abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28146048
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 21:56 schreef Tristessa het volgende:
Ik moet ook wel zeggen dat ik er de hele tijd voor zorg dat ik veel afleiding heb zodat ik er niet echt over na hoef te denken .
Uitstel van executie? Of je bent je gewoon bewust dat je beter af bent zonder hem?
pi_28146201
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 21:57 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Uitstel van executie?
Tja, ik weet niet, het zou kunnen, maar dan merk ik het vanzelf wel denk ik.
quote:
Of je bent je gewoon bewust dat je beter af bent zonder hem?
Mja, ook dit weet ik niet zeker. Ik heb gewoon de afgelopen dagen wel leuke dingen gedaan waarvan ik dacht: "maar hee, dit is ook leuk." Ik heb zelf nog niet echt het idee dat ik wel beter af ben zonder hem... Vaag allemaal .
pi_28146464
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 22:01 schreef Tristessa het volgende:
Tja, ik weet niet, het zou kunnen, maar dan merk ik het vanzelf wel denk ik.
-----
Mja, ook dit weet ik niet zeker. Ik heb gewoon de afgelopen dagen wel leuke dingen gedaan waarvan ik dacht: "maar hee, dit is ook leuk." Ik heb zelf nog niet echt het idee dat ik wel beter af ben zonder hem... Vaag allemaal .
Hoop dat als er nog een klap komt dat het zal meevallen. .
Wel fijn dat je na je relatie alles weer zo snel kunt oppakken. .
pi_28147605
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 22:10 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Hoop dat als er nog een klap komt dat het zal meevallen. .
Wel fijn dat je na je relatie alles weer zo snel kunt oppakken. .
Het is wel fijn opzich, maar ik vind het wel raar... Daarom verwacht ik dus dat er nog een klap komt want ik vind het behoorlijk abnormaal (van mezelf) dat ik me nu soms al best wel weer goed voel terwijl ik net een vrij lange relatie achter de rug heb.
pi_28147743
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 22:40 schreef Tristessa het volgende:

Het is wel fijn opzich, maar ik vind het wel raar... Daarom verwacht ik dus dat er nog een klap komt want ik vind het behoorlijk abnormaal (van mezelf) dat ik me nu soms al best wel weer goed voel terwijl ik net een vrij lange relatie achter de rug heb.
misschien komt de klap nog wel ... misschien ook niet ... ergens wist je wel al een eindje dat het misschien verkeerd kon aflopen...

je hoeft je niet slecht te voelen omdat het zo hoort hé, misschien heb je de fase van de acute scherpe pijn al overgeslagen en ga je nu een periode van een iets zachtere pijn tegemoet...
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  woensdag 22 juni 2005 @ 22:47:34 #256
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28147837
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 21:46 schreef Viperdesign het volgende:
Trouwens. Vraagje. Wat moet ik met rekeningen voor haar die hier in de brievenbus vallen? Betalen? Bewaren?( ). Ben namelijk geneigd ze gewoon te betalen... maar waarom eigenlijk. .
Doorsturen!!
Die ga je toch niet betalen hè! Voel eens aan je voorhoofd!
  woensdag 22 juni 2005 @ 22:52:39 #257
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_28148003
Met mij gaat het wonderwel goed. Ik denk nog wel geregeld aan haar, maar het gaat steeds beter. Achter een maand komt ze weer terug naar ned (6 maanden in het buitenland gezeten), ik ben benieuwd. Zien zal ik haar zeker, ze woont in de buurt en kan het enorm goed vinden met mijn exschoonouders. Ik vraag me echt af hoe het zal zijn als wij elkaar weer zien, ergens heb ik nog steeds een zwak voor haar...
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_28148457
Bwhaah ik mis mn ex, droom over haar. Ik heb een hekel aan dr maar toch mis ik haar...Word er een beetje gek van!
  woensdag 22 juni 2005 @ 23:15:38 #259
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_28148775
Pfff, veel te herkenbaar weer.
Mis mijn ex ook enorm, maar ja..
Gelukkig kwam er vanavond een erg goede vriend van me langs, playstation, biertje erbij...
Toch fijn, even alles vergeten en gewoon lekker gamen met z'n tweeen.
Maar zo gauw hij weg is, komt alles weer terug...
  woensdag 22 juni 2005 @ 23:16:20 #260
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_28148798
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:06 schreef Jed1Gam het volgende:
Ik heb een hekel aan dr maar toch mis ik haar...
Klinkt wel bekend, hekel niet maar toch. Om het maar ff op een U2 manier te zeggen:

I can't live with or without you.......
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_28148919
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 22:47 schreef Brighteyes het volgende:
Die ga je toch niet betalen hè! Voel eens aan je voorhoofd!
Ja nou. Wil haar er eigenlijk niet mee lastig vallen aangezien ze rust wil enzo.
En zoveel is het nu ook weer niet. .
  woensdag 22 juni 2005 @ 23:21:28 #262
11766 eymey
koning één-oog
pi_28148962
Tsja.... voor wat het geld betreft..... Er waren ongelofelijk veel dingen die ik voor haar betaalde, heb haar altijd geholpen met schulden die ze nog had, etc. Mensen verklaarden me daarom vaak wel voor gek....

Maar ja, wat wil je: Ik had, dacht ik, een relatie met iemand die ook voor altijd verder met mij wilde.... en tsja... als er dan financiele problemen zijn met één van beide, dan wil je die toch het hoofd bieden zodat daar geen spanningen over ontstaan.

Nou was bij haar alleen wel het probleem dat ze dat betalen van mij op den duur een beetje als vanzelfsprekend ging zien en ondertussen van het geld dat zij dan wel had gewoon lolletjes en leuke dingetjes ging doen. Dat begon de laatste tijd toch wel de spuigaten uit te lopen af en toe.

En nu ze me op deze manier behandeld heeft, heb ik echt zoiets van "hoeveel ik ook voor haar voel, alle automatische incasso's gaan accuut op storneren en ze zoekt het maar lekker uit... en ach als ze het nie tredt.... d'r nieuwe vriendje wil het toch vast wel van me overnemen? (of niet )
You may be right, I may be crazy. But it just might be a lunatic you're looking for... -- Billy Joel
pi_28149003
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:15 schreef PhaE het volgende:
Pfff, veel te herkenbaar weer.
Mis mijn ex ook enorm, maar ja..
Gelukkig kwam er vanavond een erg goede vriend van me langs, playstation, biertje erbij...
Toch fijn, even alles vergeten en gewoon lekker gamen met z'n tweeen.
Tja biertje (x een aantal), doet het m. De rationele manier van denken wordt dan uitgeschakeld.. Komt alles weer naar boven enzo.
pi_28149016
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:15 schreef PhaE het volgende:
Afleiding is the key. Hoe meer afleiding, hoe minder je merkt van het slijten van het gevoel.
  woensdag 22 juni 2005 @ 23:24:15 #265
11766 eymey
koning één-oog
pi_28149066
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:20 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Ja nou. Wil haar er eigenlijk niet mee lastig vallen aangezien ze rust wil enzo.
En zoveel is het nu ook weer niet. .
Tsja... zo dacht ik dus ook altijd... ook tijdens onze relatie. Mensen waarschuwden me daar altijd al voor... totdat ik op een gegeven moment onbewust toch af en toe 300-400 euro per maand aan dingen voor haar aan het betalen was als een maand toevallig een collegegeld-termijn voor d'r was.....

En ik was ook nog zo'n goedzak om ook dat dan maar te dulden en zo... tsja... liefde he......

Nou weet ik niet of haar rustperiode in haar geval inderdaad oprecht is en of jullie daar beiden afspraken over hebben gemaakt in de zin van betalingen, en of het nog steeds wel officieel aan is. Maar als zij echt de relatie verbroken heeft onder het motto van "rust..." zou ik toch wel oppassen denk ik.
You may be right, I may be crazy. But it just might be a lunatic you're looking for... -- Billy Joel
pi_28149068
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:23 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Afleiding is the key. Hoe meer afleiding, hoe minder je merkt van het slijten van het gevoel.
Dat is inderdaad waar, een half uur geleden childe ik m nog hard
pi_28149091
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:21 schreef eymey het volgende:
Tsja.... voor wat het geld betreft..... Er waren ongelofelijk veel dingen die ik voor haar betaalde, heb haar altijd geholpen met schulden die ze nog had, etc. Mensen verklaarden me daarom vaak wel voor gek....

Maar ja, wat wil je: Ik had, dacht ik, een relatie met iemand die ook voor altijd verder met mij wilde.... en tsja... als er dan financiele problemen zijn met één van beide, dan wil je die toch het hoofd bieden zodat daar geen spanningen over ontstaan.
Ja, klopt. Heb me er ook nooit druk om gemaakt. Als er een rekening binnen kwam dan werd die betaald door diegene die op dat moment geld had. Ging heel makkelijk.
  woensdag 22 juni 2005 @ 23:26:30 #268
11766 eymey
koning één-oog
pi_28149129
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:23 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Tsja... en toch moet je ook daarmee oppassen, hoor ik van mensen met wat meer levenservaring:

Afleiding is erg goed en moet je ook zeker hebben, maar probeer het niet om te zetten in 'vluchtgedrag'. Je mag jezelf ook best wel confronteren met de pijn die je toch nog hebt, janken, zwelgen in zelfmedelijden, etc. Dat hoort ook bij je verwerking.
pi_28149243
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:24 schreef eymey het volgende:
Nou weet ik niet of haar rustperiode in haar geval inderdaad oprecht is en of jullie daar beiden afspraken over hebben gemaakt in de zin van betalingen, en of het nog steeds wel officieel aan is. Maar als zij echt de relatie verbroken heeft onder het motto van "rust..." zou ik toch wel oppassen denk ik.
Ik verwacht eigenlijk niet dat ze nog terugkomt. Maar ja, ik mag niet voor een ander denken dus ik sluit het niet uit. Het is namelijk ook zo dat ik haar niet zomaar terug wil, en hoe langer ze nu wegblijft hoe makkelijker het voor me is om aan dat idee vast te houden. Haar houding naar mij toe moet écht veranderen, anders heeft het geen zin en loopt het vanzelf weer stuk.

Maar goed, dat is toekomstMP3.
pi_28149375
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:29 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Ik verwacht eigenlijk niet dat ze nog terugkomt. Maar ja, ik mag niet voor een ander denken dus ik sluit het niet uit. Het is namelijk ook zo dat ik haar niet zomaar terug wil, en hoe langer ze nu wegblijft hoe makkelijker het voor me is om aan dat idee vast te houden. Haar houding naar mij toe moet écht veranderen, anders heeft het geen zin en loopt het vanzelf weer stuk.

Tja je moet idd van die gedachte af. Genoeg andere meiden op deze aardbol... Ja makkelijk gezegd, i know
  woensdag 22 juni 2005 @ 23:33:59 #271
11766 eymey
koning één-oog
pi_28149391
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:29 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Dat heb ik dus ook. Stiekem, diep in m'n hart, hoop ik dat ze nog 'op tijd' tot inkeer zal komen en zal merken wat ze aan me had, en dat ze een verkeerde keuze heeft gemaakt.

Maar als ik dan bv. weer contact met haar heb gehad over iets stoms als een batterijlader of wat dan ook... en merk hoe koeltjes ze tegen me doet, alsof we alleen maar huisgenoten zijn geweest.....

En vanavond was ik bijvoorbeeld nog even op bezoek bij haar ouders. Zij woont daar nu weer tijdelijk maar vanavond was ze er niet (guess bij wie ze wel was ). En als ik dan hoor dat ze alweer iedere avond bij die gast zit en zo... dan acht ik de kans dat ze er snel achter zal komen ook nog erg klein.

En hoe langer ze zo doet tegen mij en op geen enkele manier laat merken dat ze ook maar een beetje weet heeft van mijn gevoelens.... zal het voor mij alleen maar makkelijker worden om haar los te laten (hoewel ik daar nu nog steeds nie taan moet denken).
  woensdag 22 juni 2005 @ 23:34:03 #272
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_28149392
Dat vluchten heb ik met mijn vorige relatie wel gedaan, waardoor ik deze echt nooit goed verwerkt heb.
Erg slecht inderdaad!

Maar af en toe ff flink feesten kan geen kwaad
pi_28149449
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:26 schreef eymey het volgende:
Afleiding is erg goed en moet je ook zeker hebben, maar probeer het niet om te zetten in 'vluchtgedrag'. Je mag jezelf ook best wel confronteren met de pijn die je toch nog hebt, janken, zwelgen in zelfmedelijden, etc.
Ja, maar dat heb ik nu wel gehad. Tenminste, niet meer dood willen is een goed teken. .
pi_28149518
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:33 schreef Jed1Gam het volgende:
Tja je moet idd van die gedachte af. Genoeg andere meiden op deze aardbol... Ja makkelijk gezegd, i know
Ha! Nee dus!

Alsof ik, met mijn hoofd, nog een keer een goede uitziende, lieve, intelligente maagd kan scoren.

Ja, niet dus. . En nee, dat is realistisch, niet negatief. .
  woensdag 22 juni 2005 @ 23:37:01 #275
11766 eymey
koning één-oog
pi_28149523
Daar komt overigens ook nog bij:

Ik werk gewoon fulltime dus heb straks half augustus pas een paar weekjes vakantie. Zij heeft vanaf volgende week zomervakantie. Die andere gast zit ook nog op school en heeft dus straks ook vakantie.

Ik moet echt snel van die gedachtes om wat ze allemaal wel niet met hem zal doen af. Want ik weet gewoon echt wel dat ze dan veel bij elkaar zullen zijn.... en straks zit ik me dan de hele zomer op m'n werk op te vreten? Nee, dacht het niet

Maar ja, dat is ook weer makkelijker gezegd voor mezelf, dan gedaan.
  woensdag 22 juni 2005 @ 23:38:59 #276
11766 eymey
koning één-oog
pi_28149593
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:36 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Ha! Nee dus!

Alsof ik, met mijn hoofd, nog een keer een goede uitziende, lieve, intelligente maagd kan scoren.

Ja, niet dus. . En nee, dat is realistisch, niet negatief. .
Ach alsof mijn kop er zo lekker uit ziet. Heb nu ff nie tsnel een foto maarehm.... vooral m'n bril.... M'n ex wist me laatst ook nog doodleuk te vertellen dat ze het altijd al een beetje een nerden bril vond

Tsja, gekkigheid...... je moet niet zo over jezelf denken maar onbewust doe je dat toch wel.....
pi_28149639
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 23:38 schreef eymey het volgende:
M'n ex wist me laatst ook nog doodleuk te vertellen dat ze het altijd al een beetje een nerden bril vond
Lekker dat ze daar achteraf nog even mee komt. .
pi_28149683
Oh. Gisteren om 23:32 zouden we drie jaar gehad hebben. Vreemd dat ik daar niet eens aan gedacht heb. .
pi_28149740
quote:

[..]

M'n ex wist me laatst ook nog doodleuk te vertellen dat ze het altijd al een beetje een nerden bril vond
...
Je moet niet zoveel waarde hechte aan wat exen zeggen, t is vooral ingegeven door kortstondige gevoelens. Meestal leidend tot zulke domme uitpraken dus.
  woensdag 22 juni 2005 @ 23:49:00 #280
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_28149874
quote:

Typisch dat vrouwen altijd in de aanval gaan tegen hun ex lijkt het. Ik zal mijn ervaringen maar voor me houden, maar heb dat zelf ook in zekere zin gemerkt. Heb het idee dat ze het doen om hun eigen hachje ook gedeeltelijk te beschermen tegen dingen die jij zou kunnen zeggen. Nouja, beetje moeilijk verwoord, hopelijk snap je wat ik bedoel

Poging 1 om to-the-point reacties te geven
»» Democracy is so overrated »»
  donderdag 23 juni 2005 @ 00:26:02 #281
11766 eymey
koning één-oog
pi_28150822
Ik snap wat je bedoelt. Overigens, ze zei het ook al een keer tijdens onze relatie hoor (wel toen het al bijna ten einde was).

Maar goed....
pi_28153589
Nadat het nu 4 weken uit is (en ik al heel erg los ben vind ik zelf) heeft hij verkondigd mij nu _nooit_ meer te willen zien. Dat voelt heel surrealistisch als hij dan zegt "Het ga je goed." en geen traan laat en geen greintje emotie toont. Alsof we nooit wat hebben gehad huppelt hij verder in het leven. Ik zou het hem bijna verwijten.
Maybe it's man's thing, disguising emotions.
pi_28153616
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 08:32 schreef -Trinity- het volgende:
Nadat het nu 4 weken uit is (en ik al heel erg los ben vind ik zelf) heeft hij verkondigd mij nu _nooit_ meer te willen zien. Dat voelt heel surrealistisch als hij dan zegt "Het ga je goed." en geen traan laat en geen greintje emotie toont. Alsof we nooit wat hebben gehad huppelt hij verder in het leven. Ik zou het hem bijna verwijten.
ayayay ... van zulke uitspraken zal hij toch spijt krijgen hoor ...

of wel is het voor hem idd al perfect afgesloten ...
  donderdag 23 juni 2005 @ 08:56:07 #284
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_28153875
quote:
Not a man thing. Mijn ex (en ik ook hoor) zijn erg 'goed' in het verbergen van emoties.
Een van de redenen dat het fout ging.
Als we elkaar zien zijn we ook druk bezig met ons gevoel wegdrukken, waardoor het allemaal erg kil er aan toe gaat.. Wat (voor mij in ieder geval, weet niet hoe haar gevoel daarbij is) erg pijnlijk en confronterend is.

Ook zie je vaak dat de een er al lang (jaren) mee bezig is, en dus al veel verder is.
Lullige eraan is dat ze dan ook vaak erg snel (voor jouw idee) een ander hebben.

die klap die jij hebt gehad moet bij mij nog komen denk ik. We hebben nog veel contact om alles te regelen, moeten nog naar de notaris enzo, dus je weet dat je elkaar nog gaat zien.
Als alles gedaan is, denk ik dat wij ook zo'n 'gesprek' gaan hebben.
pi_28153901
quote:
mij nu _nooit_ meer te willen zien. Dat voelt heel surrealistisch als hij dan zegt "Het ga je goed." en geen traan laat en geen greintje emotie toont. Alsof we nooit wat hebben gehad huppelt hij verder in het leven.
Beetje vreemd ja maar waarschijnlijk werkt dit voor hem. Kan een teken zijn dat hij het er juist héél moeilijk mee heeft. Ik heb ook overwogen álle contact te verbreken, gewoon omdat het makkelijker zou zijn. Niet gedaan, maar toch. .
quote:
. Generaliseren doe je maar ergens anders. .
pi_28153938
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 08:56 schreef PhaE het volgende:

Als alles gedaan is, denk ik dat wij ook zo'n 'gesprek' gaan hebben.
hoe bedoel je, is het jij of zij die alle contact zal willen verbreken ...

heavy hoor , ook één keer cold turkey gestopt, en heel veel verdriet van gehad ...
  donderdag 23 juni 2005 @ 09:07:26 #287
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_28154027
Ik denk eerder zij dan ik.
Als het aan mij ligt zie ik haar nog elke dag, wil haar graag helpen overal mee, en natuurlijk heb ik nog steeds stiekem een beetje hoop dat het allemaal goed komt.
pi_28154078
Mên, ik weet het niet hoor. Als ze straks een ander zou hebben dan zou ik niet meer gezellig een biertje met haar kunnen drinken. Denk ik.

Gedachte alleen al. .
pi_28154083
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 09:07 schreef PhaE het volgende:
Ik denk eerder zij dan ik.
Als het aan mij ligt zie ik haar nog elke dag, wil haar graag helpen overal mee, en natuurlijk heb ik nog steeds stiekem een beetje hoop dat het allemaal goed komt.
niet hopen, echt niet ... daar verlies je zoveel tijd mee ... hoe moeilijk het ook allemaal is.

misschien is een maand of twee maanden elkaar niet zien wel eens een goed idee, verzacht de pijn een beetje ...
  donderdag 23 juni 2005 @ 09:18:42 #290
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_28154213
Oh maar dat kan ik ook zeker niet, 'gezellig' doen als ze een ander heeft. En dat weiger ik ook.

Ik probeer ook niet te hopen, weet dat het niet slim is.
Maar is gevoel he, en waarom we nu zijn waar we zijn komt omdat we allebei ons gevoel hebben lopen wegdrukken.. En nu ik dat juist graag zou willen doen, lukt het niet.
Isn't it ironic.. (om maar ff in de songteksten te blijven )
pi_28154320
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 09:18 schreef PhaE het volgende:
Oh maar dat kan ik ook zeker niet, 'gezellig' doen als ze een ander heeft. En dat weiger ik ook.
Ja precies, daar ga ik mezelf niet mee pijnigen. .
pi_28154395
voor mij is de kunst van het loslaten

- alles goed uitpraten, dat beiden een relatief goed gevoel hebben bij de breuk ...
- elkaar nooit meer zien ...

volgens mij de snelste manier om iemand los te laten ... al zeg ik niet dat het gemakkelijk is ... uit ervaring weet ik dat het zo het snelste gaat
  donderdag 23 juni 2005 @ 09:38:51 #293
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_28154627
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 09:26 schreef petitlapin het volgende:
- alles goed uitpraten, dat beiden een relatief goed gevoel hebben bij de breuk ...
- elkaar nooit meer zien ...
Moet ik je gelijk in geven. Dat tweede punt lukt aardig lijkt het, alleen nadat ik haar nog 1 maal heb gezien op dezelfde dag als dat ze het heeft uitgemaakt heb ik nooit meer de kans gehad om in een goed gesprek de boel uit te kunnen praten. Een enkele keer een msn gesprek, maar dat is voor mij niet de oplossing om er samen een goed gevoel aan over te houden. Heb het toen geprobeerd om de vragen op papier te zetten en te mailen, maar ook dat gaf alleen maar aan dat met de tijd ik antwoorden op mijn vragen zou krijgen.

Het is voor mij zeker in het begin lastig geweest om die vragen die je nog hebt van je af te gooien. Inmiddels zit ik niet meer zo met die vragen, maar als je vanuit het "niets" aan de kant word gezet (door de telefoon) en dus met veel vragen achterblijft deed het mij wel extra veel pijn om haar daarna verder te zien lopen met ander terwijl ik nog van die onbeantwoorde vragen heb.
pi_28154712
op die vragen zal je nooit een antwoord krijgen, RoelerMF, dat moet je gewoon accepteren ...

gewoon proberen het in vrede af te sluiten ... al heb je nog zoveel vragen ...
  donderdag 23 juni 2005 @ 09:47:00 #295
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_28154785
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 09:43 schreef petitlapin het volgende:
op die vragen zal je nooit een antwoord krijgen, RoelerMF, dat moet je gewoon accepteren ...

gewoon proberen het in vrede af te sluiten ... al heb je nog zoveel vragen ...
Dat doe ik nu ook, ik heb me er inderdaad bij neergelegd dat ik nooit een antwoord zal krijgen op vragen. Daar had ik in het begin best moeilijk mee, maar zoals ik zei, ik laat het allemaal rusten. Terugkijken op een mooie tijd met een paar diepe dalen maar vooral veel mooie pieken. En die pieken zullen altijd in mijn herinnering blijven en zal ze de rest van mijn simpele leventje bekend staan als mijn eerste serieuze vriendinnetje! En die blijven altijd bijzonder he zeggen ze
  donderdag 23 juni 2005 @ 09:47:24 #296
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28154798
Je kan je ook afvragen of je die antwoorden uberhaupt wel wil, of je er echt blijer van wordt de antwoorden te kennen.

Vaak is het vragen naar de bekende weg 'is er een ander, hou je niet meer van me, waarom dan' etc. etc.
De antwoorden weet je diep van binnen toch wel, dus waarom je zelf nog een keer extra pijnigen met de antwoorden dan...
pi_28154864
met in vrede afsluiten bedoel ik vooral dat het moeilijk en zwaar is om echt in ruzie te breken, en het daarbij te laten ...

misschien lukt het voor sommigen dan beter, ik zou er aan kapot gaan
  donderdag 23 juni 2005 @ 09:52:55 #298
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_28154922
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 09:47 schreef Brighteyes het volgende:
Je kan je ook afvragen of je die antwoorden uberhaupt wel wil, of je er echt blijer van wordt de antwoorden te kennen.

Vaak is het vragen naar de bekende weg 'is er een ander, hou je niet meer van me, waarom dan' etc. etc.
De antwoorden weet je diep van binnen toch wel, dus waarom je zelf nog een keer extra pijnigen met de antwoorden dan...
Ja geen idee, ik had inderdaad een groot waarom over die laatste maanden van onze relatie. Dat stukje zat mij gewoon echt niet lekker. Het was inderdaad meer een waarom ze het niet eerder heeft verteld tegen me. Maargoed, waarom je die dingen dan toch vraagt? Hmm misschien wel omdat ik van haar dan toch die bevestiging wil hebben zodat die antwoorden die je diep van binnen hebt worden bevestigd. En je zal er inderdaad niet vrolijker van worden als je de antwoorden eenmaal hebt.
pi_28154955
ja, gewoon de bevestiging van wat je al dacht ... kan goed doen, daar kan ik roeler wel in volgen
pi_28154961
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 09:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ze zegt dat ze van me houdt, dus zo pijnlijk is dat niet. En er is geen ander. .

Maar toch. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')