GLO +1!quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:46 schreef GLO het volgende:
Max Romeo - Chase The Devil
Bobby inderdaadquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:15 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Boby Vinton
quote:I'm gonna call her on the telephone
Have her over 'cause I'm all alone
I need excitement, oh I need it bad
And it's the best I've ever had....
Was dat niet gister?quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik had hier zojuist een tvp geplaatst, toch?
Ik ook vaak niet.. maar dit nummer zit gewoon zo erg in mijn kopquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:15 schreef ranja het volgende:
tekstenik herken zo'n nummer gewoon niet he...
Beathoven weer in de bocht...quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja, ook...
Hmmmmm.... Raar....
"Ik vind het prima zo, de eerste pagina werd toch altijd volgeplempt met tvp's" - tvpquote:
Klopt, dat zie je zeker.. maar dit is toch echt een albumhoes.quote:
Dan weet ik wie het isquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:29 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Klopt, dat zie je zeker.. maar dit is toch echt een albumhoes.
De artiest van wie dit album is heeft nog niet zo lang een eigen website![]()
Ik vind dit een meesterwerkje van deze manquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Dan weet ik wie het is. Ik heb wel een aantal albums van hem, maar deze niet
quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Dan weet ik wie het is. Ik heb wel een aantal albums van hem, maar deze niet
Nog voor de hintsquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:36 schreef GLO het volgende:
Is wel een recente dacht ik.
Down The Road? Heet er eentje niet zo?
edit: van Van The Man dus...
quote:The story ofis one of triumph, tragedy, redemption, dissolution, and a new redemption. Over nearly 30 years, they've gone from being America's single most influential band to a has-been group trading on past glories, to reach the 21st century as one of the most respected rock acts of their era.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:52 schreef Prep2Fight het volgende:
De gebroeders Allman? waar mijn pa overigens laatst een prachtige box van heeft gekocht!
Het gebeurde inderdaad precies 1 jaar en 13 dagen na een zelfde soort ongeluk met Duane Allman.. Berry Oakley verongelukte precies 3 blokken verwijderd van de ongelukplek van Duane.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |