quote:Op maandag 4 juli 2005 20:53 schreef Gurb het volgende:
mijn vader had een stronk kastanjeboom gesnoeid, en kon de takken niet zo snel kwijt, dus wat verzint ie:
[afbeelding]
hij gaat eroverheen met de grasmaaier
![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:35 schreef Gurb het volgende:
ja, dus ik denk dat de volgende keer mijn vader de grasmaaier ook als heggenschaar gaat gebruiken
Dat hoeft maar een keer in de 20 jaar!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:35 schreef Gurb het volgende:
ja, dus ik denk dat de volgende keer mijn vader de grasmaaier ook als heggenschaar gaat gebruiken
Flicje!quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:09 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dat hoeft maar een keer in de 20 jaar!
Nee, nog steeds geen meisjequote:Op woensdag 6 juli 2005 11:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Flicje!
Daar ben je weer eens! Hebbie nou een meissie of wat, dat we je zo weinig meer zien hier?
Ach vergeet de meisjes toch! Die zijn maar stomquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:57 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nee, nog steeds geen meisje
Maar ik zal eens wat meer komen kijken hier![]()
Eerlijk gezegd maak ik de laatste tijd meer kapot dan dat ik opknap.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ach vergeet de meisjes toch! Die zijn maar stom
In KLU posten is veel gaverder
Hoe staat het in huis? Nog veel gedaan de afgelopen weken?
quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:22 schreef Conflict het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd maak ik de laatste tijd meer kapot dan dat ik opknap.![]()
Ook lullig. Ik hoorde dat die stinkie van jou een tegelplaatsje moet gaan aanleggen. Zal ie leuk vinden als het een paar weken ligt en hij mag gaan verhuizenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:34 schreef Brighteyes het volgende:
Damn... dat 'ene' huis staat nog steeds te koop... Ik wil het ook nog steeds hebben...
We hebben met elkaar afgesproken dat we iig tot na de vakantie wachten.![]()
Dus wie weet binnenkort een aardig klusproject erbij!
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:41 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Ook lullig. Ik hoorde dat die stinkie van jou een tegelplaatsje moet gaan aanleggen. Zal ie leuk vinden als het een paar weken ligt en hij mag gaan verhuizen
Nee hoor, ben net klaar met studeren, en heb nog geen vast contract of eigen kapitaal.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:41 schreef Brighteyes het volgende:
Jep, dat huis staat in Gouda.
En ik ga je mooi niet vertellen welke het is... straks kaap je het voor mijn neus weg.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:34 schreef Brighteyes het volgende:
Damn... dat 'ene' huis staat nog steeds te koop... Ik wil het ook nog steeds hebben...
We hebben met elkaar afgesproken dat we iig tot na de vakantie wachten.![]()
Dus wie weet binnenkort een aardig klusproject erbij!
Gouda is toch leuk? Maar misschien niet als je nog jong en wild enzo bentquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:49 schreef Gurb het volgende:
[..]
Nee hoor, ben net klaar met studeren, en heb nog geen vast contract of eigen kapitaal.
Ga eerst een jaartje sparen en daarna kijken naar een eigen stekje
En ik zou eigenlijk niet in Gouda willen wonen
Dan is het goed...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:49 schreef Gurb het volgende:
Nee hoor, ben net klaar met studeren, en heb nog geen vast contract of eigen kapitaal.
Ga eerst een jaartje sparen en daarna kijken naar een eigen stekje
En ik zou eigenlijk niet in Gouda willen wonen
Ik vind het idd nog steeds een leuke stad, maar er zijn mensen die een probleem hebben met het allochtonen probleem. Gelukkig heb ik daar nog nooit last van gehad, dus voor mij gewoon lekker Gouda!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Gouda is toch leuk? Maar misschien niet als je nog jong en wild enzo bent![]()
Naar de tuin bedoel je?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:59 schreef Renesite het volgende:
De woonkamer mist de jaren dertig deurtjes
Waar zit je dan? B'graven? Of N'brug?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:02 schreef Gurb het volgende:
De allochtonen zijn ook niet het probleem, die heb je tenslotte overal tegenwoordig.
Sowieso trekt een stad me niet om te wonen, maar dat zal wel komen omdat ik in een dorp ben opgegroeid en er nog steeds woon.
En wij zijn ook meer op Woerden gericht dan op Gouda, is gewoon makkelijker te bereiken.
maar ook daar wil ik niet wonen
Die deurtjes die tussen de eetkamer en woonkamer zitquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Naar de tuin bedoel je?
Het zijn openslaande deuren naar de tuin (helaas met vernieuwde grepen) maar het is volgens mij wel oud, want het bovenste deel is van dat mat gemaakte streepjes glas. Dus dat is op zich wel mooi. In de advertentie staat trouwens als bouwjaar 1910 maar ik geloof dat het 1920 was.
Het plafond is ook mooi. Ornamenten, maar niet van die friemeltjes en draaiseltjes maar een mooie strakke lijst.
En een zwart marmeren schouw waarvan ik de schoorsteen weer open wil maken zodat er een allesbrandertje voor kan.
De schuifdeuren die idd ooit daar gezeten zullen hebben? Ja, die zijn er idd uit en ergens zonde, maar aan de andere kant. Nu is de boel wel ruimer...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:03 schreef Renesite het volgende:
Die deurtjes die tussen de eetkamer en woonkamer zit
Ah ok. Dan ben je idd meer Woerden gericht idd...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:07 schreef Gurb het volgende:
Waarder, aan de andere kant van de snelweg bij Nieuwerbrug.
2000 inwoners, één supermarkt, twee kerken, één kroeg en geen pinautomaat
Maar dat maakt het wel knusquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
De schuifdeuren die idd ooit daar gezeten zullen hebben? Ja, die zijn er idd uit en ergens zonde, maar aan de andere kant. Nu is de boel wel ruimer...
Ja, op zich wel. En het geeft opbergruimte want vaak zitten er in de zijkanten kasten. Maar goed, dan had mijn mega eettafel er niet ingepast.quote:
ja, daar zat ik ook op de middelbare school, alhoewel er ook wel klasgenoten naar Gouda gingen, maar dat was dan de Driestar.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:13 schreef Brighteyes het volgende:
Ah ok. Dan ben je idd meer Woerden gericht idd...
Ja, het staat op Funda. Daar komen de foto's ook vandaan.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:48 schreef Gurb het volgende:
ja, daar zat ik ook op de middelbare school, alhoewel er ook wel klasgenoten naar Gouda gingen, maar dat was dan de Driestar.
en het is trouwens een erg mooi huis, staat het ook op funda?
Waag het niet het voor m'n neus weg te kapen!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:25 schreef Gurb het volgende:
linkje?
ik zou niet durven, tenslotte ben jij moderator hierquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Waag het niet het voor m'n neus weg te kapen!![]()
-=ook weg=-
Damn... ik word nu echt een soort van nerveus. Wat nou als het er niet meer is als we van vakantie terug komen...
Er komt nog minimaal 15.000 Euro bij voor funderingsherstel en dan nog zo'n 10.000 voor verfwerk en bijvoorbeeld de openslaande deuren van de slaapkamer vervangen...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:36 schreef Gurb het volgende:
ik zou niet durven, tenslotte ben jij moderator hier
edit: ff gekeken, mooi huisje hoor, zeker voor dat geld
Aha!!!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:53 schreef Brighteyes het volgende:
Eh... op zich niet echt, maar het zijn wel veelal starterswoningen. De straat heeft 2 delen. Het deel waar dit uit staat en het andere deel. In dit deel staan er nu 3 te koop in het andere deel ook minimaal 1.
Dat andere deel wil ik dus niet wonen want die huizen zijn net even wat kleiner. Vaak zo'n aangebouwde badkamer achteraan het huis enzo. En dat vind ik niks.
De huizen in 'ons' deel zijn ietsje groter.
Wat er mee is, is dat ze allemaal voor funderingsherstel moeten. En dat kost dus ongeveer 10-15.000 euro per huis. Meer nog, maar er zit subsidie op. Als je die subsidie eenmaal gekregen hebt moet je geloof ik 5 jaar blijven wonen anders moet je het terug betalen. Dus ik kan me zo voorstellen dat er mensen zijn die toch wel willen verhuizen voordat dat gebeurd.
Ik ben er écht écht even stil vanquote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:50 schreef Brighteyes het volgende:
Even langs gereden... Er staat 'verkocht' op het raam... Over en uit dus...
Ok... verkeerd gegokt dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |