Wordt weer kijken vanavond, als ik tijd hebquote:Collins John in basis op plek Tim Vincken
Het heeft er alle schijn van dat bondscoach Foppe de Haan de voorhoede van zijn Nederlands elftal wijzigt voor het duel met Australië. Collins John zal vermoedelijk in de basis starten, waardoor Tim Vincken naar de bank verdwijnt.
'Ik vond de voorhoede wat te statisch tegen Japan', begon De Haan zijn uitleg. 'Dan heb ik het niet over het individuele spel van de spitsen, maar ik had graag gezien dat ze meer van positie wisselden. Australië verdedigt met vier man op lijn, daar wil ik wat meer verrassing tegenover zien.'
De eerste groepswedstrijd tegen Japan startte De Haan met Vincken en Quincy Owusu Abeyie op de vleugels en Ryan Babel in het centrum van de aanval. 'Tim is een vaste rechtsbuiten. Met Collins zit er – van buiten naar binnen – wat meer muziek in de aanval. Maar ik moet nog even goed over de opstelling nadenken.'
Het is nog twijfelachtig of Ibrahim Afellay tegen The Socceroos aan de aftrap staat. De PSV'er trainde dinsdag nog apart vanwege een pijnlijke hamstring. Mocht hij niet kunnen starten dan zal Urby Emanuelson naar verwachting zijn plaats innemen.
Vermoedelijke opstelling Nederland:
Vermeer; Tiendalli, Van der Struijk, Vlaar, Drost; Kruys, Maduro, Emanuelson; John, Babel, Owusu Abeyie
Landzaat, v Bommel, Maduro, Babel, Robben, Overmars, vd Vaart, vd Sar, Westerveld, Bouma..... allemaal de bak in... die criminelen!!!quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:22 schreef dvdk het volgende:
hopelijk verliezen ze. NL elftal brengt alleen maar doopgebruikers voort en verkrachters (stam, davids, kluivert, van persie)
en ze kunnen het beter het surinaams elftal u21 noemen want er zitten meer buitenlanders dan Nederlanders in.
Jaloersquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:22 schreef dvdk het volgende:
hopelijk verliezen ze. NL elftal brengt alleen maar dopegebruikers voort en verkrachters (stam, davids, kluivert, van persie)
en ze kunnen het beter het surinaams elftal u21 noemen want er zitten meer buitenlanders dan Nederlanders in.
Ik denk dat het een 3-0 of iets dergelijks wordtquote:Op woensdag 15 juni 2005 01:14 schreef dvdk het volgende:
Hey ik vroeg me af als je een pic van je pik als display pic hebt in msn messenger.
En 1 of andere minderjarige voegt je toe en ziet die pic van je pik, ben je dan strafbaar?
Want iemand anders kon jou msn aan die minderjarige geven, dus is het jou schuld toch niet als die minderjarige daaraan wordt blootgesteld?
mvg.
Ga je nu braaf weer verder posten in fora waar onzin op prijs wordt gesteld en niet hier?quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:26 schreef dvdk het volgende:
En lucius met z'n mallafide vuurwerk-verkoop praktijken....ze moesten zo'n lui voor altijd verbannen van't prof voetbal.
Maar je ziet God straft onmiddelijk, nu heeft ie een gebroken poot
oh lekker is dat, kritiek wordt hier niet geduld? We moeten allemaal ja-knikken en gewoon dom "hup holland" roepen. bah bah.quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Ga je nu braaf weer verder posten in fora waar onzin op prijs wordt gesteld en niet hier?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:33 schreef dvdk het volgende:
[..]
oh lekker is dat, kritiek wordt hier niet geduld? We moeten allemaal ja-knikken en gewoon dom "hup holland" roepen. bah bah.
banaan vraag!quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:33 schreef dvdk het volgende:
[..]
oh lekker is dat, kritiek wordt hier niet geduld? We moeten allemaal ja-knikken en gewoon dom "hup holland" roepen. bah bah.
QOA komt geblindoekt het veld op en geeft 2 assistsquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:38 schreef Maquiladora het volgende:
Inderdaad hup holland hup!
Ben benieuwd wat QOA vanavond kan laten zien, ik denk dat de Aussies hem strak in de gaten houden.
Prima toch, want of ze laten hem ze gang gaan of ze zetten 2 a 3 man op hem en kunnen Babel en John lekker hun gang gaanquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:38 schreef Maquiladora het volgende:
Inderdaad hup holland hup!
Ben benieuwd wat QOA vanavond kan laten zien, ik denk dat de Aussies hem strak in de gaten houden.
Dat zou wel een verrassing zijnquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:39 schreef DeTolk het volgende:
[..]
QOA komt geblindoekt het veld op en geeft 2 assists
slecht argument, dat gebeurt in elk landquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:22 schreef dvdk het volgende:
hopelijk verliezen ze. NL elftal brengt alleen maar dopegebruikers voort en verkrachters (stam, davids, kluivert, van persie)
Hup! Laat de Leeuw niet in zuuuuun heeempie staanquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:30 schreef JaWi het volgende:
Hup Holland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |