dat dacht ik ook, even nagezocht en nee dus..quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:40 schreef iggy_in_the_house het volgende:
aldus allmusic:
Formed
1998 in New York, NY
Nope die zijn uit New York maar denken dat ze Joy Division zijn en uit Manchester komenquote:Op donderdag 16 juni 2005 21:38 schreef belsen het volgende:
A, Maxïmo Park, vandaar.
Interpol komt toch ook uit Engeland?
quote:
quote:A star in the R&B world before she was even out of her teens,'s promising career was tragically cut short by her death in a plane crash at age 22.
O ja, shit. Tja, weet niet meer hoe die Männer heten.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:17 schreef Curchulain het volgende:
d'r komt in het geheel geen F in voor
* Curchulain wijst GLO nog eens op de aanwijzing direct onder de foto
Ik heb het hier 22:22. Als op 22:30 mijn tijd nog niemand een tweede naam heeft weten te noemen krijg jij het punt (of je moet zelf alsnog die namen noemen natuurlijk)quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:20 schreef GLO het volgende:
[..]
O ja, shit. Tja, weet niet meer hoe die Männer heten.
Och ja, Roedelius, nu je het zegt. En die voornamen wist ik ook, maar het lag allemaal heel diep weggezakt.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:28 schreef Curchulain het volgende:
GLO +1
Brian Eno
Dieter Moebius
Hans-Joachim Roedelius (is denk ik de middelste op de foto, hij is namelijk ruim 10 jaar ouder dan Moebius en 14 jaar ouder dan Eno)
Kane heeft zo'n award natuurlijk niet meer nodig. Lange Frans & Baas B ook niet, maar kregen 'm toch!quote:
mijn idee...quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:59 schreef Neva het volgende:
i don't have a fucking clue
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |