Wat is er mis met Matthijs van NIeuwkerk?!quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:19 schreef dwerg het volgende:
Ik heb één aflevering gezien, en dat was met Joost Zwagerman en Kees van Kooten. Ondanks Hadassah de Boer, Matthijs van Nieuwkerk en Joost Zwagerman was het best nog een aardig programma.
Ik vind dat zij het nu wel aardig doet (stukken beter dan vorig jaar in ieder geval), ik heb eerder een probleem met Matthijs van Nieuwkerk.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:34 schreef huggy_bear het volgende:
Hadassah de Boer
Soms hebben ze wel leuke gasten.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:32 schreef Verbal het volgende:
Hoe komen jullie er toch bij dat het een aardig programma is
Piet Paris was dat. Vreemde man inderdaadquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:30 schreef RaisinGirl het volgende:
Ik zag het gisteren geloof ik met een werkelijk fascinerende man om naar te kijken, ik weet zijn naam niet, maar hij organiseerde iets met mode en was de hele tijd bezig zijn keurig gekapte nonchalante kapsel goed te houden; hij durfde zich ook niet echt lekker te bewegen vanwege het ultra-hippe designer jasje dat hij droeg. En Pierre Bokma zat er naast en bekeek dit alles met verwondering en een mooie spottende/verbaasde blik in zijn ogen..
Maar wel een hele leuke.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:49 schreef MeneerTim het volgende:
Jan Wolkers blijft toch een beetje de dorpsgek.
Maar wel zo slecht dat het leuk wordt..quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Meestal vind ik het een leuk programma maar het was gister écht slecht.
Gister was het echt te erg, zoals je al zegt: een goed gesprek zat er niet in.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:38 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Maar wel zo slecht dat het leuk wordt..
Alles met een knipoogquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:58 schreef livetothegoal het volgende:
Das meer een programma voor at5 niet?incestgrachtengordelgeneuzel!was jij dat niet die van die anti amsterdam topics maakte?
Volgens teletekst moet het gaan over zomergasten.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat wordt dus weer praten over Ischa Meijer
Zomergasten -> interviewen -> Ischa Meijer. En het cirkeltje is rond.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens teletekst moet het gaan over zomergasten.
Heb je gelijk in. En Ischa was de leukste zomergast ooitquote:Op maandag 27 juni 2005 17:59 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Zomergasten -> interviewen -> Ischa Meijer. En het cirkeltje is rond.![]()
quote:Dag vreselijk kutprogramma! Eindelijk van de buis. En Cornald Maas heeft zijn meest walgelijke uitspraak tot de laatste uitzending bewaard: "ja, ik weet ook niet wat de biologie van schoonmaaksters is, hoor". Joseph Mengele is er niets bij. En TV3 heeft zich nog laten knechten ook. Er werd namelijk met geen woord over de publieke omroep gesproken. DUIDELIJK een vooraf gestelde eis van Medy van der Laan, waaraan TV3 zich dus heeft onderworpen. Het was al kut, maar door deze buiging is het ook nog eens zonder ruggegraat gebleken! Niet bedankt voor dit kutprogramma en zijn arrogante, zwaar irritante fuckpresentator Matthijs van Nieuwkerk.
Dat is echt onzinquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb paar minuutjes op het laatst niet gezien.
Medy van der Laan van Cultuur&Wetenschap zal er wel op tegen zijn.
Anders effe kijken via internet..
Wat is onzinquote:
Nee, dat het met de plannen van Medy van der Laan te maken zou hebben.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat is onzinDat ik enkele minuten gemist hebt !
Ik heb op internet gekeken.
Vind het jammer dat het de laatste uitzending is![]()
Wat een waazin, ten eerste wordt er niet zomaar een programma van de buis gehaald door een beleid wat nog niet in werking is gesteld (pas in 2008 of later). En ten tweede ging het over het voortbestaan van de NPS. En bovendien dit culture programma past prima in het cultuur-nieuws-opinie-beleid van Medy van der Laan (wat dus nu doorgeschoven is).quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:39 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja, dat vrees ik van wel ja..Dat zij er wel achter zit met haar plannen.
Jammer vind ik dat !!
Ik zal het niet weten !quote:Op zondag 25 september 2005 10:49 schreef MeneerTim het volgen. En gaat Hadassa de Boer niet een nieuw kunstprogramma presenteren op zondag?
quote:TV3 is gestopt voor onbepaalde tijd. Voor de cultuurliefhebbers maakt de NPS vanaf 25 september ARENA. In dit drie uur durende programma op de zondagmiddag praat Hadassah de Boer met uiteenlopende gasten. Daarnaast zullen er registraties, documentaires, reportages en films te zien zijn over muziek, dans en nog veel meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |