gewoon ff Popo mailen !quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:30 schreef pfaf het volgende:!
SanDisk Corp.
140 Caspian Court
Sunnyvale, CA 94089, USA
Iemand zin in een zonnige vakantie op mijn kosten?
't valt volgens mij wel op als je daar naartoe gaat met een shotgun.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:30 schreef pfaf het volgende:!
SanDisk Corp.
140 Caspian Court
Sunnyvale, CA 94089, USA
Iemand zin in een zonnige vakantie op mijn kosten?
Opvolgster van Genee?quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:31 schreef appelsientje het volgende:
hahaha geweldige titel
@AZ ze gaat naar voetbal Insite
quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanmorgen bevestigd bij StendersVroeg op YorinFM dat Barbara Barend Voetbal Insite gaat doen.
Aha, dat is leuk voor haarquote:
en op de één of andere manier is ze welquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
Aha, dat is leuk voor haaren voor de kijker ook wel denk ik, op AT5 deed ze het ook best goed, en ze heeft prima contacten in de voetbalwereld.
alleen die pa van d'rquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en op de één of andere manier is ze wel
het zou wederzijds kunnen wordn indien je een dame bentquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en op de één of andere manier is ze wel
En ze houd toch van andere vrouwen ??quote:
Ja hoor...quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:38 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ben ik de eerste in deze Hools die zijn afkeer van Barbara Barend bij Voetbal Insite mag uitdrukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |