quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:38 schreef Lllaura het volgende:
[..]
![]()
Als je bent wie ik denk dat je bent, heb je vorig jaar bij me in de klas gezeten...![]()
Ons kent ons...quote:
Als je ,t water niet meerekent wel ja.quote:
Jep.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:14 schreef Vava het volgende:
Erasmusflat is toch Noord? Vlakbij de Spinne toch?
Ik woon trouwens in het centrumaan het haventje
![]()
En ja... goed idee om er weer een reeks van te maken en dan weer eens te meeten ergens
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:38 schreef Lllaura het volgende:
[..]
![]()
Als je bent wie ik denk dat je bent, heb je vorig jaar bij me in de klas gezeten...![]()
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:14 schreef Vava het volgende:
Erasmusflat is toch Noord? Vlakbij de Spinne toch?
Ik woon trouwens in het centrumaan het haventje
![]()
En ja... goed idee om er weer een reeks van te maken en dan weer eens te meeten ergens
Wat voor werk doe je??quote:
Vava woont in het centrum aan het haventje en daar werk ik ook in de buurt.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:34 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je??
Misschien hebben we elkaar wel een keer gezien daaro.![]()
2 weken geleden was ik daar, bril, halflang haar, standaard zwart gekleed, soms metalshirt aan.
Nou ben ik wel heel benieuwd naar waar jij werktquote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:13 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Vava woont in het centrum aan het haventje en daar werk ik ook in de buurt.
Niet bij de Spinne hoor.
Waarom zou ik vertellen waar ik werk? Dan kom je me daar lastigvallenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:23 schreef Vava het volgende:
[..]
Nou ben ik wel heel benieuwd naar waar jij werktik woon hier namelijk al bijna mijn hele leven (woonde eerst in een straatje vlakbij de haven en de laatste 3 jaar aan de haven zelf) dus ik ken wel heel wat bedrijven enzo hier in de buurt
![]()
Heb ook in een discotheek gewerkt in die buurt.quote:Ik heb trouwens ook even in je fotoboek gekeken maar ik ken je geloof ik niet.
Ik val niemand lastig waarom zou ikquote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:29 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Waarom zou ik vertellen waar ik werk? Dan kom je me daar lastigvallen
[..]
Heb ook in een discotheek gewerkt in die buurt.
La Pillaquote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:31 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik val niemand lastig waarom zou ik
Die hier achter in de straat? Of die aan de haven zelf die nu geen discotheek meer is?
Oja, die dusquote:
Ik kwam wel eens in die ene die in het straatje hier achter is, niet die aan het haventjes zelf dusquote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:46 schreef Sc0rPi0n het volgende:
kwam je daar wel eens ?
Sorry, my badquote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:13 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Vava woont in het centrum aan het haventje en daar werk ik ook in de buurt.
Niet bij de Spinne hoor.
Ok, wie ben jequote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:07 schreef vencodark het volgende:
Voel me ook erg thuis hier![]()
Woon dan al mn hele leven (20 jaar) in Kapelle.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |