders heb je gewoon te lang niet je best gedaan![]()
![]()
pff.quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:55 schreef TR08 het volgende:
[..]
![]()
Niet elke reactie is aan jou gericht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |