Wat is er mis met Matthijs van NIeuwkerk?!quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:19 schreef dwerg het volgende:
Ik heb één aflevering gezien, en dat was met Joost Zwagerman en Kees van Kooten. Ondanks Hadassah de Boer, Matthijs van Nieuwkerk en Joost Zwagerman was het best nog een aardig programma.
Ik vind dat zij het nu wel aardig doet (stukken beter dan vorig jaar in ieder geval), ik heb eerder een probleem met Matthijs van Nieuwkerk.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:34 schreef huggy_bear het volgende:
Hadassah de Boer
Soms hebben ze wel leuke gasten.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:32 schreef Verbal het volgende:
Hoe komen jullie er toch bij dat het een aardig programma is
Piet Paris was dat. Vreemde man inderdaadquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:30 schreef RaisinGirl het volgende:
Ik zag het gisteren geloof ik met een werkelijk fascinerende man om naar te kijken, ik weet zijn naam niet, maar hij organiseerde iets met mode en was de hele tijd bezig zijn keurig gekapte nonchalante kapsel goed te houden; hij durfde zich ook niet echt lekker te bewegen vanwege het ultra-hippe designer jasje dat hij droeg. En Pierre Bokma zat er naast en bekeek dit alles met verwondering en een mooie spottende/verbaasde blik in zijn ogen..
Maar wel een hele leuke.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:49 schreef MeneerTim het volgende:
Jan Wolkers blijft toch een beetje de dorpsgek.
Maar wel zo slecht dat het leuk wordt..quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Meestal vind ik het een leuk programma maar het was gister écht slecht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |