Gaaf zeg, uw stad.quote:Op zondag 17 juli 2005 01:01 schreef mschol het volgende:
[[url=http://img351.imageshack.us/img351/2681/rotterdam6apr1511215536006bh.th.jpg]afbeelding][/URL]
heb nu eindelijk een decent zaken centrum met wolkenkrabbers en woonwijk met wolkenkrabbers..
allemaal door de network addon module
lekker vierkantjes structuur aanhouden, gaat wellekker...quote:Op zondag 17 juli 2005 01:05 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Gaaf zeg, uw stad.
En die addon heb ik nu ook maar toegevoegd. Eerst om 2 uur vannacht mijn NFSU2 finale rijden (online) en dan heb ik weer tijd voor SC4.
Ben nu aan het inracen
:pquote:Op zondag 17 juli 2005 01:09 schreef mschol het volgende:
[..]
lekker vierkantjes structuur aanhouden, gaat wellekker...
op moment van screenshot woonde er ongv 100.000 man in de stad
morgen ga ik de andere helft (na de snelweg die dwars door de map heen gaat) iets beter inrichten met iets meer groen en meer avenues..
ik ga nog eff kijken dus of ik nog leukere dingen kan gaan doen..
tis alleen niet een heel erg winstgevende stad:
inkomsten: 20.000
uitgaven: 49.000
![]()
Lijkt me juist en uitdaging om niet in die vierkantjes te werken... krijg je van die te amerikaanse steden van... kronkelweggetjes steegjes en snelwegen door dalen tussen bergen door (ipv over de top)...quote:Op zondag 17 juli 2005 01:09 schreef mschol het volgende:
[..]
lekker vierkantjes structuur aanhouden, gaat wellekker...
op moment van screenshot woonde er ongv 100.000 man in de stad
morgen ga ik de andere helft (na de snelweg die dwars door de map heen gaat) iets beter inrichten met iets meer groen en meer avenues..
ik ga nog eff kijken dus of ik nog leukere dingen kan gaan doen..
tis alleen niet een heel erg winstgevende stad:
inkomsten: 20.000
uitgaven: 49.000
![]()
kan ik ook doen maar vierkantjes is makkelijker omdat hij zelf dan al rekening houd met hoe groot een stukkie zone mag zijn voordat ze niet meer bereikbaar zijnquote:Op zondag 17 juli 2005 01:33 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Lijkt me juist en uitdaging om niet in die vierkantjes te werken... krijg je van die te amerikaanse steden van... kronkelweggetjes steegjes en snelwegen door dalen tussen bergen door (ipv over de top)...![]()
Ja, idd, groot nadeel vind ik nog steeds dat alles er zo amerikaans uit zietquote:Op zondag 17 juli 2005 01:33 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Lijkt me juist en uitdaging om niet in die vierkantjes te werken... krijg je van die te amerikaanse steden van... kronkelweggetjes steegjes en snelwegen door dalen tussen bergen door (ipv over de top)...![]()
ik zal dat nooit kunnen, ik wil wel maar om de een of andere reden kan ik het niet dat soort mooie steden uit de grond te stampenquote:Op zondag 17 juli 2005 01:40 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Ja, idd, groot nadeel vind ik nog steeds dat alles er zo amerikaans uit ziet
k Heb wel erg mooie voorbeelden gezien van hoe het beter kan, hopen dat ik er van leer
Probeer je woonplaats eens uit de grond te stampenquote:Op zondag 17 juli 2005 01:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zal dat nooit kunnen, ik wil wel maar om de een of andere reden kan ik het niet dat soort mooie steden uit de grond te stampen
quote:Op zondag 17 juli 2005 02:12 schreef matjas het volgende:
[[url=http://img333.imageshack.us/img333/9869/foto10mx.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img333.imageshack.us/img333/2026/foto26ml.th.jpg]afbeelding][/URL]
alleen wat een big-ass lantarenpalen....
zooi die er voor gebruikt is:
-Euro road textures mod,
-Highway Light Towers v2,
-Road and Elevated Highway Noise Barriers,
-seasonal trees en
-Sunken Higway eye candy Set![]()
alles komt van simtropelis af en staat gepost onder dezelfde naamquote:Op zondag 17 juli 2005 02:19 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Waar zijn die snelweg versieringen te vinden?
woon zelf in den haagquote:Op zondag 17 juli 2005 01:48 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Probeer je woonplaats eens uit de grond te stampenen dan zo echt mogelijk
k weet niet of je in een dorpje woont of in een gigantische stad
dat laatste zou het wat moeilijker maken
das de welbekende god -mode cheatquote:Op zondag 17 juli 2005 08:51 schreef Bensel het volgende:
Wat truowens een erg leuke 'cheat' is, is dat als je ctrl - alt - shift clicked op de knop waar terrain zit, je dan alles kunt genbruiken in een actieve stad. Ik pak dan altijd de bomen tool (die volwassen bomen plant), zoom uit, en beweeg er wat mee over het scherm.. Er worden dan bomen geplaatst waar dat kan, en dat zorgt voor een gigantische boost van al het commercieel en residential. Je stad schiet ineens de grond uit
die zijn idd coolquote:Op zondag 17 juli 2005 02:49 schreef Atreidez het volgende:
[afbeelding]
Ik vind ze echt super, staan erg realistisch in me stadje![]()
wat dacht je van den haag, ik kan het binnen hof toch niet namakenquote:Op zondag 17 juli 2005 12:21 schreef Renesite het volgende:
Groningen gaat veruit niet makkelijk worden
Hoe de neuque maak ik dus de Aweg vol met slingerwegen 1 richtings wegen dan de westerhavenquote:Op zondag 17 juli 2005 12:22 schreef mschol het volgende:
[..]
wat dacht je van den haag, ik kan het binnen hof toch niet namaken
de hofvijver wel
geen idee, hack het spelquote:Op zondag 17 juli 2005 12:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe de neuque maak ik dus de Aweg vol met slingerwegen 1 richtings wegen dan de westerhaven
\quote:Op zondag 17 juli 2005 02:34 schreef matjas het volgende:
[..]
alles komt van simtropelis af en staat gepost onder dezelfde naam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |