quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:18 schreef vanderaalst het volgende:
ik ben gezakt.
wel 13 verdiepingen zojuist........
Ik ga morgen tussen 10 en 12 echt niet pissen, is 't eenmaal 12 uur geweest, pis ik het hele huis onderquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:14 schreef Youssef het volgende:
Nee, vooral leuk als je ziet dat je gebelt bent door school, maar op de WC zat... MSN aandoet en drie medeleeringen van die leuke MSN namen ziet hebben met hoofdletters en blije tekens![]()
Maar ik wist het al...
Hmm, wel kut man.. maar geen man overboord! gewoon volgend jaar nog een keer doen!quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:17 schreef Youssef het volgende:Ik wist niet eens dat ik gebelt ging worden dus..
Anders had ie me wel wakker gebelt.
Je bent gezakt op Nederlands?quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:17 schreef Youssef het volgende:Ik wist niet eens dat ik gebelt ging worden dus..
Anders had ie me wel wakker gebelt.
Wordt ie hard van. Morgen hoor ik het (Colloquium Doctumexamens). Mocht ik gezakt zijn, dan post ik het ook hier, en mag hij alles zeggen wat hij wil.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:23 schreef Orealo het volgende:
[..]
Niet zo lullig, dwaas, is al kut genoeg dat ie gezakt is, hoef jij niet erin te stampen
![]()
Nee, Nederlands een 7 gehaaldquote:
Je snapt 't niet helemaal denk ik.. heeft niks met 'hard worden' te maken, het is gewoon lullig als iemand het aanstampt als je net gezakt bent, van iemand met zo'n opleidingsniveau had ik die kennis wel verwacht..quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:24 schreef daReaper het volgende:
[..]
Wordt ie hard van. Morgen hoor ik het (Colloquium Doctumexamens). Mocht ik gezakt zijn, dan post ik het ook hier, en mag hij alles zeggen wat hij wil.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:27 schreef Orealo het volgende:
[..]
Je snapt 't niet helemaal denk ik.. heeft niks met 'hard worden' te maken, het is gewoon lullig als iemand het aanstampt als je net gezakt bent, van iemand met zo'n opleidingsniveau had ik die kennis wel verwacht..Maar de mensen die de hogere opleidingen volgen zijn blijkbaar ook niet meer wat ze geweest zijn
![]()
Ik heb het juist andersomquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:26 schreef Youssef het volgende:
[..]
Nee, Nederlands een 7 gehaald![]()
En het boeit me geen fuck wat je daarover zegt verder, mijn Nederlands is verder bovengemiddeld goed en heb inderdaad wel vaker moeite met d'tjes en t'jes in bovengenoemde vormen
Wie zegt dat Dareaper een hogere opleiding gevolgd heeft? Een Colloquium Doctum examen mag iedereen van 21 jaar en ouder, ongeacht de vooropleiding, maken om via die weg toegelaten te worden tot de universiteit zonder aan de wettelijke toelatingseisen te voldoen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:27 schreef Orealo het volgende:
[..]
Je snapt 't niet helemaal denk ik.. heeft niks met 'hard worden' te maken, het is gewoon lullig als iemand het aanstampt als je net gezakt bent, van iemand met zo'n opleidingsniveau had ik die kennis wel verwacht..Maar de mensen die de hogere opleidingen volgen zijn blijkbaar ook niet meer wat ze geweest zijn
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |