Nee gelukkig is de WK U20 niet kansloos...quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:58 schreef Camplo het volgende:
Damn,
toch te ziek voor woorden, Titel zegt genoeg volges mij....
Wij willen WK U20 zien en niet dit kansloze gezwerm van een menigte die niet op gang te krijgen is door een paar achterlijke josti's met een gitaar![]()
Zijn er 10.000 zenders, maakt hij zich hier druk omquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:58 schreef Camplo het volgende:
Damn,
Wij willen WK U20 zien en niet dit kansloze gezwerm van een menigte die niet op gang te krijgen is door een paar achterlijke josti's met een gitaar![]()
Geweldig. Have fun, maar stoor ons niet meer...quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:08 schreef Camplo het volgende:
Het gaat beginnen
Hulde... slotje
Ik ben uitgeklaagd
wie ben jij om namens ons te spreken held?quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:10 schreef scheerenveen het volgende:
[..]
Geweldig. Have fun, maar stoor ons niet meer...
Als ik ons zeg bedoel ik niet gelijk iedereen, alleen iedereen die vanaf hier (lees bij mij in de kamer) mijn posts volgt. Held.quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:10 schreef Camplo het volgende:
[..]
wie ben jij om namens ons te spreken held?![]()
jijquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:19 schreef Pearly het volgende:
zout toch op TS'r .....
Je discrimineert!
Wie is hier nou een josti?
Ik heb begrepen dat die wipboxen voor al die hoeren die naar het WK in Duitsland gaan komen, getest worden tijdens de EO jongerendag.quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:30 schreef Flurry het volgende:
er schijnt enorm veel geneukt te worden op zo'n jongerendag![]()
En dan zegt men vaak dat gelovigen degenen zijn die bekrompen zijnquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:58 schreef Camplo het volgende:
Damn,
Iets minder boos kijken, en iets meer van die figuren neerzetten daar, en ik ga volgend jaar ookquote:
Is God vergeten de EO jongeren het gift der spelling te geven?quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:47 schreef Casparovvv het volgende:
ga janken op http://forum.eo.nl/mmbob/postarea.jsp?forumid=5774833&postareaid=5791034 heiden!
Eens kijken wat ze er daar van zeggen
Cker! Ffff lekker hossen en h'o'ken met die weiffies....quote:Op zondag 16 april 2006 21:59 schreef LSS het volgende:
Achter de chickies aan op de EO jongerendag lijkt me wel ruig.![]()
quote:Op zondag 16 april 2006 21:56 schreef sitting_elfling het volgende:
SUBTIELE KICK HOOR!
Die site klinkt al rampzalig.quote:Op zondag 16 april 2006 22:40 schreef Sterke_Yerke het volgende:
OMG, dit is echt het aller belabberste feest ooit.
Moet je na afloop voor de aardigheid eens op credible.nl zien voor de foto's.
userfoto ongevraagd geplaatst en dus verwijderdquote:Op maandag 17 april 2006 00:06 schreef Sterke_Yerke het volgende:
http://forum.credible.nl/topiclist.php?forum=8
Gezellig he?![]()
Herkent ú deze man? bel snel naar 0900-4242.quote:Op maandag 17 april 2006 00:43 schreef MiestOr het volgende:
[afbeelding]
Kzie de kop al staan: drankmisbruik groot onder gristenen
iemand riep josti's, dat moet een Fok!ker geweest zijnquote:Een kind dat ons voor 'josties' uitmaakte hebben we de palmpasentak meegegeven en na deze weer te hebben opgevist bij een 'metro'-bak zijn we gezellig op een
terrasje gaan zitten.
quote:Op maandag 17 april 2006 00:18 schreef nietzman het volgende:
[..]
userfoto ongevraagd geplaatst en dus verwijderd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |