Blijft een prachtige speler inderdaad, maar geen geweldenaar die Ajax in z'n eentje op sleeptouw nam.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:39 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Brian was in tegenstelling tot z'n broer Michael niet op z'n retour. Speelde een prachtig WK '98 en was met afstand Ajax beste speler in het seizoen 99/00. Dat Laudrup last kreeg van z'n achillespees kon Ajax van te voren ook niet weten. Daarnaast heeft ook Adriaanse een grote fout met Laudrup gemaakt.
Ze zijn ook gelijkwaardig, de laatste tijd, maar het trekken van spelers van elkaars club blijft not done. Of dit nu van Bommel of Rommedahl betreft, of nu dit halve elftal wat PSV wil aantrekken. Alleen is dit nu actueel, en ik reageer op actualiteit.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ben het vandaag eigenlijk alleen nog maar met jou eens geweest.
Ik zie PSV en ajax ook als redelijk gelijkwaardig.
als ze het weer weg hebben gehaald dan zal het wel niet waar zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:52 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Heeft iemand dit bericht op VI nog gelezen??
15/6/2005 14 :47
Edgar Davids gaat de komende twee jaar in het shirt van Ajax voetballen.
'Edgar Davids heeft via zijn zaakwaarnemer laten weten voorlopig voor Ajax
te willen voetballen alvorens hij besluit een punt achter zijn carriëre te
zetten. Op korte termijn zal Davids zich melden in de Amsterdam Arena maar
heeft aangegeven eerst nog van een welverdiende vakantie te willen genieten,
aldus David Endt, persvoorlichter van Ajax.
Twee weken geleden gaf de middenvelder de Alkmaarse club AZ nog hoop, door
veelbetekenend te zeggen dat 'zijn trainer in Alkmaar werkte'. AZ nam die
'sollicitatie' serieus en besloot actie te ondernemen. Uiteindelijk heeft de
oud-speler van Ajax toch voor een Amsterdams avontuur gekozen waarbij Davids
duidelijk aangeeft dit niet te beschouwen als het afbouwen van zijn
carriëre.
Heeft er maar een paar uur gestaan.... is van gisteren trouwens...
HOAX geloof er geen flikker vanquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:52 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Heeft iemand dit bericht op VI nog gelezen??
15/6/2005 14 :47
Edgar Davids gaat de komende twee jaar in het shirt van Ajax voetballen.
'Edgar Davids heeft via zijn zaakwaarnemer laten weten voorlopig voor Ajax
te willen voetballen alvorens hij besluit een punt achter zijn carriëre te
zetten. Op korte termijn zal Davids zich melden in de Amsterdam Arena maar
heeft aangegeven eerst nog van een welverdiende vakantie te willen genieten,
aldus David Endt, persvoorlichter van Ajax.
Twee weken geleden gaf de middenvelder de Alkmaarse club AZ nog hoop, door
veelbetekenend te zeggen dat 'zijn trainer in Alkmaar werkte'. AZ nam die
'sollicitatie' serieus en besloot actie te ondernemen. Uiteindelijk heeft de
oud-speler van Ajax toch voor een Amsterdams avontuur gekozen waarbij Davids
duidelijk aangeeft dit niet te beschouwen als het afbouwen van zijn
carriëre.
Heeft er maar een paar uur gestaan.... is van gisteren trouwens...
Ben ik met je eens.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:50 schreef twi het volgende:
[..]
Ze zijn ook gelijkwaardig, de laatste tijd, maar het trekken van spelers van elkaars club blijft not done. Of dit nu van Bommel of Rommedahl betreft, of nu dit halve elftal wat PSV wil aantrekken. Alleen is dit nu actueel, en ik reageer op actualiteit.
Ik vrees het ookquote:Verder hebben we er een eigen cultheld of Diego bij hier in 't Ajax topic vrees ik...
Alleen in het verkeerde forumquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:50 schreef twi het volgende:
Verder hebben we er een eigen cultheld of Diego bij hier in 't Ajax topic vrees ik...
Trabelsi is geen gerucht hoorquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:58 schreef PyTh het volgende:
Ik irriteer me ook mateloos aan die geruchten over al die vermeende interesse in spelers van ajax.
Ik zou zeggen, ga eens bij Hans Anders langs. Voor 95 euro zit je goed, no surprises!quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:57 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Ik zeg ook niet dat het waar is...vodn het alleen vreemd dat het er gisterenavond ( tijdens de wedstrijd van NL-AUS) opeens stond en dat het tegen 23:30 weer vanaf was....
Ik weet niet wat ik ervan moet denken...
Denk niet dat dat het is....het heeft er echt gestaan....ik heb het nog geknipt en geplakt in een mailtje naar iemand toe....waarom zou ik zoiets verzinnen???quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:03 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, ga eens bij Hans Anders langs. Voor 95 euro zit je goed, no surprises!
Niet geheel mee eens, VOOR z'n blessure was hij echt de man, en behaalde Ajax veel punten dankzij zijn voetbalkwaliteiten. Na zijn blessure werd zijn voetbal minder, en was Ajax helemaal de weg kwijtquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:49 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Blijft een prachtige speler inderdaad, maar geen geweldenaar die Ajax in z'n eentje op sleeptouw nam.
Jammer dat we hem maar 1 seizoen mochten bewonderen, de tijd dat zulke spelers naar Nederland kwamen is helaas voorbij denk ik of ze moeten héél jong zijn.
What took you so longquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:06 schreef golfer het volgende:
Het niveau van discussiëren gaat er niet op vooruit hier.
Geloof dat het tijd wordt voor een wat strengere aanpak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |