Ok, 'k ben overtuigd, dan is 't 'n suf systeem. Toch blijft 't 'n moeilijke kwestie, als bij 'n misdaad de toerekeningsvatbaarheid van de dader meespeelt. Applausje voor degene die daar wat op verzintquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:19 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nee want die mogen niks.
Daar zijn ze ook niet voor aangesteld, als bewaker.
Dan pakken die fruikcakes een stanleymes en lepelen die chip uit hun lichaam.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:23 schreef clowncloon het volgende:
een gps-chip in het lichaam
Boobytrappen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:25 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dan pakken die fruikcakes een stanleymes en lepelen die chip uit hun lichaam.
kijk. zo hoort hetquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:23 schreef Lexie het volgende:
[..]
Eensch, Je kunt hem natuurlijk ook zijn leven lang vastzetten (wat zelfs nog niet zal gebeuren) maar als je ziet wat dat kost... Beter meteen opruimen, dit soort kankergezwellen in de maatschappij moet zo snel mogelijk verwijderd worden.
Niet als je het zonder hun medeweten doet...en laten we even heel praktisch wezen. Op wellk recht is het gebasseerd dat zo een gek nog uberhaupt kans krijgt los rond te lopen...stiekem ben ik in dit soort gevallen eigenlijk voor de doodstraf; hoe politiek incorrect dat ook is. Dit soort mensen zijn alleen maar een last voor de maatschappij of kan iemand mij uitleggen waarom wij met zijjn allen miljoenen euro's moeten besteden om dit soort killers in leven te laten?quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:25 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dan pakken die fruikcakes een stanleymes en lepelen die chip uit hun lichaam.
Dat van die psychs staat gewoon nergens hier in dit topic Milagro.. Maar dat je mijn mening afdoet als 'blaten' zegt al weer voldoende.quote:
We wonen natuurlijk wel in Nederland hè.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:28 schreef Elgigante het volgende:
Dit vraagt wéér om maatregelen, dit vraat wéér om uitleg van de verantwoordelijken, deze ontsnapping heeft wéér een triest gevolg, de regels zullen wéér 'aangescherpt' worden en het leven van alledag gaat gewoon door en er varandert helemaal niets totdat zo'n figuur slachtoffers maakt onder notabelen.
Lees het topic nou even.quote:
damn. hoeveel kost het om te emigreren?quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:31 schreef nikk het volgende:
[..]
We wonen natuurlijk wel in Nederland hè.
Wat ik zo raar vind is dat we ons allemaal kunnen voorstellen dat een Volkert van der G en een Marc Dutroux, een mohammed B. niet vrijuit rond mogen lopen, maar een TBS-er met minder bekende daden maar dezelfde instelling wel....quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:28 schreef clowncloon het volgende:
[..]
Niet als je het zonder hun medeweten doet...en laten we even heel praktisch wezen. Op wellk recht is het gebasseerd dat zo een gek nog uberhaupt kans krijgt los rond te lopen...stiekem ben ik in dit soort gevallen eigenlijk voor de doodstraf; hoe politiek incorrect dat ook is. Dit soort mensen zijn alleen maar een last voor de maatschappij of kan iemand mij uitleggen waarom wij met zijjn allen miljoenen euro's moeten besteden om dit soort killers in leven te laten?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:00 schreef milagro het volgende:
[..]
Iedereen verdient een zesde kans, Xeno.
Ja om de ontsnapte een kans te geven zijn fout in te zienquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:32 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Lees het topic nou even.
Alles wat je vraagt staat er al lang in.
Die scheefheid is verbazingwekkend inderdaadquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:34 schreef Manson het volgende:
Nederland zuigt big time. Ze besteden meer tijd aan een loslopende poema dan aan die onsnapte mongool. 1 woord: nekschot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |