is dat niet iets dat JaWi kwijt is?quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:25 schreef Suijk het volgende:
Defqon, heb er vaker van gehoord, wat was het ook alweer?
toch niet het hele weekend he....dan zakt je gemiddelde aantal dagpostsquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:26 schreef tong80 het volgende:
Puls drive tractor core was in 1979 nog leuk, maar tegenwoordig zijn er te veelboeren uit de randstad die in X-moanparty 98 zijn blijven hangen.
Tong gaat dit weekend naar slipedriveblife2005 met DJ's Corry van Gameren en DJ Hans kom in het veld.
Zal wel pure down show kill bill overnature accomplince worden maar alles beter dan DJ Ans Verschut die er vorig jaar een puinhoop van maakte
Kluivert slokte 10% van het spelersbudget opquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:21 schreef Bjoro het volgende:
trouwens tijdens Ned-Aus was er op ned 3 een docu (ik dacht Dokwerk) over Laporte en Barca, wat ik tijdens het heen en weer zappen heb gezien was best aardig !
Gewoon een bespreking waarin ze zeiden dat Kluivert en Rustu weg moesten omdat ze teveel verdienden
Ze wilde nog een paar spelers dumpen !
als je ff je ww achterlaat post ik wel ff wat op jouw naamquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:33 schreef Suijk het volgende:
Da's waar, gewaardeerd ben je natuurlijk nog niet.
Ik ga slapen. Tong, DG is om 00.00 terug, open maar wat topics van mij.
Mijn wachtwoord is SCH (let op de hoofdletters).quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als je ff je ww achterlaat post ik wel ff wat op jouw naam
Alvast feli...quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
Mijn wachtwoord is SCH (let op de hoofdletters).
komt goed !quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
Mijn wachtwoord is SCH (let op de hoofdletters).
Tnx, jij (en je mooie dochter) ook!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |