dit schrijft VI....quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
No shit Sherlock
Neem de kranten en magazines van de laatste tijd even door Bjoro
quote:Afellay ontbreekt bij Oranje tegen Australië
15/6/2005 18:05
Oranje onder 20 moet het tegen Australië doen zonder Ibrahim Afellay. De PSV'er moet zelfs vrezen dat de dijbeenblessure hem ook in het laatste groepsduel met Benin aan de kant houdt.
Bondscoach Foppe de Haan neemt geen risico met Afellay, die kampt met een hamstringblessure. Een intensieve behandeling en aangepaste training hebben de PSV-middenvelder niet gebracht waar De Haan hem wilde hebben. Sterker nog, mogelijk komt Afellay in de groepsfase niet meer in actie.
Afellay wordt tegen Australië vervanger door Ajacied Urby Emanuelson. De Haan voert in vergelijking met de wedstrijd tegen Japan waarschijnlijk nog een verandering door. Collins John neemt de plaats in van Tim Vincken.
Er wordt bedoeld, dat de spelfout op Ibi's shirt al lang bekend is gemaakt via de mediaquote:
staat toch vaud op z'n shirt Michquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:26 schreef methodmich het volgende:
Hij heeft toch ook Afellay?
* methodmich is kijken!
Dank u! Lekker gegeten, zo maar eens Nederland geheel bekijken. Nu met een half oogquote:
Dat was al bekend, teminste bij mijquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:37 schreef tong80 het volgende:
Ontgroenen mislukt.
Zeg dan dat ie pas na twaalfen on line komt
Bij mij niet dan had ik wel gewacht. Ik dacht dat ie als nieuwe mod wel bij de wedstrijd van Oranje zou zijn.quote:
Oke dat kan gebeuren,quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij mij niet dan had ik wel gewacht. Ik dacht dat ie als nieuwe mod wel bij de wedstrijd van Oranje zou zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |