Ik merk niet veel verschilquote:Op maandag 11 juli 2005 19:40 schreef Zwansen het volgende:
Vind je het mod zijn leuk C.?
Staat er!quote:Op maandag 11 juli 2005 19:52 schreef Brighteyes het volgende:
Daar willen we natuurlijk wel beeld bij!
Ziet er mooi uit Obli!quote:Op maandag 11 juli 2005 19:58 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Staat er!
Show hier je aardig grote opknapproject
Thanks Martijn!quote:
En je verf is makelijker te verwijderen dan uit je kledingquote:Op maandag 11 juli 2005 20:07 schreef Oblivion het volgende:
En dat van afval hout en nog van die dak dingen die ik had liggen...![]()
Lekker in mijn bikini gedaan, dus nog lekker een kleurtje erbij..![]()
Waar blijft dequote:Op maandag 11 juli 2005 19:52 schreef Brighteyes het volgende:
Daar willen we natuurlijk wel beeld bij!
quote:Op maandag 11 juli 2005 20:11 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En je verf is makelijker te verwijderen dan uit je kleding![]()
quote:
AH!quote:
Dank je!quote:Op maandag 11 juli 2005 20:45 schreef Oblivion het volgende:
[..]
AH!
Je bent gewoon blauw!![]()
Gefeliciteerd! Alsnog!![]()
quote:Op maandag 11 juli 2005 20:20 schreef Oblivion het volgende:
Maar ik weet zeker dat jullie een nog mooier huis zullen tegen komen!![]()
Echt wel...!!!
Tja, het is geen grote vochtplek, en met het raam open het afgelopen weekend lijkt het meeste wel droog. Ik ben allang blij dat de keuken nog niet is opgeknapt, alles is daar naar beneden gespat. Dat had echt duizenden euro's gekost ... maar dat is ons dus bespaard gebleven.quote:Op maandag 11 juli 2005 09:32 schreef Gurb het volgende:
En Marsepein, hopen dat het vocht snel wegtrekt, dan zou je het stucwerk misschien kunnen laten zitten. Eventueel zou je wat vochtvreters in die ruimte kunnen zetten, of er een ventilator op richten, dan trekt het vocht er sneller uit
Parkweg 38!quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:11 schreef clauwheee het volgende:
Ik ben hier een hele lange tijd niet geweest...Maarre..BE..wat jammer zeg!! Maar wat de anderen ook zeggen: er komt vast weer iets leuk hoor!
Duderinnetje! Ik merk dat het gelukt is? Wie, wat, waar?
Mijn (ons: Artyshocks en mijn) nieuwe huis! Maar de tafel is nog van de huidige bewoner. Gaaf ding hè? Ik viel er ook meteen voor, maar helaas zit hij niet bij de koop inquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:51 schreef Bluezz het volgende:
Dude
Is dat jouw huis????????
Die tafel![]()
![]()
![]()
!
En de rest, die tuin.... *zuchtje*
quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Parkweg 38!
Nog één keer spemmen ermee dan
Alles goed met jou trouwens?
foto's maken en een topic startenquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:13 schreef Tinkerbell het volgende:
Hehe je zit je alvast te verheugen he Dude
De kitmeneer is aan het kitten eindelijk! Twee weken nadat de lekkage begon![]()
![]()
Nee, want we gaan er pas in februari in. Zo'n huis moet je ook een beetje op je in laten werken, voordat je weet welke kleuren je zou willen. Althans, bij mij werkt dat zo. Houtwerk zullen we wel gewoon (gebroken) wit doen denk ik. Maar hier en daar een gekleurde muur zou ik wel willen. Maar hubby is daar wat voorzichtiger in, dus dat moeten we nog uitonderhandelenquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:05 schreef Gurb het volgende:
het blijft een mooi huisje, heb je alles al gepland qua afwerking en kleuren en dergelijke?
Gefeliciteerd met je afstuderen!! Hoe gaat het tot nu toe, met solliciteren? Of ben je nog een klein beetje vakantie aan het vieren?quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:48 schreef clauwheee het volgende:
[..]Wouwie!!
Mooi huis joh
Wat goed dat het gelukt is! Je komt naar Grunn! Wanneer?
Die tafel vind ik ook heul gaaf![]()
Ja hier alles goed, afgestudeerd en werkzoekendZodat wij ook een huisje kunnen kopen tzt
Tinkiebaby, repareert hij ook de gevolgschade eigenlijk?quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:13 schreef Tinkerbell het volgende:
De kitmeneer is aan het kitten eindelijk! Twee weken nadat de lekkage begon![]()
![]()
Heb vorige week mijn diploma ontvangen en ben sinds vorige week druk bezig met solliciteren. Heb er inmiddels 7 verstuurd, had 3 afwijzingen (te weinig ervaring) en nu dus nog 4 lopen. Vriendje is ook afgestudeerd en die werkt nu tijdelijk, dus ik verveel me te pletter!quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je afstuderen!! Hoe gaat het tot nu toe, met solliciteren? Of ben je nog een klein beetje vakantie aan het vieren?
In februari/maart kom ik naar Grun! Moet trouwens ook nog 'even' werk zoeken daarDat zou ik bijna vergeten.
Nu alquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:13 schreef Tinkerbell het volgende:
![]()
Ik ben nu journalist, maar dat wordt lastig daar. Dus ik ga maar iets PR-erigs proberen te doen denk ik...quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:22 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Heb vorige week mijn diploma ontvangen en ben sinds vorige week druk bezig met solliciteren. Heb er inmiddels 7 verstuurd, had 3 afwijzingen (te weinig ervaring) en nu dus nog 4 lopen. Vriendje is ook afgestudeerd en die werkt nu tijdelijk, dus ik verveel me te pletter!
Owww dan heb je in ieder geval nog genoeg tijd om je voor te bereiden, zowel voor het huis als het werk zoeken. Zou ik wel op tijd mee beginnen hoor! Weet niet wat je zoekt maar het is erg afhankelijk van de branche hier.
Oe meen je. Reclame/Communicatie/Marketing/PR <-- zoek ik ookquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ben nu journalist, maar dat wordt lastig daar. Dus ik ga maar iets PR-erigs proberen te doen denk ik...
Ik heb nog niet echt een idee eigenlijk![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:00 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Oe meen je. Reclame/Communicatie/Marketing/PR <-- zoek ik ook![]()
Maar och, tijd genoeg nog!
Jij hebt ervaring, dat scheelt ookquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ah maar jij hebt ervoor geleerd, dat scheelt. Al blijft het een moeilijke branche denk ik, op het moment. Bij bezuinigingen wordt op die posten vaak het eerst beknibbeld. Al enig idee welke kant je op zou willen? Bedrijfsleven/overheid/cultuur?
Ik weet helemaal niet of ik het kan hoor, PR en dergelijke. Ik kan niet meer dan stukjes schrijven. Maargoed, wellicht kan ik ergens persvoorlichter worden of zo.
En er zit een School voor Journalistiek in Zwolle en de uni heeft ook een postdoc journalistiek, dus misschien kan ik anders wat lesgeven. En dan er wat bijbeunen met de verkoop van stukken aan mijn huidige werkgever misschien.
Bijnaquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:58 schreef Reese het volgende:
Dag Klussers!
Help es een handje mee! Feliciteer BE hier alvast met haar verjaardag!
Jullie modje is bijna jarig!
Ja bijna ja. En zodra ze helemaal jarig is, zit ze in de auto. Onderweg naar niemandsland. Twee weken rust, geen internet, geen klussen, geen Conflicten ook.quote:
Aha....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:26 schreef mordradead het volgende:
ik heb vandaag een of ander ding bij een raam gezet dat je hem open kan doen (eerst zat er zo een met gaatjes) en dat hij niet verder openwaait enzo... deze dus ipv die andere omdat ik er ook zo'n rolhor heb gedaan en het anders uit zou steken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |