Zolang hij dit soort acties laat zien, mag hij dat bestquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:32 schreef twi het volgende:
Triest gedrag van die Owusu telkens na goals trouwens, dat ze 'm "bij hem" moeten vieren.
Ik bedoelde Van der Struikquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bedoel je Kruys? Vincken mag er van mij in, de eerste wedstrijd deed hij het ook niet onaardig.
Precies, die woorden zoeken ze maar opin twee voor twaalfquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:33 schreef Suijk het volgende:
Flikker allemaal maar op met je functioneel rendement.
Ik vond 't ook een prachtige actie hoor, maar al die verhalen over die sterallures die 'ie zou hebben blijken dan toch ergens op gebaseerd.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zolang hij dit soort acties laat zien, mag hij dat best.
Jij had liever 100 supermooie aanvallen gehad, maar met 1-0 verloren?quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies, die woorden zoeken ze maar opin twee voor twaalf
Dat was dan ook niet zo heel moeilijk te bewerkstelligenquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:38 schreef tukkeronline het volgende:
Ik vind Vincken nu al beter dan vrijdag!
Klopt, hij haalde met gemak het gemiddelde Feyenoord-niveau van afgelopen seizoenquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:40 schreef twi het volgende:
[..]
Dat was dan ook niet zo heel moeilijk te bewerkstelligen
Hoe kom je daarbijquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:37 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Jij had liever 100 supermooie aanvallen gehad, maar met 1-0 verloren?
Is toch mooi alleen jammer dat Hirohito nooit schuld heeft bekend.quote:
Liefst ook nog van onze kant.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tijd voor een goal
Ik voel meer voor een 3-0 en dan de wedstrijd gewoon uitspelen zoals in de eerste 20 minuten met 70% balbezit.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:53 schreef Maquiladora het volgende:
Commentator: je kunt zien dat Vermeer grote handen heeft ...
Ik dacht dat negers altijd een grote lul hadden![]()
Ja ook anders kunnen ze niet rukken.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:53 schreef Maquiladora het volgende:
Je weet toch:quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:53 schreef Maquiladora het volgende:
Ik heb kleine vingers, maar toch wel een grote ...quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:56 schreef twi het volgende:
[..]
Je weet toch:
Als je grote vingers hebt......
Negers zuigen ook geen duim, die heben ze later te veelnodig.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:56 schreef twi het volgende:
[..]
Je weet toch:
Als je grote vingers hebt......
Nee.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:58 schreef twi het volgende:
Rajcomar is toch ook een vleugelspeler?
En speelde matig.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:57 schreef Chadi het volgende:
Babel krijgt rust
Komt oorspronkelijk uit Bosnië.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Medunjanin, zowaar een 'echte' Nederlander, zou je niet verwachten met zo'n rare naam
Hoezo? Staat er iemand op het veld met een zonnebank kleur, prodent smile, roze polo met daaronder een wit t-shirt met lange mauwen zoals de laatste mode dat voorschrijft?quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Hey, staat Jan Joost van Gangelen ook op het veld?
Doei.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:04 schreef rwr-xr-x het volgende:
Jezus, die gozer doet alsof ie de 1-0 scoort in de laatste minuut. Sneu figuur
Nee, onder in het beeld flitste er de naam van Jan Joost van Gangelen voor enkele seconden.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hoezo? Staat er iemand op het veld met een zonnebank kleur, prodent smile, roze polo met daaronder een wit t-shirt met lange mauwen zoals de laatste mode dat voorschrijft?
Nee jij bent lekkerquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:04 schreef rwr-xr-x het volgende:
Hij is gewoon blij met z'n goal, heeft na de 1e wedstrijd wat kritiek gehad, vind je het gek danquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:04 schreef rwr-xr-x het volgende:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:04 schreef rwr-xr-x het volgende:
Utreg.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:05 schreef Erasmusch het volgende:
Waar kwam die Rajcomar vandaan?
Utrecht, daarvoor Fortuna Sittard, of bedoelde je dat niet?quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:05 schreef Erasmusch het volgende:
Fortuna Sittardquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:05 schreef Erasmusch het volgende:
Ik dacht Afrikaquote:
Dat was harris waar 'ie het over had.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:07 schreef Erasmusch het volgende:
Bedoelde het land, AZC blabla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |