ankd ej temaquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb trouwens Adobe pakketje geregeld, klasgenoot had het toevallig bij zich. Zit Imageready ook bij
Kan je dit soort dingen maken >> [afbeelding]
Geen optie, had al gevraagd of ik wat zijkappen mee mocht nemen van de 6 van dit jaar.quote:
Doe maar even editten want deze typo.............quote:
quote:
typoquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Doe maar even editten want deze typo.............
Ach neem het hem niet kwalijk hij denkt alleen nog maar in Motocross ........ namen van winkels.
Hebbie onder een steen gezeten ofzoquote:
Ik zeg express MP omdat die voorrang krijgen bij de leveringen........quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:12 schreef Makster het volgende:
Wat de tyfus moet ik in godsnaam bij MotoportDie zuigen als een apetiet man
Daarom zegt MP met ook niks,behalve goeie herrinderen aan Tour of Duty
owjah, die mechoolquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:14 schreef Makster het volgende:
[..]
Hebbie onder een steen gezeten ofzo
Die chevy sjappie die even kwam pre rellen vorige week had een patent om mongool als mechool te schrijven, OPM gaat alles nog goed met je![]()
En dat moet ik weten omdat ......quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik zeg express MP omdat die voorrang krijgen bij de leveringen........
Je kan het via welke motorzaak dan ook bestellen maar dat duurt langer.![]()
GTA was het toch?quote:
volgens onderzoek schijnt het zo te zijn als alle letters aanwezig zijn de mens het gewoon kan lezenquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:12 schreef hicham het volgende:
[..]Cursus Arabisch voor beginners gehad?
[..]
[afbeelding]
Bel maar gewoon motoport en zeg dat ze er een E order van moeten maken.quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:17 schreef Makster het volgende:
[..]
En dat moet ik weten omdat ......![]()
Maar goed MP maar even bellen dan, zijn misschien wat sneller dan een officiele kawa dealer die niet de moeite neemt om terug te mailen![]()
Sounds goodquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Bel maar gewoon motoport en zeg dat ze er een E order van moeten maken.(weet niet of ze dat zomaar doen maar proberen kan altijd)
voor 100 euro haal ik hem bij je opquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:29 schreef Gebakken_vissie het volgende:
hmpf
net ff bedrading gesoldeerd. Denk meteen eens starten en kijken of het probleem goed genoeg opgelost is om de dealer te halen, na een paar tellen...niets.....kan op startknop blijven drukken, maar geeft geen sjoege. Ik denk er steeds sterker aan om 'm naar de sloop te brengen
Wat doet ie niet danquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:29 schreef Gebakken_vissie het volgende:
hmpf
net ff bedrading gesoldeerd. Denk meteen eens starten en kijken of het probleem goed genoeg opgelost is om de dealer te halen, na een paar tellen...niets.....kan op startknop blijven drukken, maar geeft geen sjoege. Ik denk er steeds sterker aan om 'm naar de sloop te brengen
quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
voor 100 euro haal ik hem bij je op [afbeelding]
dat dus sinds net. Kabeltje van de jiffy beveiling moet goed worden vast gezet (dat is wat ik net gesoldeerd heb). Verder komt de koppelingsandel niet goed terug naar voren en kleppen stellenquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:36 schreef Makster het volgende:
[..]
Wat doet ie niet danBehalve starten...
okay dan 250 euro omdat je hem helemaal uit elkaar gehad heb en hij het nu nog niet doetquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:44 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..], men, zit een nieuwe achterband op en een ketting die nog geen 100 meter gereden heeft
doe er nog 1000 bij omdat ie ook weer in elkaar zitquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
okay dan 250 euro omdat je hem helemaal uit elkaar gehad heb en hij het nu nog niet doet![]()
maar hij rijd nietquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:47 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
doe er nog 1000 bij omdat ie ook weer in elkaar zit
quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:49 schreef Gebakken_vissie het volgende:
damn, ze durven gewoon nog 2350 te vragen voor zo'n ding (neem aan dat ie wel rijdt dan)
quote:Mercy-Symbol, met het filmpje "thumb-up"
Kei-gaaf !!
Wie kan zich hier aan meten?
op zich valt het wel mee ook. Ik kocht de mijne ook voor 2650quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:51 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Altijd goed om zo over je eigen motor te denken
Iemand zin om een KLX in elkaar te zetten![]()
![]()
goed, ronden we het af op 1000quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
maar hij rijd nietdus alleen dagwaarde
![]()
500quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:00 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
goed, ronden we het af op 1000
hey schatquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:07 schreef Rausdouwer het volgende:
Heerlijk gereden (beter dan hier op Fok posten zag ik.)
![]()
Toch weer een ronde van zo'n 160 km gemaakt en het helemaal droog gehouden. Nou ja die twee kleine spatjes tel ik niet dan.![]()
jij snapt wel meer niet heHquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:11 schreef Makster het volgende:
Snap die Raus en MErcy ook neit helemaal, wonen die nou samenJa toch
Valt best meequote:
Heel goed eigenlijk. Ik merk dat ik alleen hetzelfde rijd als wanneer ik met Mercy rijd.quote:
Bijna?quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hey schatik heb bijna een niet rijdende ragbike gekocht
![]()
die krent biedt nog niet eens genoeg om de nieuwe onderdelen te betalenquote:
Ja, niks eigenlijkquote:
Heerlijk die nieuwsgierigheid.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:24 schreef Makster het volgende:
[..]
Ja, niks eigenlijkLaat maar joh...
Maar uhh, staan jullie compies nou naast elkaar ofzo, kan me er niet echt een voorstelling van maken zeg maar![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:24 schreef Makster het volgende:
[..]
Ja, niks eigenlijkLaat maar joh...
Maar uhh, staan jullie compies nou naast elkaar ofzo, kan me er niet echt een voorstelling van maken zeg maar![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |