Ook maar even downloadenquote:
Dat is de Club ATOM Bluequote:Op zondag 17 juli 2005 00:09 schreef Atreidez het volgende:
Thanx ElmarO, met die NAM was t opgelostom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.En die toren die ik bedoelde is niet de Donauturm, maar die op dat plaatje iets noordelijker staat, met allemaal blauwe schichten eromheenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Leuke stadquote:Op zondag 17 juli 2005 01:01 schreef mschol het volgende:
[[url=http://img351.imageshack.us/img351/2681/rotterdam6apr1511215536006bh.th.jpg]afbeelding][/URL]
heb nu eindelijk een decent zaken centrum met wolkenkrabbers en woonwijk met wolkenkrabbers..
allemaal door de network addon moduleom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je moet het maar uit je hoofd kennenquote:
en dan voor te stellen dattie hiervoor bagger was, te lange commute timesquote:Op zondag 17 juli 2005 01:02 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Leuke stadom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gaaf zeg, uw stad.quote:Op zondag 17 juli 2005 01:01 schreef mschol het volgende:
[[url=http://img351.imageshack.us/img351/2681/rotterdam6apr1511215536006bh.th.jpg]afbeelding][/URL]
heb nu eindelijk een decent zaken centrum met wolkenkrabbers en woonwijk met wolkenkrabbers..
allemaal door de network addon moduleom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
lekker vierkantjes structuur aanhouden, gaat wellekker...quote:Op zondag 17 juli 2005 01:05 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Gaaf zeg, uw stad.
En die addon heb ik nu ook maar toegevoegd. Eerst om 2 uur vannacht mijn NFSU2 finale rijden (online) en dan heb ik weer tijd voor SC4.
Ben nu aan het inracen
:pquote:Op zondag 17 juli 2005 01:09 schreef mschol het volgende:
[..]
lekker vierkantjes structuur aanhouden, gaat wellekker...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
op moment van screenshot woonde er ongv 100.000 man in de stad
morgen ga ik de andere helft (na de snelweg die dwars door de map heen gaat) iets beter inrichten met iets meer groen en meer avenues..
ik ga nog eff kijken dus of ik nog leukere dingen kan gaan doen..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
tis alleen niet een heel erg winstgevende stad:
inkomsten: 20.000
uitgaven: 49.000om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lijkt me juist en uitdaging om niet in die vierkantjes te werken... krijg je van die te amerikaanse steden van... kronkelweggetjes steegjes en snelwegen door dalen tussen bergen door (ipv over de top)...quote:Op zondag 17 juli 2005 01:09 schreef mschol het volgende:
[..]
lekker vierkantjes structuur aanhouden, gaat wellekker...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
op moment van screenshot woonde er ongv 100.000 man in de stad
morgen ga ik de andere helft (na de snelweg die dwars door de map heen gaat) iets beter inrichten met iets meer groen en meer avenues..
ik ga nog eff kijken dus of ik nog leukere dingen kan gaan doen..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
tis alleen niet een heel erg winstgevende stad:
inkomsten: 20.000
uitgaven: 49.000om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kan ik ook doen maar vierkantjes is makkelijker omdat hij zelf dan al rekening houd met hoe groot een stukkie zone mag zijn voordat ze niet meer bereikbaar zijnquote:Op zondag 17 juli 2005 01:33 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Lijkt me juist en uitdaging om niet in die vierkantjes te werken... krijg je van die te amerikaanse steden van... kronkelweggetjes steegjes en snelwegen door dalen tussen bergen door (ipv over de top)...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, idd, groot nadeel vind ik nog steeds dat alles er zo amerikaans uit zietquote:Op zondag 17 juli 2005 01:33 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Lijkt me juist en uitdaging om niet in die vierkantjes te werken... krijg je van die te amerikaanse steden van... kronkelweggetjes steegjes en snelwegen door dalen tussen bergen door (ipv over de top)...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik zal dat nooit kunnen, ik wil wel maar om de een of andere reden kan ik het niet dat soort mooie steden uit de grond te stampenquote:Op zondag 17 juli 2005 01:40 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Ja, idd, groot nadeel vind ik nog steeds dat alles er zo amerikaans uit zietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
k Heb wel erg mooie voorbeelden gezien van hoe het beter kan, hopen dat ik er van leerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Probeer je woonplaats eens uit de grond te stampenquote:Op zondag 17 juli 2005 01:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zal dat nooit kunnen, ik wil wel maar om de een of andere reden kan ik het niet dat soort mooie steden uit de grond te stampenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 17 juli 2005 02:12 schreef matjas het volgende:
[[url=http://img333.imageshack.us/img333/9869/foto10mx.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img333.imageshack.us/img333/2026/foto26ml.th.jpg]afbeelding][/URL]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.alleen wat een big-ass lantarenpalen....Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zooi die er voor gebruikt is:
-Euro road textures mod,
-Highway Light Towers v2,
-Road and Elevated Highway Noise Barriers,
-seasonal trees en
-Sunken Higway eye candy Setom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
alles komt van simtropelis af en staat gepost onder dezelfde naamquote:Op zondag 17 juli 2005 02:19 schreef AMD64 het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waar zijn die snelweg versieringen te vinden?
woon zelf in den haagquote:Op zondag 17 juli 2005 01:48 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Probeer je woonplaats eens uit de grond te stampenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.en dan zo echt mogelijkJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.k weet niet of je in een dorpje woont of in een gigantische stadJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.dat laatste zou het wat moeilijker makenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
das de welbekende god -mode cheatquote:Op zondag 17 juli 2005 08:51 schreef Bensel het volgende:
Wat truowens een erg leuke 'cheat' is, is dat als je ctrl - alt - shift clicked op de knop waar terrain zit, je dan alles kunt genbruiken in een actieve stad. Ik pak dan altijd de bomen tool (die volwassen bomen plant), zoom uit, en beweeg er wat mee over het scherm.. Er worden dan bomen geplaatst waar dat kan, en dat zorgt voor een gigantische boost van al het commercieel en residential. Je stad schiet ineens de grond uitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
die zijn idd coolquote:Op zondag 17 juli 2005 02:49 schreef Atreidez het volgende:
[afbeelding]
Ik vind ze echt super, staan erg realistisch in me stadjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wat dacht je van den haag, ik kan het binnen hof toch niet namakenquote:Op zondag 17 juli 2005 12:21 schreef Renesite het volgende:
Groningen gaat veruit niet makkelijk worden
Hoe de neuque maak ik dus de Aweg vol met slingerwegen 1 richtings wegen dan de westerhavenquote:Op zondag 17 juli 2005 12:22 schreef mschol het volgende:
[..]
wat dacht je van den haag, ik kan het binnen hof toch niet namakenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
de hofvijver welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
geen idee, hack het spelquote:Op zondag 17 juli 2005 12:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe de neuque maak ik dus de Aweg vol met slingerwegen 1 richtings wegen dan de westerhavenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
\quote:Op zondag 17 juli 2005 02:34 schreef matjas het volgende:
[..]
alles komt van simtropelis af en staat gepost onder dezelfde naamom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop