Nou jeeeeequote:Op woensdag 15 juni 2005 15:28 schreef ElmarO het volgende:
Ik heb de vibrator gevonden
[[url=http://img297.echo.cx/img297/9141/naamloos1kopie4in.th.jpg]afbeelding][/URL]
I wil je wel helpenquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:29 schreef SHERMAN het volgende:
Alweer een nieuw topic?
Damn.
Ik moet alleen nog die derde missie van Zero doen, en die komt ik steeds zonder tijd.
ik neem aan dat je bedoelt dat je health weer helemaal vol is na een save,quote:
Ja, je eet, maar je krijgt geen fat erdoor. Zo kan je dus jaren spelen, zonder dat je doodgaat van de honger.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:46 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
ik neem aan dat je bedoelt dat je health weer helemaal vol is na een save,
maar dat je ook gegeten hebt is voor mij nieuw
Gewoon een beetje schieten, achtervolgen en dan op die motor gaan zitten en met een SMG zijn auto doorzevenquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:48 schreef TC03 het volgende:
Hoe kan ik het beste die kloterus pakken in dat Warenhuis, zonder dat ie wegrent?
Ik had hem al dood na een paar meter.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:49 schreef washandje het volgende:
[..]
Gewoon een beetje schieten, achtervolgen en dan op die motor gaan zitten en met een SMG zijn auto doorzeven
Ak-74quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:50 schreef washandje het volgende:
[..]
Kan ook als je een flinke gun hebt daarzo.
Mag ik je een mailtje sturen in dat geval met mijn savegame?quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:52 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Mag ik je een mailtje sturen in dat geval met mijn savegame?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan alleen met een uzi, pistool en mp5 volgens mijquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:53 schreef TC03 het volgende:
Ik heb een shotgun.
Maar hoe kan ik schieten vanaf de motor?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]zo heb ik het ook gedaan, werkt perfectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |