quote:
het is gewoon een rare ende lelijke autoquote:
* ook_gek is blij met zijn geleende PSP en die van mij komt morgen aanquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:42 schreef Spyronius het volgende:
* Spyronius is blij met z'n nieuwe foon.
Stoer, wat voor een spellen heb je erbij?quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
* ook_gek is blij met zijn geleende PSP en die van mij komt morgen aan![]()
heb nu fifa 2005 of zo. Maar bij die van mij heb ik NFS gekocht.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:04 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Stoer, wat voor een spellen heb je erbij?
lang verhaal, leg je wel uit in de auto...tijd zatquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:19 schreef PeuRac het volgende:
wtf rijd je 'ff' naar Arnhem, dat is zowat een tank brandstof voor jou
Ik heb net ff een halve bus after-sun op mn lijf uitgesmeerd (ben nu zo glibberig als een Aal) want ik ben bijna roder als mn Alfa
nee volgens mij vrijdag.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:24 schreef ook_gek het volgende:
He gaan de treinen nou zaterdag staken dan?
Goed kut want dan kan ik niet naar italia zandvoort.
Ga jij ook naar italia zandvoortquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
lang verhaal, leg je wel uit in de auto...tijd zat![]()
Hey, dat mag niet, jij moet wel komen, gaan we ff wat drinken daaroquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:24 schreef ook_gek het volgende:
He gaan de treinen nou zaterdag staken dan?
Goed kut want dan kan ik niet naar italia zandvoort.
Ja he als de trein niet gaat rijden kom ik niet lijkt me duidelijkquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hey, dat mag niet, jij moet wel komen, gaan we ff wat drinken daaro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |