Knap zeg. Binnen 5 dagenquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:13 schreef Sproggel het volgende:
Net de story-line voltooid. Damn wat waren die credits lang.
Die van een normale hollywood blockbuster zijn korter
Nu binnenkort de sidequests afmaken en opzoek naar alle
tags en kodak-momenten en andere ongein
Dat er een ambush is geweest. Dus waar je ziet dat Woozie blind is, en dat hij tegen de muur aanrentquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:15 schreef Steve-O het volgende:
welke is dat ook alweer?
over het algemeen vind ik die missies wel simpel trouwens der is mischien 10% waar ik meer dan 1 keer over doen
Dat duurt nog wel een missie of *nattevinger* 5 tot 10. Als je Zero niet meetelt want die heb je niet nodig om naar eiland 3 te gaan.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:09 schreef Steve-O het volgende:
Wanneer mag ik is naar het laatste eiland heb net dat schip gebugd ?
mag ik een savequote:Op woensdag 15 juni 2005 23:13 schreef Sproggel het volgende:
Amateurquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:19 schreef mschol het volgende:
[..]
doe ik ook wel, maar dan ben ik niet klaar voor dat GTA: 5 uitkomt
Die was ik weer rap voorbijquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:19 schreef Steve-O het volgende:
zero is een nerd en van mij mag ie opbokken met ze kut speelgoed
enigste klote missies tot nu toe
muwha zo'nm spel is gewoon lueker om keet te trappen in een stad dan om missies te gaan doen, die worden zo eentonigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.overigens heb je veel aan die vlieglessen.. daarna kun je al redelijk met het vliegtuig omgaan.. zonder die vlieglessen zou het helemaal een ramp zijn!!Dit keer zonder signature
nu treintje kapenquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:24 schreef daNpy het volgende:
Woehoe ik heb alles unlocked
Alle bruggen zijn open
Als je alleen keet wil trappen, zou ik ff opzoek gaan naar een mod (om alles te unlocken) of een trainerquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:20 schreef mschol het volgende:
[..]
muwha zo'nm spel is gewoon lueker om keet te trappen in een stad dan om missies te gaan doen, die worden zo eentonig
tering dan al...quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:28 schreef daNpy het volgende:
Uhh 35% ofzo
Je hebt het niet helemaal zelf gedaanquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:13 schreef Sproggel het volgende:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:37 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Je hebt het niet helemaal zelf gedaan
quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:48 schreef Sproggel het volgende:
[..]
Maar ja nu de storyline af is, kan ik lekker om m'n gemak oefenen met de dodo en de volgende keer
kan ik hem zelf doen. Hoop ik!!!
Volgende keer, pak ik de odd-jobs gelijk mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:53 schreef Knoekie het volgende:
[..]Die ging wel, moest er wel een keer of 3 over doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet gekken altijd gelijk geven!
En ik ben het helemaal met mezelf eens.
Meer onderwater zwemmenquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:41 schreef AMD64 het volgende:
[[url=http://img100.echo.cx/img100/7295/87ad.th.jpg]afbeelding][/URL]
Het is me al gelukt. Tnx.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:43 schreef daNpy het volgende:
[..]
Meer onderwater zwemmen
Daarna krijg je wel wat vette missies (waaronder de Monster)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 01:23 schreef ThA_DeViL het volgende:
mensen die onder de 53% zijn niet lezen!!
mensen erboven welik ben bij 66 % maar ik heb de verhaallijn nog niet uitgespeeld.... mag ik dat dan lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tja van mij mag je, maar ik vind het zelf leuk om niet te weten wat er nog gaat gebeuren. Dit is een missie in de verhaallijnquote:Op donderdag 16 juni 2005 02:04 schreef matjas het volgende:
[..]
ik ben bij 66 % maar ik heb de verhaallijn nog niet uitgespeeld.... mag ik dat dan lezen![]()
Heb vandaag wel een half uur onder water gezwommen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:41 schreef AMD64 het volgende:
[[url=http://img100.echo.cx/img100/7295/87ad.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op donderdag 16 juni 2005 01:23 schreef ThA_DeViL het volgende:
mensen die onder de 53% zijn niet lezen!!
mensen erboven welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |