abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28301291
Je eerste is nogal donker, en dat is best jammer omdat (toen ik de levels iets optrok) er wel leuke kleuren inzitten op die akkers.
De 2de is een beetje flauw van kleur, maar ik vind de compositie wel ok. Ook hier een beetje nabewerken zou mooier zijn.
3. Vind'k niet echt spannend. Mss iets meer naar achteren gaan staan zodat het lijnspel van die onderste balk beter zichtbaar wordt, en je compositie gemaakt wordt door de schuine en vertikale balken.
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
pi_28301681

dit is de originele foto

zoals hierboven

de foto na nog meer gepruts!
pi_28301987
De laatste is nu wel lekker vind'k. Je hebt die kleuren op die akkers en dat is zonde om'm zo donker te maken dat je die niet meer ziet.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 14:11:13 #129
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_28302601
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 08:11 schreef bees het volgende:
dan maar weer een typisch stukje nederland......
[afbeelding]

ik weet het...jammer dat de oortjes er niet helemaal opstaan ......
Grappige foto. Ik zag de ogen ook niet goed en heb iets met de kleuren gespeeld. Als je de ogen ziet wordt hij meteen nog wat speelser. Alleen je ziet nu ook een wat vreemde streep bij het oog.
Nou goed, even voor het effect:
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_28303452
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 13:52 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
De laatste is nu wel lekker vind'k. Je hebt die kleuren op die akkers en dat is zonde om'm zo donker te maken dat je die niet meer ziet.
ik heb een heel helder beeldscherm en daar kijk ik meestal me foto's op! dus komt vaak voor dat ze voor mij niet donker zijn... moet ff wat vaker naar laptop scherm slepen. daar zijn ze wel donker op... maar zo vind ik het wel een toffe foto!
pi_28328044
*kuch*
dank voor de kritieken op "mijn" koe....
was die dag van plan weer eens een koe te aaien.... ze hebben van die lieve neusjes......
afijn... na een dikke lik over mijn hand en een klodder snot...
was de foto meer een snapshot vlak boven de grond genomen, prikkeldraad er af gesjopt.......
en koeien zijn niet echt eng en of gevaarlijk... zolang je ze maar niet laat schrikken en rustig beweegt...

ik zal idd eens wat met de kleurtjes gaan spelen.....

en koeien zijn dik relaxed!
And God created BB.
pi_28348502

enja, het is jammer dat de veer niet helemaal schoon is..maar verder?
pi_28348801
Ik vind'm wel knap, mooie opbouw van beeld. Je hebt echt het glimmende chroom(?) weten weer te geven. Kortom, je compositie, de sfeer, het onderwerp ... past allemaal mooi bij elkaar.
  woensdag 29 juni 2005 @ 19:49:23 #134
40714 Subhuman
Televised confession
pi_28349268
Ik ben het met HGT eens, erg mooie foto! Ik zou hem alleen eens gespiegeld bekijken over de verticale as. Dan loopt de veer van linksonder naar rechtsboven, volgens mij kijkt dat wat natuurlijker. Voor de rest echt geweldig!
pi_28355724
Eens zien of hier dan eindelijk een reactie op komt

Gescanned vanaf een afdruk (negatief is te fucked up) en wat ruis en vuil dr afgehaald. Texel Airshow goed lang geleden.

Deze winter
  donderdag 30 juni 2005 @ 14:58:40 #136
78150 Astridj0h
He shot me down, BANG BANG
pi_28357972
Ik heb niet zoveel met straaljagers. Ze staan er helemaal op, dat is adn wel goed neem ik aan

nrtje 3 vind ik erg mooi, zeker omdat sneeuw moeilijk op de plaat is te zetten (denk ik altijd)

nrtje 4 vind ik niet zo bijzonder
[Hoe trager je drinkt, des te langer dat het duurt. En zo is het goed...]
Foto's
  donderdag 30 juni 2005 @ 15:01:44 #137
72094 mwvdlee
Absolute beginner
pi_28358072
@supah: Vind vooral die 3e foto (bootje in sneeuw) wel goed, leuke sfeerfoto. Dat verticale vliegtuig is misschien met wat kleurcorrectie beter, beide vliegtuigfoto's zijn beetje grauw nu.

Gister eindelijk wat foto's op m'n servertje geknald dus bij deze een selectie van afgelopen week. Klikken voor de grote foto's. 'K hou het hier ff bij, komen er later nog wel wat, maar anders wordt het zo veel in één keer.

die beesten worden flink aggresief als je te dichtbij komt!

bonuspunten voor degene die de twee verdwenen stukken foto kan vinden.

Woohoo! bloemen-van-dichtbij foto
  donderdag 30 juni 2005 @ 20:28:12 #138
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_28367336
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 13:46 schreef supah het volgende:
Eens zien of hier dan eindelijk een reactie op komt

[afbeelding]

[afbeelding]

Gescanned vanaf een afdruk (negatief is te fucked up) en wat ruis en vuil dr afgehaald. Texel Airshow goed lang geleden.
Ik krijg helemaal het Thunderbirds are go! idee bij deze foto's ! Leuke foto's met een hoog jaren 80 gehalte.
quote:
[afbeelding]

[afbeelding]

Deze winter
De eerste is een mooi sereen sfeerplaatje, de tweede is meer een kiekje. Weinig sfeer, geen lekkere compositie.
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 15:01 schreef mwvdlee het volgende:
@supah: Vind vooral die 3e foto (bootje in sneeuw) wel goed, leuke sfeerfoto. Dat verticale vliegtuig is misschien met wat kleurcorrectie beter, beide vliegtuigfoto's zijn beetje grauw nu.

Gister eindelijk wat foto's op m'n servertje geknald dus bij deze een selectie van afgelopen week. Klikken voor de grote foto's. 'K hou het hier ff bij, komen er later nog wel wat, maar anders wordt het zo veel in één keer.
1: Beetje vies z/w plaatje, doet mij niet zoveel eigenlijk. Compositie is wel okay, maar het mist nog iets, zeker in z/w omdat dat het plaatje nogal plat en contrastloos maakt.
2: Dit was een hele leuke plaat geweest als je een flinke scherptediepte had gecreerd, nu is het een beetje rommelig.
3: Bah bah, zon in het water, overbelichting, camera in de war. Nee, dit is nix.
4: Je idee is leuk, maar het natuurlijk kader is te groot en te ver weg, haal er een stuk vanaf (van de bovenkant vooral). Jammer dat de zon zo weerkaatst in het bankje.
5: Rododendron ofzo? Een clichébloemenmacro iig.
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_28368343
Ik ben nog maar een beginner, en sta uiterraard open voor kritiek. Er zal een hoop niet kloppen in de ogen van prof'ies denk ik

(iets te donker?)

(jammer van de stok rechts onder)

(jammer van die steiger)

donderdag 30 juni 2005 @ 22:25:12 #140
72094 mwvdlee
Absolute beginner
pi_28371273
Okay, die andere plaatjes waren idd niet zo super, maar deze ben ik zelf toch wel enigszins blij mee. Reed toevallig langs een brandweerkazerne en dacht; laat ik eens vragen of ik wat mag schieten. Uiteindelijk was er niet veel te zien, nog tijd om te zoeken, maar toch wel iets. Ga het eens overdoen bij de locale brandweerkazerne denk ik .
Klikken voor héééle grote foto's.

jaja, gefotosjopt dus eigenlijk voor dat andere topic, maar aangezien het een serie is...

vrijdag 1 juli 2005 @ 01:15:22 #141
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_28376204
Heb even heel snel mijn nieuwe Canon A95 uitgeprobeerd en heb even een macro geschoten van mijn PC voeding en fan. Bekritiseer mij aub!

En ja. PSP8 moet ik nog even leren. Na maanden Elements 2.0
pi_28378599
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 22:25 schreef mwvdlee het volgende:
.. brandweerkazerne...
Nummertje 4 is lekker, vooral full size. De andere 3 zeggen me niet zo veel. Aardige composities, technisch mooie foto's maar het heeft net niet dat beetje extra dat 4 wel heeft. Moeilijk de vinger op te legen waarom, heel gevoelsmatig.

Misschien is het wel dat spinnewebje.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  vrijdag 1 juli 2005 @ 11:50:13 #143
25737 spookie
Banaantje?
pi_28383033
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 21:00 schreef Hanneke1983 het volgende:
Ik ben nog maar een beginner, en sta uiterraard open voor kritiek. Er zal een hoop niet kloppen in de ogen van prof'ies denk ik

[afbeelding]

[afbeelding]
(iets te donker?)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
(jammer van die steiger)

[afbeelding]

[afbeelding]
Oohh je hebt tijgertje er neer gezet *trotse eigenares van de poes*
oops ohh my ...
  vrijdag 1 juli 2005 @ 12:49:15 #144
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_28385498
Mooie zonsondergang hoor. Wel een oerlelijk logo.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_28386017
Ik vind zondsondergangs foto's altijd zo "Dertien in een dozijn". Deze is op zich wel apart, van uit een vliegtuig genomen? Dat logo is idd "niet al te best".
pi_28388606
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 21:00 schreef Hanneke1983 het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]
(iets te donker?)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
(jammer van die steiger)

[afbeelding]

[afbeelding]
#1: Mooie foto, ik kan niet helemaal goed zien of hij scherp is (bij zijn kop) maar ik geloof het wel.
#2: Ook wel een leuk plaatje, mooie uitdrukking op het koppie. Het licht is alleen een beetje raar, blauwig lijkt het. Misschien nog wat bijwerken in photoshop oid. Ook zijn er een paar stukjes van het wit overbelicht, maar dit is moeilijk te corrigeren omdat de rest al redelijk donker is.
#3: Op zich een superfoto (ik ben een paarden-fan ) maar erg jammer van alle storende dingen in het beeld (het hek, de huizen, de stok). De houding van de paarden is super, maar dit zou pas echt een mooie foto zijn als hij bijvoorbeeld in een open weiland was genomen. Ook zijn de kleuren een beetje dof; het is mooier om in zonlicht te fotograferen, ook al kan dat niet altijd (dan zie je ook mooi de glans van de paarden), en misschien kun je het contrast nog iets omhoog gooien in photoshop.
#4: Mooie foto Geen storende achtergrond, past goed bij het onderwerp. Toch zou ik de vlinder nog iets duidelijker in beeld zetten door de foto nog iets meer te croppen. Als je de achtergrond er duidelijk bij wilt houden, kun je misschien proberen de vlinder niet midden in het beeld te zetten, dan wordt de foto iets minder statisch en interessanter om naar te kijken. Het is zelden mooi het onderwerp midden op de foto te hebben staan (close-ups uitgezonderd)
#5: Leuk idee, maar de uitvoering vind ik wat minder. De pony kijkt niet echt blij, en je ziet nauwelijks het hoofd van het meisje. Verder staat er nog een man achter de pony die niet op de foto had gehoeven. Wel mooi in avondlicht gefotografeerd
#6: Als de kat in een groene tuin oid had gezeten was het een mooie foto geweest. Nu vind ik 'm minder; de achtergrond stoort te veel. De kat op zich staat er wel mooi op.
#7: Meer een "snapshot" dan een echte foto, grote neus en dat is het eigenlijk.
#8 Deze vind ik wat mooier dan #7, jammer van de belichting, de foto is een beetje donker.

Ga zo door Het zijn best leuke foto's allemaal
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 14:36:10 #148
120028 Nature4Life
Hiprintétumn
pi_28388777
Ik heb eens wat geëxpirimenteerd met mijn bureaulamp. Dit plaatje vind ik toch wel leuk

pi_28390336
pi_28390430
Oh nevermind Ik vond em wel tof gelukt Maar nu zie ik al die andere foto's hier en stelt ie niet zoveel voor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')