Dat denk ik niet, ander zou hij haar wel eerst ge-analiseerd hebbenquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:56 schreef Loedertje het volgende:
[..]
1 Begeleidster in dit geval (misschien wel een stagiaire van 1.50)
Niet. Te. Geloven.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:56 schreef Loedertje het volgende:
[..]
1 Begeleidster in dit geval (misschien wel een stagiaire van 1.50)
Dat vind ik wel erg middeleeuws.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:59 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het voor de directe begeleiders mét vakkennis niet uit de lucht komt gevallen in elk geval, anders moeten we die vakkennis eens grondig bij gaan spijkeren.
De experts zijn het eriver eens dat een zedendelinquent nimmer te genezen is, dus waarom zo iemand op voorhand al niet wordt uitgesloten van verlof zou ik niet weten.
Bovendien moet zo'n begeleider een license to kill hebben vind ik en bij iedere ontsnappingspoging dient er met scherp te worden geschoten, dan zullen ze er echt niet meer vandoor gaan.
De rechter heeft een advies overruled, dus blijkbaar achtte men in de kliniek zelf de man levensgevaarlijk.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:56 schreef Taurus het volgende:
[..]
Op zich is de man 15 jaar na 't zedendelict niet echt iets om bang van te worden. Ik vind 't ook best opmerkelijk dat ie nu 'n moord heeft gepleegd, is toch wel iets van 'n ander genre.
Wat ik echt debiel vind, is dat ze inderdaad geen middelen hebben om de ontsnapte TBS'er te stoppen.. Ik ben benieuwd of daar meer achter zit dan alleen 'de TBS'er moet de kans krijgen om zijn fout in te zien'.. Klinkt meer als 'n regel voor 'n minderjarige winkeldief, en daar zou ik 't al belachelijk bij vinden trouwens. Werd deze TBS'er niet beschouwd als levensgevaarlijk?
Het zedendelict kan er eentje zijn met dodelijke afloop beste Taurus...daarnaast, de overleden man zou misschien wel een gevaar voor de vrijheid van deze lieve Schippers zijn geweest, paar tikken en je hebt de pincode van een bejaarde...nog een paar tikken en je bent van hem af en hij kan de politie niet meer inlichten..quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:56 schreef Taurus het volgende:
[..]
Op zich is de man 15 jaar na 't zedendelict niet echt iets om bang van te worden. Ik vind 't ook best opmerkelijk dat ie nu 'n moord heeft gepleegd, is toch wel iets van 'n ander genre.
Pleeg dan zelfmoordl; dan zijn we van je af. Ik schaam me voor jouw mongolische reactie en waardeloze optreden..als je een beter nederlander was had JIJ hem wel even opgezocht en vermoord..quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:35 schreef berenboot het volgende:
Nederland weer op zn best!
Als zon TBS-er ontsnapt, mogen ze em nieteens stoppen. Wat een kutland leef ik in. Ik schaam me voor mn eigen zwakke KUTland.
Probeer jij eens te rennen met je handen geboeid..quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:01 schreef Waxxer het volgende:
Met een winkelcentrum. Een doolhof aan doorgangen naar buslijnen. Nog een doolhof aan spoorlijnen. En je gaat met een TBS'er met de trein. Naar Utrecht C.S.
D
Leuk dat jou reactie helemaal nergens op slaat...quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:02 schreef Laton het volgende:
[..]
Pleeg dan zelfmoordl; dan zijn we van je af. Ik schaam me voor jouw mongolische reactie en waardeloze optreden..als je een beter nederlander was had JIJ hem wel even opgezocht en vermoord..
Nee GPS willen ze alleen maar in auto's inbouwen zodat ze die kunnen bekeuren als ze te hard rijden. GPS om een moordenaar/verkrachter op te sporen is natuurlijk niet humaan.quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:01 schreef T1andonly het volgende:
Maar het is ook heel simpel om zo'n vent op te sporen, met bijvoorbeeld GPS maar daar wagen ze zich niet aan.
Ik denk dat deze man binnenkort directeur van een bejaardentehuis wordtquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:03 schreef T1andonly het volgende:
Een bejaarde vermoorden ook, mensen die zich minder kunnen verdedigen.
Komt deze man over een tijdje weer op proefverlof?
die waren ms helemaal niet geboeid, zou me niets verbazen iigquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:03 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Probeer jij eens te rennen met je handen geboeid..
En minstens zo belachelijk is te gaan janken dat je je schaamt voor je KUTland.quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:04 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Leuk dat jou reactie helemaal nergens op slaat...
Het is schandalig dat die dingen gebeuren, het zijn wel incidenten, maar het is toch niet toelaatbaar dat zulke mensen op zo'n manier weg kunnen komen.
Is dat zo? Krijgt het woord 'moord' dan geen voorkeur op 'zedendelict'?quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:01 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het zedendelict kan er eentje zijn met dodelijke afloop beste Taurus...daarnaast, de overleden man zou misschien wel een gevaar voor de vrijheid van deze lieve Schippers zijn geweest, paar tikken en je hebt de pincode van een bejaarde...nog een paar tikken en je bent van hem af en hij kan de politie niet meer inlichten..
Waarmee duidelijk wordt dat het een fruitcake is.quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:01 schreef Loedertje het volgende:
en hij kan de politie niet meer inlichten..
Beetje in de catogrie: Deze hond is vals ja. Maar bijten? Nee, zolang hij een muilkorf om heeft natuurlijk niet.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Nee, hij is nu nog niet gevaarlijk. Mogelijk volgende week (door gebrek aan de medicijnen die hij nodig heeft)", werd gisteren nog geroepen.
Volgens mij zijn die figuren helemaal niet geboeid hoor.quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:03 schreef Loedertje het volgende:
Probeer jij eens te rennen met je handen geboeid..
Volgens Leo (die OvJ van Amsterdam) wel....quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:10 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die figuren helemaal niet geboeid hoor.
Vast niet. Dat risico nemen ze niet want ze weten maar al te goed dat we ook zitten te azen op het vertrek van de rest van onze fijne ministers die zo goed de wensen van het volk uitvoeren.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:55 schreef SeLang het volgende:
Ik denk toch dat de kans groter dan 50% is dat dit Donner zijn politieke kop gaat kosten.
Het zou niet de eerst keer zijn dat hoogwaardigheidsbekleders een leugentje om bestwil verkondigen om zodoende een moeilijk interview te ontwijken....quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:11 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Volgens Leo (die OvJ van Amsterdam) wel....
Inderdaad die worden vaak niet geboeid, en zeker niet als het om een proefverlof gaat.quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:10 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die figuren helemaal niet geboeid hoor.
Serieus? In de trein?quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:11 schreef Loedertje het volgende:
Volgens Leo (die OvJ van Amsterdam) wel....
Welke hij weer kan declareren...quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:08 schreef milagro het volgende:
meneer had een doorgeladen vuurwapen op zak...
Terecht natuurlijk, die jongen maakt ook zijn kosten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |