Nou jeeeeequote:Op woensdag 15 juni 2005 15:28 schreef ElmarO het volgende:
Ik heb de vibrator gevonden
[[url=http://img297.echo.cx/img297/9141/naamloos1kopie4in.th.jpg]afbeelding][/URL]
I wil je wel helpenquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:29 schreef SHERMAN het volgende:
Alweer een nieuw topic?
Damn.
Ik moet alleen nog die derde missie van Zero doen, en die komt ik steeds zonder tijd.
ik neem aan dat je bedoelt dat je health weer helemaal vol is na een save,quote:
Ja, je eet, maar je krijgt geen fat erdoor. Zo kan je dus jaren spelen, zonder dat je doodgaat van de honger.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:46 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
ik neem aan dat je bedoelt dat je health weer helemaal vol is na een save,
maar dat je ook gegeten hebt is voor mij nieuw
Gewoon een beetje schieten, achtervolgen en dan op die motor gaan zitten en met een SMG zijn auto doorzevenquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:48 schreef TC03 het volgende:
Hoe kan ik het beste die kloterus pakken in dat Warenhuis, zonder dat ie wegrent?
Ik had hem al dood na een paar meter.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:49 schreef washandje het volgende:
[..]
Gewoon een beetje schieten, achtervolgen en dan op die motor gaan zitten en met een SMG zijn auto doorzeven
Ak-74quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:50 schreef washandje het volgende:
[..]
Kan ook als je een flinke gun hebt daarzo.
Mag ik je een mailtje sturen in dat geval met mijn savegame?quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:52 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Mag ik je een mailtje sturen in dat geval met mijn savegame?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan alleen met een uzi, pistool en mp5 volgens mijquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:53 schreef TC03 het volgende:
Ik heb een shotgun.
Maar hoe kan ik schieten vanaf de motor?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]zo heb ik het ook gedaan, werkt perfectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]Op die manier heb ik hem dus net gehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nu geen missies alleen meer, klopt het dan dat ik nu die races moet gaan doen bij mijn garage? Of die rijschool? Of misschien wel wachten op een telefoontje?Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
in het spel:quote:
Lijkt wel of je vakantie hebtquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:46 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
27 uur gespeeld in 6 dagen
Over een paar weken maar eens 100% proberen te halen
Uiteraardquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:52 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Mag ik je een mailtje sturen in dat geval met mijn savegame?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:29 schreef Ondergrond het volgende:
[..]
Kan je er verder ook iets mee?
Ik had wel die paarse dildo gevondenEn waar vind ik dat politie bureau ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar kon er verder niets mee.
1,2,3 eiland
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
Revo topic tijdens de E3 met al die geruchten over wonderbaarlijke functiesquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:11 schreef Bastard het volgende:
Tering.. snelste reeks ooit in GAM vlgs mij
Die gaat ook hard?quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:17 schreef washandje het volgende:
[..]
Revo topic tijdens de E3 met al die geruchten over wonderbaarlijke functies
ging hard, topic per 2a3 uur ofzoquote:
Af en toe van het wagentje af als ik schoten hoorde.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:24 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik vind die missie zo irritant waarbij je bij die legerbasis moet binnendringen en 6 kratten moet inladen. Die knakker waarmee je samenwerkt is zo dood
En het is geen doen om die knakker te beschermen terwijl je met 'zo'n kut wagen rijdt...
Nog meer mensen die hier moeite mee hadden? Hoe losten jullie het op?
Zo horen wij het graagquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:24 schreef Dacide het volgende:
Oh mijn god.... ga ik ff naar school.... weer een topic erbij :S
Werkelijk glorieus mensen
Hulde aan SA (wat was het toch een kutspel op de ps2)
Af en toe uit je heftruck stappen om die legerventjes ab zu knallen, dan heb je hem zo gehaald.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:24 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik vind die missie zo irritant waarbij je bij die legerbasis moet binnendringen en 6 kratten moet inladen. Die knakker waarmee je samenwerkt is zo dood
En het is geen doen om die knakker te beschermen terwijl je met 'zo'n kut wagen rijdt...
Nog meer mensen die hier moeite mee hadden? Hoe losten jullie het op?
Tijdens de Nintendo presentatie ging een topic in nog geen tien minuten volquote:
Geweldig.quote:
Met mij erbij, ja.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:25 schreef Wiehoe het volgende:
gaat wel snel ja, als ik vanavond weer thuis kom is er een deel 10??
Het gaat over hetzelfde spel, ps2 topic is bijna dood. Het enige wat er veranderd wordt is het naampjequote:Op woensdag 15 juni 2005 16:27 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Geweldig.
Maar Tijn. Laat dit topic bestaan aub. Dus volgende topic voor de xbox / pc. Die PS2 users hebben niets aan ons, en wij niets aan hun...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |