Ik heb het nog nooit meegemaakt, dat ze kluisjes op het terrein haddenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zouden ze, net als in 2002 met Ozzfest, weer kluisjes op het terrein hebben? Dat zou handig zijn voor een eventuele trui of jas voor in de koude nacht.
Het shirt heeft grijze mouwen en is bedoelt om in te zweten dus dat komt verder wel goedquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zwart, 25 graden, zon, warm....mooie combinatie. Ik ga maar eens kijken of ik ook niet zwarte kleding heb
taalneuker!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:07 schreef Mark het volgende:
Zou het niet weten, ga nooit naar popfestivals
]quote:
Heb jij een Brusselmansshirtquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:57 schreef Doc het volgende:
[..]
]
En wat ga jij aantrekken?
Misschien mag je m'n Herman Brusselmans t-shirt wel lenen![]()
Het rare is dat alles onder de lijn Nijmegen-'s-Hertogenbosch gewoon genaaid wordt door de NS. Alleen Venlo heeft geluk maar als je naarTilburg of Eindhoven moet dan vertrekt jouw laatste trein al om 23.38 op het station Nijmegen. Iedereen wil Rammstein natuurlijk zien!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:05 schreef Malchevia het volgende:
Ik ben toch wel heel blij dat ik dit jaar met de auto ga. Dan maar geen drank. Vorig jaar was het echt niet te doen om normaal thuis te komen met de trein.
Yep, een witte, dus het het zou nog kunnen ookquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Heb jij een Brusselmansshirt?
Nou ja.. ik kijk alleen bij mijn keuze naar het weer. Geen zwart dus voor mij![]()
Je moet wel kunnen pimpen met je shirt! Niks aan als er nog 50 man met hetzelfde shirt zijn. Gekochte shirts doe je dus NIET dezelfde dag aan, maar je wil er 1 aan die:quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Jezus.. is een popfestival tegenwoordig een modeshow?
Da's natuurlijk ook nog een optiequote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:09 schreef Mark het volgende:
C) niks met metal te doen heeft (Zie Doc's Madonna of mijn Lita Ford shirt)
ik wil ook wel in pak naar FOR komen hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:19 schreef Mark het volgende:
Ach ja, in sommige beroepen is dat belangrijk
dit klinkt alsof er over nagedacht isquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:09 schreef Mark het volgende:
[..]
Je moet wel kunnen pimpen met je shirt! Niks aan als er nog 50 man met hetzelfde shirt zijn. Gekochte shirts doe je dus NIET dezelfde dag aan, maar je wil er 1 aan die:
A) oud is
B) van een coole band is (dus liefst obscuur)
C) niks met metal te doen heeft (Zie Doc's Madonna of mijn Lita Ford shirt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |