De eerste is echt te onscherp.. Imho kun je daar vrij weinig mee (ik vind de onscherpte ook niets toevoegen).quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:21 schreef trancethrust het volgende:
Mooie foto's hier johWat vinden jullie van dees:
[afbeelding]
en dit experimentje:
[afbeelding]
(laag contrast, diffusie filter)
Ben benieuwd![]()
Ach, in combinatie met die scheve horizon wekt het de illusie van bewegingsonscherpte van een vallend model.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:17 schreef Elefes het volgende:
[..]
(ik vind de onscherpte ook niets toevoegen).
rondkijken op www.dutchphotozone.com, en veel fotos bekijken, en gewoon naar leuke ideeen zoeken, die nadoen...dan komt het vanzelfquote:Op maandag 11 juli 2005 02:02 schreef MaRySe het volgende:
Dus als iemand tips heeft
Heheh, da's ook een idee... vallende modellen fotograferen :pquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:08 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ach, in combinatie met die scheve horizon wekt het de illusie van bewegingsonscherpte van een vallend model.![]()
Serieus, ik zag haar vallen
Het zou iets spannends kunnen geven, maar in deze foto helemaal niet imho. Er is geen mooi licht, ze heeft haar tasje vast wat volgens mij niets op de foto te zoeken heeft.. Tja. Als die dingen er niet waren, zou de foto denk ik al een stuk bter zijn (alleen die scheve horizon...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:29 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Heheh, da's ook een idee... vallende modellen fotograferen :p
Ik vond t iig wel wat hebben, met die onscherpte en de manier waarop ze in de camera kijkt.. geeft iets spannends, vinnik dan
Wat een ontzettend mooie bloem... En wat ontzettend scherpquote:Op maandag 11 juli 2005 21:38 schreef MacroTough het volgende:
Even aan het experimenteren geweest met Japans favoriete RAW-converter: SilkyPix.
Aangevreten schoonheid(klikbaar):
[[url=http://www.everybodylovesden.net/images/20050710/20050710IMGP6817-550.jpg]afbeelding][/url]
Dank je, dank jequote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:21 schreef Elefes het volgende:
Wat een ontzettend mooie bloem... En wat ontzettend scherp![]()
![]()
wel leuk hoor maar vrij saai. ook het wolkje (?) in het midden irriteert me.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:03 schreef supah het volgende:
[afbeelding]
Zonsondergang foto, ondanks irritante kut kinderen die in de buurt rond renden. Zodra kinderen gaan praten vind ik ze niet leuk meer geloof ik![]()
Hoewel een beetje cru gezegd, vind ik wel dat je gelijk hebt shark...quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:54 schreef Shark.Bait het volgende:
Jongens, het topic heet Beoordeel mijn foto, niet Beoordeel mijn fotodump
Oh jee, geen liefde voor m'n dagje Terneuzen met hier en daar een tussenstop? Ik zal het niet meer doen....quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:54 schreef Shark.Bait het volgende:
#1leuk van compositie, maar de schaduwen verstoren de symmetrie, da's jammerquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:06 schreef mwvdlee het volgende:
Ook nog maar wat pogingen van afg. dinsdag:
Klikken voor de grote plaatjes en (opbouwende) kritiek meer dan welkom, daar is dit topic tenslotte voor
Zeeuws Vlaanderen is nou eenmaal een slaperige, saaie boel (vind ik).quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:05 schreef MacroTough het volgende:
Oh jee, geen liefde voor m'n dagje Terneuzen met hier en daar een tussenstop? Ik zal het niet meer doen....
Nou, dat was nou precies de sfeer die ik wilde vangen. Ik beschouw dit als een positieve beoordelingquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zeeuws Vlaanderen is nou eenmaal een slaperige, saaie boel (vind ik).
Ik ben een geboren Zeeuw, en gelukkig niet getogen![]()
Dankjewel voor deze bijzonder zinvolle en behulpzame tipsquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:54 schreef Shark.Bait het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |