Altijd weer 'mosterd na de maaltijd' met die gasten!quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:37 schreef elcastel het volgende:
Jezus wat is die Donner ook een drol, weg ermee. Stijfburgelijk figuur..
Nee, want die vrouw heeft dat diezelfde dag aan de tbs-kliniek gemeld.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:37 schreef Laton het volgende:
[..]
Echtgenote kun je nu toch pakken op weigering meewerken met justitie?
"Mij treft geen blaam"quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:39 schreef Braamhaar het volgende:
Altijd weer 'mosterd na de maaltijd' met die gasten!![]()
nee, maar zijn vrouw wel.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:23 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Zo iemand heeft toch recht op privacy![]()
Hebben ze toch gedaan jij bak stront.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
En die kneuzen van politie die je op de achtergrond van de interviews bij justitie hoort demonstreren. Ga tbs-ers vangen, losers.
Waarschijnlijk mocht hij op z'n verlof z'n pinpas/creditcard meenemen om iets leuks voor oma te kunnen kopenquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:41 schreef milagro het volgende:
Waar haalt die gek zo snel een vuurwapen (en dus genoeg geld ook) vandaan
Juistquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij missen 'we' er nog zes.
Yeah right.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gemakkelijk te voorkomen; beter opletten tijdens het transport![]()
Zo kun je alles recht praten, iemand die ziek in zijn geest is, kan iets zieks doen, zo moeilijk is dat toch niet ?quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:48 schreef Super_Six_One het volgende:
Yeah right.
Luister, voorkomen is altijd beter dan genezen. Maar soms gebeuren er nou eenmaal "onverwachte" dingen, en daar is niemand op voorbereid. Daarom heten ze ook "onverwacht"
Elcastel, ik probeer niks recht te praten ik zeg alleen maar hoe de realiteit is, als het erop aankomt.quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:04 schreef elcastel het volgende:
[..]
Zo kun je alles recht praten, iemand die ziek in zijn geest is, kan iets zieks doen, zo moeilijk is dat toch niet ?
z'n vrouw zal 'm wel geholpen. zij is ws medeplichtig aan de moord.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:41 schreef milagro het volgende:
Waar haalt die gek zo snel een vuurwapen (en dus genoeg geld ook) vandaan
Het slachtoffer is doodgeslagen, niet doodgeschoten.quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:27 schreef SlimShady het volgende:
[..]
z'n vrouw zal 'm wel geholpen. zij is ws medeplichtig aan de moord.
dat wapen heeft hij niet gebruikt en zijn vrouw is degene die de kliniek gebeld heeft dat hij met haar kontakt had opgenomen, zo begrijp ik.quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:27 schreef SlimShady het volgende:
[..]
z'n vrouw zal 'm wel geholpen. zij is ws medeplichtig aan de moord.
oh. sorry. dat wist ik niet.quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:28 schreef Maar-T het volgende:
[..]
Het slachtoffer is doodgeslagen, niet doodgeschoten.
feit is is dat hij een vuurwapen op zak had. hoe hij eraan komt is de vraag.quote:Volgens korpschef Welten leidde het onderzoek dinsdagavond naar de woning in de Jordaan, waar de politie een ‘verwarde man’ aantrof. Omdat de man een vuurwapen bij zich droeg werd hij opgepakt. Op het politiebureau bleek vervolgens dat de man de op 7 juni gevluchte tbs'er W.S. is.
Hoofdofficier van justitie De Wit maakte woensdag tijdens de persconferentie bekend dat S. medicijnen slikte om zijn overmatig alcoholgebruik te onderdrukken. Na contact met de tbs-kliniek waar S. onder behandeling was, werd volgens De Wit snel duidelijk dat S. gevaarlijk zou kunnen zijn wanneer hij deze medicijnen niet meer tot zich zou nemen.
Hoofdofficier De Wit zei woensdag dat de bejaarde man waarschijnlijk ‘door een klap op zijn hoofd’ om het leven is gebracht. De identiteit van het slachtoffer staat nog niet met 100
procent zekerheid vast. Daarvoor is een familielid nodig, maar de politie heeft dat nog niet gevonden.
Ja dat vind ik ook typisch, misschien heeft dat wapen altijd op een en dezelfde verstopplek gelegen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |