quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Aha....
Uhuh
Hmmmm...
Wat bedoel je precies?
Oke we wachtenquote:
Het begint mij langzaam te dagenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 08:57 schreef mordradead het volgende:
[..]dat is toch logisch
Kijk je hebt een raam en als je die open doet en er een beetje wind langs waait dan waait het raam open, in dit geval is dat niet de bedoeling. Daarom zat er een "ding" op weet ik veel hoe dat heet waarmee je de hoek van de opening tussen het raam en het venster kunt bepalen jazekers er zijn bij dit ding een aantal gaatjes geprepareerd waar je hem op vast kunt zetten en het raam dus open staat en niet verder openwaait of dichtklapten deze is dus vervangen door eentje die niet uitsteekt zodat er een rolhor overheen kon
snap je het nu
Ik hoop het, want ik zit hier in complete verwarringquote:
Ja of hij is ze nu aan het maken en moeten we nog een hele dag wachtenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik hoop het, want ik zit hier in complete verwarring![]()
Hoe is het met Tinkie trouwens? Verloopt het allemaal goed?
Aha. Toch wens ik dat nog enigszins toegelicht te krijgen door de maker dezer schottenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:50 schreef Martijn_77 het volgende:
Zo ver ik met google kan zien zan het van die schotten om bijvoorbeeld de schuine kanten op de zolder af te dichten. Zo dat je er wat achter weg kunt zetten uit het zicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bernie en ik zijn tof.
Welke dingen, leg eens uit?quote:Op zondag 24 juli 2005 21:05 schreef Brighteyes het volgende:
*ik weet het* *ik weet het*
Juf! Mag ik het zeggen!!!??!???!!???
Die dingen heten 'uitzetpoten'.![]()
Dit blondje met heuse jet lag uit Frankrijk wilde het nog uit gaan leggen ook!quote:Op maandag 25 juli 2005 00:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Welke dingen, leg eens uit?
![]()
Welcome back dear![]()
En hoe beviel de TGV BE?quote:Op maandag 25 juli 2005 00:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dit blondje met heuse jet lag uit Frankrijk wilde het nog uit gaan leggen ook!![]()
Geen idee of het hier al stond of niet (heb het inmiddels tig keer verteld) maar de auto ging gisteren 180 km op weg naar huis stuk. Weggesleept naar garage, toen taxi naar Bordeaux, goedkoop hotelletjeen vanmorgen met TGV en Thalys naar huis gekomen.
quote:Op maandag 25 juli 2005 00:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dit blondje met heuse jet lag uit Frankrijk wilde het nog uit gaan leggen ook!![]()
Geen idee of het hier al stond of niet (heb het inmiddels tig keer verteld) maar de auto ging gisteren 180 km op weg naar huis stuk. Weggesleept naar garage, toen taxi naar Bordeaux, goedkoop hotelletjeen vanmorgen met TGV en Thalys naar huis gekomen.
Goed dat je er weer bent en ons weer verslag kan doen van dat geklus van je!quote:Op maandag 25 juli 2005 11:26 schreef Gurb het volgende:
mogge allemaal weer, Gurb is ook weer terug
donderdag de 14e begonnen met de viering van de bouwvak, dag daarop een bbq, dag daarop vertrokken naar een jongerencamping. afgelopen vrijdag terug, meteen een verjaardag, zaterdag wezen stappen en gisteren weer een bbq.
oftewel, anderhalve week lang onder invloed geweest, weinig thuis geweest en al helemaal niet aan internet gedacht.
maar nu ben ik drie weken thuis, beetje klussen en ontspannen
Raam uitzettersquote:Op zondag 24 juli 2005 21:05 schreef Brighteyes het volgende:
*ik weet het* *ik weet het*
Juf! Mag ik het zeggen!!!??!???!!???
Die dingen heten 'uitzetpoten'.![]()
Je zou denken van wel!!! Maarre: neequote:Op maandag 25 juli 2005 22:00 schreef Sanne het volgende:
Is er al een "pimp hier met je borduurcreaties" topic?
Ja die reeks vliegt vol!quote:Op maandag 25 juli 2005 22:07 schreef mordradead het volgende:
dat komt omdat die andere zo snel vol zat!
Ik snap nu wat het isquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:19 schreef mordradead het volgende:
kijk, zo'n ding heb ik dus "geinstalleerd"
[afbeelding]
En jij dacht dat jij weg kwam zonder daar foto's van te laten zien?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:39 schreef Sounddragon het volgende:
* Sounddragon heeft vandaag een VETTE plantenbak in de tuin geFOKt, en van de week een droom van een hardhouten tuintafel *
Ah! De notoire knieschotten! Ik associeerde ze toch nog steeds met een door de mafia veel gehanteerde methode om tegenstanders een pijnlijk lesje te leren.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:02 schreef mordradead het volgende:
look at this, look at this....
[afbeelding]
schotten in de kamer van m'n zusnu kunnen we alles uit het rommelhok verplaatsen naar de schotten (en de schotten die we in de gang hebben gemaakt) en dan word het rommelhok de kamer van mijn zus om in te slapen (of mijn moeder als mijn zus niet thuis is en mijn vader snurkt) en deze kamer de zitkamer van mijn zus/zusje.... die balk daarboven is helemaal doorgezakt waardoor we het maar "zo" hebben geplaatst, nog een beetje afwerken en schilderen en dan is het best genoeg aangezien ik en m'n pa daar toch nooit komen.
of had ik dit in het kleine/grote klusjes topique moeten plaatsen
Eh, ik ga alweer heel blond overkomen maarre.... waar stopte je die doos in?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:36 schreef mordradead het volgende:das waar... overigens stopte ik er net in mijn overgrote enthousiasme een doos in waardoor ik nu zwaar gewond ben, ik voel het gewoon nog steeds.... als ik later oud ben vertel ik mijn kinderen en kleinkinderen wat er deze bewuste dag plaats heeft gevonden
Ohquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:40 schreef mordradead het volgende:
achter die knieschotten uiteraard
Moet ik het úit je trekken?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:42 schreef mordradead het volgende:
waar ik overigens mijn vader 150 euro heb laten besparen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |