Ik wil er best wel een keertje mee spelen, maar meer nietquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:13 schreef methodmich het volgende:
Dus DeTolk valt op Valerie Zwikkers?
Koop jij daar wel de Playboy voor? Ik bedoel, wie koopt dat blad nu nog?quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:13 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik wil er best wel een keertje mee spelen, maar meer niet
Valerie Zwikkerquote:
ik heb er gedownload via mokkels.nlquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:15 schreef methodmich het volgende:
[..]
Koop jij daar wel de Playboy voor? Ik bedoel, wie koopt dat blad nu nog?
Ja, als je 14 bent enzo!quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:16 schreef DeTolk het volgende:
[..]
ik heb er gedownload via mokkels.nl
Alleen op stage kochten we wel eens een playboy, voor de tochtgaten
Ik ben 2 1/2 dag weggeweest en er zijn 13 Hools die ik gemist heb!quote:
So wild, standing there, with her hands in her hairquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:15 schreef Againzender het volgende:
Valerie, heeft Steve Winwood daar niet een liedje over gemaakt
Gaat het zo rap?quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik ben 2 1/2 dag weggeweest en er zijn 13 Hools die ik gemist heb!
Is dat beest nog steeds zoek?quote:
Ontvluchte poema TBS'erquote:
Oh ja. Leuk streepje.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:16 schreef 9christensen het volgende:
Hier staan wel de foto's
http://www.noordzeefm.nl/(...)inment/19954/10551/0
quote:Huisarts geschorst wegens relaties met patiëntes
DEN HAAG - Een Delfste huisarts mag drie maanden zijn vak niet uitoefenen omdat hij relaties had met drie patiëntes. Het Regionaal Medisch Tuchtcollege in Den Haag heeft hem een schorsing opgelegd van een half jaar, waarvan drie maanden voorwaardelijk. Dit heeft een woordvoerster van de Inspectie voor de Gezondheidszorg woendag gezegd.
De Inspectie had de zaak bij het tuchtcollege aangebracht. Volgens de regels dient een arts een behandelrelatie met een patiënt te staken als er diepere gevoelens ontstaan. De drie vrouwen hadden bij de inspectie over de man geklaagd. De inspectie is tevreden met de uitspraak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |