Geboren in Vlissingen, 19 jaar er gewoond. Woon nu vier jaar tot nog grotere tevredenheid in het pittoreske Middelburg. Maar ja, het is (met Souburg en Koudekerke erbij) praktisch één stad.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:58 schreef Eastwood het volgende:
ik ben nog nooit mensen uit vlissingen tegen gekomen
![]()
volgens www.vandale.nl is "zeeuw" ook geen woord...quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:50 schreef zillah666 het volgende:
Aaaaaaaahhhhhhhhhhhh,
Ik haat mensen die het over zeelanders hebben. Godver, ZEEUWEN zo heten wij. Is dat nou zo moeilijk??? Zeelander is niet eens een woord!
Maar wel een mooi usericonquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:32 schreef B_BOY het volgende:
hier een niet zeeuw.
Die goeie ouwe tijdquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:12 schreef Da_Sandman het volgende:
In het vroegere SC hadden we eenreeks
, weet Vava ook nog wel
Toen is er zelfs een meet geweest
M'n moeder werkt di op het schooltje..quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:34 schreef Megter het volgende:
Kloetinge meldt!
Ik woon in het Oostmolenpark, andere kant van de weg dusquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:34 schreef Wokkel1982 het volgende:
[..]
M'n moeder werkt di op het schooltje..
Zullen we er een reeks van makenquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:29 schreef Sc0rPi0n het volgende:
dit is toch al een beetje een verkapte SC
Daar wonen mijn ouders nog steeds. Zelf geboren in Goes(ziekenhuis), 13 jaar lang opgegroeid in Lewedorp om vervolgens een jaar of 12 in Kloetinge te wonen en dan sinds drie jaar in Capelle aan den IJssel woonachtig, vooral voor het werk.quote:Ik woon in het Oostmolenpark, andere kant van de weg dus
Zuid toch? Daar wonen alle gangers!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:57 schreef Mr-Coffee het volgende:
Alleen m,n zus woont er nog, ze woont in de buurt van de Erasmus flat.
Noord is dat geloof ik, toch?
quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:11 schreef Da_Sandman het volgende:Zeeuwen
Vlissinger meldt...
En Lllaura, doe jij communicatie hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |