Ik denk dat wanneer je gaat vertellen hoe jij je klasgenootje met een overgewicht van ruim 30 kilo, een kop vol wratten, niet groter dan dan 1,60meter en een piemel van 8 centimeter hebt geneuk, IRC niet de enigste plek zal zijn waar je een ban hebt.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:18 schreef cygnusx het volgende:
Hoi!, ik heb dus een mooie dag gehad vandaag, (veel alcohol enzo maarja dat mag) en nog andere dingen ,maar die zijn niet voor alle oortjes geschikt
jij hebt er zin inquote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:00 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik denk dat wanneer je gaat vertellen hoe jij je klasgenootje met een overgewicht van ruim 30 kilo, een kop vol wratten, niet groter dan dan 1,60meter en een piemel van 8 centimeter hebt geneuk, IRC niet de enigste plek zal zijn waar je een ban hebt.
Inkoppertje he.quote:
vertellen mag he, maar die foto's of dat filmpje, nee, dat mag nietquote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:00 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik denk dat wanneer je gaat vertellen hoe jij je klasgenootje met een overgewicht van ruim 30 kilo, een kop vol wratten, niet groter dan dan 1,60meter en een piemel van 8 centimeter hebt geneuk, IRC niet de enigste plek zal zijn waar je een ban hebt.
Low budget balling he in het onderwijs... Hier gebruiken wij inmiddels 8.2quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
geloof dat we op de universiteit nog versie 7.5 gebruiken
mwah.. soms is het heus zo slecht nog niet hoor.. Het is meer van dat de software het nog doet, we zijn wel nu bezig met een migratie naar windows xp in een 2003 domeinquote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:37 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Low budget balling he in het onderwijs... Hier gebruiken wij inmiddels 8.2
Hehe, hier zijn het allemaal superdeluxe p4 machines, met minimaal 512 mb ram en DVD speler / CD brander. Ze draaien nu nog op 98SE (:')) maar we gaan in augustus over op XP en office 2003, onder begeleiding van Novell 6.5.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:39 schreef Troel het volgende:
Ach, het valt me mee dat wij op school windows XP hebbenJe zou zo 3.11 verwachten (zeker als je de snelheid van die dingen ziet!)
grafisch lyceum best wel bij! toen ik daar kwam hadden we klote P2 oude gare bakken en nu heeft elke pc een tft en een beste pc... elk lokaal heeft een beamer. grote lcd tv's voor roster wijzigingen in de kantine en bij de ingang en kleinere door het pand heen!... ze geven enkel geld uit aan hoe cool de school eruit ziet ipv... tjah teveel om op te noemen wat belangrijker is...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:37 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Low budget balling he in het onderwijs... Hier gebruiken wij inmiddels 8.2
Ik vind em geweldigquote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:45 schreef BlueCurl het volgende:
wat een ge-mogguh-ert
ik zojuist een tekst op fotoboek wat bijgewerktbegint al een beetje ergens op te lijken nietwaar?
* Jo0Lz Heeft nog niet gekeken, gaat het zometeen wel even doenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:45 schreef BlueCurl het volgende:
wat een ge-mogguh-ert
ik zojuist een tekst op fotoboek wat bijgewerktbegint al een beetje ergens op te lijken nietwaar?
eerste versie stond niks op enkel me webcam fotootjequote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:18 schreef Sjowhan het volgende:
Ook gekeken heeft inmiddels
Gaat er leuk uitzien BC, heb alleen niet de eerste versie gezien dus kan niet echt een oordeel vormen
hmm.. dan is het inderdaad al een hele verbeteringquote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:21 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
eerste versie stond niks op enkel me webcam fotootje
geeft een knuffel!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:53 schreef JortK het volgende:
Damn man het is druk... niet eens tijd om te Fok!ken
Maja wel goed voor de WhatPulse keys
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |