Uitstel van executie? Of je bent je gewoon bewust dat je beter af bent zonder hem?quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:56 schreef Tristessa het volgende:
Ik moet ook wel zeggen dat ik er de hele tijd voor zorg dat ik veel afleiding heb zodat ik er niet echt over na hoef te denken.
Tja, ik weet niet, het zou kunnen, maar dan merk ik het vanzelf wel denk ik.quote:
Mja, ook dit weet ik niet zeker. Ik heb gewoon de afgelopen dagen wel leuke dingen gedaan waarvan ik dacht: "maar hee, dit is ook leuk." Ik heb zelf nog niet echt het idee dat ik wel beter af ben zonder hem... Vaag allemaalquote:Of je bent je gewoon bewust dat je beter af bent zonder hem?
Hoop dat als er nog een klap komt dat het zal meevallen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:01 schreef Tristessa het volgende:
Tja, ik weet niet, het zou kunnen, maar dan merk ik het vanzelf wel denk ik.
-----
Mja, ook dit weet ik niet zeker. Ik heb gewoon de afgelopen dagen wel leuke dingen gedaan waarvan ik dacht: "maar hee, dit is ook leuk." Ik heb zelf nog niet echt het idee dat ik wel beter af ben zonder hem... Vaag allemaal.
Het is wel fijn opzich, maar ik vind het wel raar... Daarom verwacht ik dus dat er nog een klap komt want ik vind het behoorlijk abnormaal (van mezelf) dat ik me nu soms al best wel weer goed voel terwijl ik net een vrij lange relatie achter de rug heb.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:10 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Hoop dat als er nog een klap komt dat het zal meevallen..
Wel fijn dat je na je relatie alles weer zo snel kunt oppakken..
misschien komt de klap nog wel ... misschien ook niet ... ergens wist je wel al een eindje dat het misschien verkeerd kon aflopen...quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:40 schreef Tristessa het volgende:
Het is wel fijn opzich, maar ik vind het wel raar... Daarom verwacht ik dus dat er nog een klap komt want ik vind het behoorlijk abnormaal (van mezelf) dat ik me nu soms al best wel weer goed voel terwijl ik net een vrij lange relatie achter de rug heb.
Doorsturen!!quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:46 schreef Viperdesign het volgende:
Trouwens. Vraagje. Wat moet ik met rekeningen voor haar die hier in de brievenbus vallen? Betalen? Bewaren?(). Ben namelijk geneigd ze gewoon te betalen... maar waarom eigenlijk.
.
Klinkt wel bekend, hekel niet maar toch. Om het maar ff op een U2 manier te zeggen:quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:06 schreef Jed1Gam het volgende:
Ik heb een hekel aan dr maar toch mis ik haar...
Ja nou. Wil haar er eigenlijk niet mee lastig vallen aangezien ze rust wil enzo.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:47 schreef Brighteyes het volgende:
Die ga je toch niet betalen hè! Voel eens aan je voorhoofd!
Tja biertje (x een aantal), doet het m. De rationele manier van denken wordt dan uitgeschakeld..quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:15 schreef PhaE het volgende:
Pfff, veel te herkenbaar weer.
Mis mijn ex ook enorm, maar ja..
Gelukkig kwam er vanavond een erg goede vriend van me langs, playstation, biertje erbij...
Toch fijn, even alles vergeten en gewoon lekker gamen met z'n tweeen.
Maar zo gauw hij weg is, komt alles weer terug...
Afleiding is the key. Hoe meer afleiding, hoe minder je merkt van het slijten van het gevoel.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:15 schreef PhaE het volgende:
Maar zo gauw hij weg is, komt alles weer terug...
Tsja... zo dacht ik dus ook altijd... ook tijdens onze relatie. Mensen waarschuwden me daar altijd al voor... totdat ik op een gegeven moment onbewust toch af en toe 300-400 euro per maand aan dingen voor haar aan het betalen was als een maand toevallig een collegegeld-termijn voor d'r was.....quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:20 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ja nou. Wil haar er eigenlijk niet mee lastig vallen aangezien ze rust wil enzo.
En zoveel is het nu ook weer niet..
Dat is inderdaad waar, een half uur geleden childe ik m nog hardquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:23 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Afleiding is the key. Hoe meer afleiding, hoe minder je merkt van het slijten van het gevoel.
Ja, klopt. Heb me er ook nooit druk om gemaakt. Als er een rekening binnen kwam dan werd die betaald door diegene die op dat moment geld had. Ging heel makkelijk.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:21 schreef eymey het volgende:
Tsja.... voor wat het geld betreft..... Er waren ongelofelijk veel dingen die ik voor haar betaalde, heb haar altijd geholpen met schulden die ze nog had, etc. Mensen verklaarden me daarom vaak wel voor gek....
Maar ja, wat wil je: Ik had, dacht ik, een relatie met iemand die ook voor altijd verder met mij wilde.... en tsja... als er dan financiele problemen zijn met één van beide, dan wil je die toch het hoofd bieden zodat daar geen spanningen over ontstaan.
Tsja... en toch moet je ook daarmee oppassen, hoor ik van mensen met wat meer levenservaring:quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:23 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Afleiding is the key. Hoe meer afleiding, hoe minder je merkt van het slijten van het gevoel.
Ik verwacht eigenlijk niet dat ze nog terugkomt. Maar ja, ik mag niet voor een ander denken dus ik sluit het niet uit. Het is namelijk ook zo dat ik haar niet zomaar terug wil, en hoe langer ze nu wegblijft hoe makkelijker het voor me is om aan dat idee vast te houden. Haar houding naar mij toe moet écht veranderen, anders heeft het geen zin en loopt het vanzelf weer stuk.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:24 schreef eymey het volgende:
Nou weet ik niet of haar rustperiode in haar geval inderdaad oprecht is en of jullie daar beiden afspraken over hebben gemaakt in de zin van betalingen, en of het nog steeds wel officieel aan is. Maar als zij echt de relatie verbroken heeft onder het motto van "rust..." zou ik toch wel oppassen denk ik.
Tja je moet idd van die gedachte af. Genoeg andere meiden op deze aardbol... Ja makkelijk gezegd, i knowquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:29 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk niet dat ze nog terugkomt. Maar ja, ik mag niet voor een ander denken dus ik sluit het niet uit. Het is namelijk ook zo dat ik haar niet zomaar terug wil, en hoe langer ze nu wegblijft hoe makkelijker het voor me is om aan dat idee vast te houden. Haar houding naar mij toe moet écht veranderen, anders heeft het geen zin en loopt het vanzelf weer stuk.
Maar goed, dat is toekomstMP3.
Dat heb ik dus ook. Stiekem, diep in m'n hart, hoop ik dat ze nog 'op tijd' tot inkeer zal komen en zal merken wat ze aan me had, en dat ze een verkeerde keuze heeft gemaakt.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:29 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk niet dat ze nog terugkomt. Maar ja, ik mag niet voor een ander denken dus ik sluit het niet uit. Het is namelijk ook zo dat ik haar niet zomaar terug wil, en hoe langer ze nu wegblijft hoe makkelijker het voor me is om aan dat idee vast te houden. Haar houding naar mij toe moet écht veranderen, anders heeft het geen zin en loopt het vanzelf weer stuk.
Maar goed, dat is toekomstMP3.
Ja, maar dat heb ik nu wel gehad. Tenminste, niet meer dood willen is een goed teken.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:26 schreef eymey het volgende:
Afleiding is erg goed en moet je ook zeker hebben, maar probeer het niet om te zetten in 'vluchtgedrag'. Je mag jezelf ook best wel confronteren met de pijn die je toch nog hebt, janken, zwelgen in zelfmedelijden, etc.
Ha! Nee dus!quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:33 schreef Jed1Gam het volgende:
Tja je moet idd van die gedachte af. Genoeg andere meiden op deze aardbol... Ja makkelijk gezegd, i know![]()
Ach alsof mijn kop er zo lekker uit ziet. Heb nu ff nie tsnel een foto maarehm.... vooral m'n bril....quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:36 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ha! Nee dus!
Alsof ik, met mijn hoofd, nog een keer een goede uitziende, lieve, intelligente maagd kan scoren.
Ja, niet dus.. En nee, dat is realistisch, niet negatief.
.
Lekker dat ze daar achteraf nog even mee komt.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:38 schreef eymey het volgende:
M'n ex wist me laatst ook nog doodleuk te vertellen dat ze het altijd al een beetje een nerden bril vond![]()
Je moet niet zoveel waarde hechte aan wat exen zeggen, t is vooral ingegeven door kortstondige gevoelens. Meestal leidend tot zulke domme uitpraken dus.quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:38 schreef eymey het volgende:
[..]
M'n ex wist me laatst ook nog doodleuk te vertellen dat ze het altijd al een beetje een nerden bril vond
![]()
...
Typisch dat vrouwen altijd in de aanval gaan tegen hun ex lijkt het. Ik zal mijn ervaringen maar voor me houden, maar heb dat zelf ook in zekere zin gemerkt. Heb het idee dat ze het doen om hun eigen hachje ook gedeeltelijk te beschermen tegen dingen die jij zou kunnen zeggen. Nouja, beetje moeilijk verwoord, hopelijk snap je wat ik bedoelquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:38 schreef eymey het volgende:
M'n ex wist me laatst ook nog doodleuk te vertellen dat ze het altijd al een beetje een nerden bril vond![]()
ayayay ... van zulke uitspraken zal hij toch spijt krijgen hoor ...quote:Op donderdag 23 juni 2005 08:32 schreef -Trinity- het volgende:
Nadat het nu 4 weken uit is (en ik al heel erg los ben vind ik zelf) heeft hij verkondigd mij nu _nooit_ meer te willen zien. Dat voelt heel surrealistisch als hij dan zegt "Het ga je goed." en geen traan laat en geen greintje emotie toont. Alsof we nooit wat hebben gehad huppelt hij verder in het leven. Ik zou het hem bijna verwijten.
Maybe it's man's thing, disguising emotions.
Not a man thing. Mijn ex (en ik ook hoor) zijn erg 'goed' in het verbergen van emoties.quote:Op donderdag 23 juni 2005 08:32 schreef -Trinity- het volgende:
Nadat het nu 4 weken uit is (en ik al heel erg los ben vind ik zelf) heeft hij verkondigd mij nu _nooit_ meer te willen zien. Dat voelt heel surrealistisch als hij dan zegt "Het ga je goed." en geen traan laat en geen greintje emotie toont. Alsof we nooit wat hebben gehad huppelt hij verder in het leven. Ik zou het hem bijna verwijten.
Beetje vreemd ja maar waarschijnlijk werkt dit voor hem. Kan een teken zijn dat hij het er juist héél moeilijk mee heeft. Ik heb ook overwogen álle contact te verbreken, gewoon omdat het makkelijker zou zijn. Niet gedaan, maar toch.quote:Op donderdag 23 juni 2005 08:32 schreef -Trinity- het volgende:
mij nu _nooit_ meer te willen zien. Dat voelt heel surrealistisch als hij dan zegt "Het ga je goed." en geen traan laat en geen greintje emotie toont. Alsof we nooit wat hebben gehad huppelt hij verder in het leven.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 08:32 schreef -Trinity- het volgende:
hoe bedoel je, is het jij of zij die alle contact zal willen verbreken ...quote:Op donderdag 23 juni 2005 08:56 schreef PhaE het volgende:
Als alles gedaan is, denk ik dat wij ook zo'n 'gesprek' gaan hebben.
niet hopen, echt niet ... daar verlies je zoveel tijd mee ... hoe moeilijk het ook allemaal is.quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:07 schreef PhaE het volgende:
Ik denk eerder zij dan ik.
Als het aan mij ligt zie ik haar nog elke dag, wil haar graag helpen overal mee, en natuurlijk heb ik nog steeds stiekem een beetje hoop dat het allemaal goed komt.
Ja precies, daar ga ik mezelf niet mee pijnigen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:18 schreef PhaE het volgende:
Oh maar dat kan ik ook zeker niet, 'gezellig' doen als ze een ander heeft. En dat weiger ik ook.
Moet ik je gelijk in geven. Dat tweede punt lukt aardig lijkt het, alleen nadat ik haar nog 1 maal heb gezien op dezelfde dag als dat ze het heeft uitgemaakt heb ik nooit meer de kans gehad om in een goed gesprek de boel uit te kunnen praten. Een enkele keer een msn gesprek, maar dat is voor mij niet de oplossing om er samen een goed gevoel aan over te houden. Heb het toen geprobeerd om de vragen op papier te zetten en te mailen, maar ook dat gaf alleen maar aan dat met de tijd ik antwoorden op mijn vragen zou krijgen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:26 schreef petitlapin het volgende:
- alles goed uitpraten, dat beiden een relatief goed gevoel hebben bij de breuk ...
- elkaar nooit meer zien ...
Dat doe ik nu ook, ik heb me er inderdaad bij neergelegd dat ik nooit een antwoord zal krijgen op vragen. Daar had ik in het begin best moeilijk mee, maar zoals ik zei, ik laat het allemaal rusten. Terugkijken op een mooie tijd met een paar diepe dalen maar vooral veel mooie pieken. En die pieken zullen altijd in mijn herinnering blijven en zal ze de rest van mijn simpele leventje bekend staan als mijn eerste serieuze vriendinnetje! En die blijven altijd bijzonder he zeggen zequote:Op donderdag 23 juni 2005 09:43 schreef petitlapin het volgende:
op die vragen zal je nooit een antwoord krijgen, RoelerMF, dat moet je gewoon accepteren ...
gewoon proberen het in vrede af te sluiten ... al heb je nog zoveel vragen ...
Ja geen idee, ik had inderdaad een groot waarom over die laatste maanden van onze relatie. Dat stukje zat mij gewoon echt niet lekker. Het was inderdaad meer een waarom ze het niet eerder heeft verteld tegen me. Maargoed, waarom je die dingen dan toch vraagt? Hmm misschien wel omdat ik van haar dan toch die bevestiging wil hebben zodat die antwoorden die je diep van binnen hebt worden bevestigd. En je zal er inderdaad niet vrolijker van worden als je de antwoorden eenmaal hebt.quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:47 schreef Brighteyes het volgende:
Je kan je ook afvragen of je die antwoorden uberhaupt wel wil, of je er echt blijer van wordt de antwoorden te kennen.
Vaak is het vragen naar de bekende weg 'is er een ander, hou je niet meer van me, waarom dan' etc. etc.
De antwoorden weet je diep van binnen toch wel, dus waarom je zelf nog een keer extra pijnigen met de antwoorden dan...
Ze zegt dat ze van me houdt, dus zo pijnlijk is dat niet. En er is geen ander.quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:47 schreef Brighteyes het volgende:
Vaak is het vragen naar de bekende weg 'is er een ander, hou je niet meer van me, waarom dan' etc. etc.
De antwoorden weet je diep van binnen toch wel, dus waarom je zelf nog een keer extra pijnigen met de antwoorden dan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |