abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31839110
Heb de DVD dit weekend binnen gekregen, en moet zeggen dat hij geniaal is!! Erg cool om al die oude clips weer eens terug te zien.

Trouwens, het schema van electronic Beats is ook bekend. Heb er zin an.

20.30 - 21.10 Mad Ed (DJ)
21.10 - 21.25 Benny Rodrigues (DJ)
21.25 - 21.55 Northern Lite
21.55 - 22.15 Mad Ed (DJ)
22.15 - 23.15 Stereo MC's
23.15 - 00.00 Mad Ed (DJ)
00.00 - 01.15 The Prodigy
01.15 - 02.00 DJ
02.00 - 03.15 Audio Bullys
03.15 - 04.30 DJ
04.30 - 06.30 Benny Rodrigues (DJ)
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  vrijdag 4 november 2005 @ 20:47:47 #102
11102 knep
Mountainfreak
pi_31971747
Vandaag dit album binnen, mooie uitgave zeg.
Geweldig .
pi_31973927
Vindt niemand dan "The Way It Is" van AONO goed?
Dat nummer is juist een vooruitgang van ze, vind ik dan. Niet zoals de vorige albums/nummers een soort "stoerdoenerij" maar een goed funky nummer maken!
pi_31979563
The Prodigy rulez, zeker hun oudere werk
Kga de greatist hits zeker halen
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_32009866
Ik vond ze goed in de HMH ondanks dat ik voor 100 euri werd opgelicht
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_32146050
quote:
Op woensdag 21 september 2005 10:46 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Die remix van Out of Space is trouwens wel helemaal 3x niks.
Dat vind ik dus echt een van de beste remixen (samen met die Pendulum rmx)
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
pi_32146515
Heeft niemand die niet op de comp?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_32151150
Comp?

Computer? Compilatie? Compleet?
pi_32151215
quote:
Op donderdag 10 november 2005 13:23 schreef DubzOne het volgende:

[..]

Dat vind ik dus echt een van de beste remixen (samen met die Pendulum rmx)
Heb je de Sub Focus remix van SMBU nog niet gehoord. Die blaast die Pendulum remix 3 maal rond de aarde.

Ik vond 'm nogal slap, de Pendulum remix. Het lijkt wel alsof ze alleen de beat hebben veranderd en er een vervormde baslijn tussen hebben gedropt. Voor de rest klinkt 'ie precies hetzelfde als het origineel. Nee, geef mij dan maar die fantastiese Checmical Brothers remix!
pi_32151367
quote:
Op donderdag 10 november 2005 16:07 schreef PDOA het volgende:
Comp?

Computer? Compilatie? Compleet?
Computer
pi_32178015
quote:
Op donderdag 10 november 2005 16:11 schreef PDOA het volgende:

[..]

Heb je de Sub Focus remix van SMBU nog niet gehoord. Die blaast die Pendulum remix 3 maal rond de aarde.
Weet ik niet, moet eerlijk zeggen dat ik op mijn werk een gekopieerde cd in de speler doe en aanzet dus weet zo niet precies welk nummer wat is en of er uberhaupt alle numers opstaan
quote:
Ik vond 'm nogal slap, de Pendulum remix. Het lijkt wel alsof ze alleen de beat hebben veranderd en er een vervormde baslijn tussen hebben gedropt. Voor de rest klinkt 'ie precies hetzelfde als het origineel.
Ik vond hem op het begin ook niet relaxed die pendulum mix, maar op de een of andere manier trek ik hem wel goed nu!
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
pi_32178597
Voodoo people (pendulum remix) is erg vet. Videoclip trouwens ook.
Sam: Whenever there is any doubt, there is no doubt. That's the first thing they teach you.
Vincent:Who taught you?
Sam: I don't remember. That's the second thing they teach you.
pi_32179014
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 14:16 schreef AversusZ het volgende:
Die clip is volgens mij meer een reclame voor de motorola razr!
Last.fm
  vrijdag 11 november 2005 @ 14:55:43 #114
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_32179656
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 14:16 schreef AversusZ het volgende:
toen ik die zag wist ik echt zeker dat the prodigy over hun hoogtepunt was.
die clip is gewoon dom, keith ziet er echt NIET uit met z'n haar.
het nummer is ook maar matig (mijn mening)

ach
het was leuk voor zolang het duurde

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_32182662
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 14:55 schreef timbob het volgende:

[..]

toen ik die zag wist ik echt zeker dat the prodigy over hun hoogtepunt was.
die clip is gewoon dom, keith ziet er echt NIET uit met z'n haar.
het nummer is ook maar matig (mijn mening)

ach
het was leuk voor zolang het duurde
Hoezo over hun hoogtepunt heen, de clip was voor een remix niet een Prodigy track. En idd als je haar niet goed zit is het echt gedaan met je carriere, dan maakt het niet uit dat je 5 avonden achter elkaar Brixton Academy uitverkoopt. Als je er afgelopen vrijdag bij was geweest dat weet je zeker dat Prodigy absoluut nog niet over hun hoogtepunt heen is. Volgend jaar nieuw album!

http://www.nekozine.co.uk/prodigy/interviews/band05.html

Nieuw interview met heel veel info over Their Law the singles, de nieuwe tour, nieuw album etc.

Uit het interview:
Neko: You’ve done this video for Voodoo People Pendulum Remix, where you have people blindfolded run around in a forest. Who came out with this idea?

LH: The director.

Neko: Sure you must have had different treatments proposed to you, what made you choose this particular one?

LH: The reason why is the remix has constant movement. And to do a car chase is just dull, it’s really obvious, you know. The original track, Voodoo People, the video we had for that had constant movement, with the slightly naff James Bond rip off we did. We laugh at it now but it’s kind of cool. We had a good time doing it, you know. It was funny watching it.

The idea was to keep the movement there. The idea is actually from a Spanish movie, I can’t remember the name, but it’s from a Spanish film. And it’s pretty straightforward. We were not going to be in it. – but then we had a few stupid cameo roles, you know.

I felt - not uncomfortable – but I felt really kind of detached from that remix, cause it’s got nothing to do with me, know what I mean?

So it’s odd, it felt a bit bizarre being in that video, it’s weird doing a video for a remix of my band.

I wish I’d done the mix. But, I can’t remix my own songs; it’s the fucking hardest thing for me to do. Because the originals are what they are, I can’t do a better mix of it, you know. I can make it sound better – but I can’t make a completely different version of it, it’s the hardest thing, I always come back to what it was. It’s a weird thing for us to be in that video, it’s not something I’d do again.

Neko: And no Motorola sponsorship …

LH: OK, that’s shite, I had to laugh when you said that!

I actually don’t know - I never looked at it that way. The guy just handed me this mobile phone and said “use this!”

Neko: He probably had a deal.

LH: I didn’t get a phone out of it! I’m pure Nokia. But no one can ask me that – that’s insulting, ha ha. No one will sponsor me.
  vrijdag 11 november 2005 @ 16:43:54 #116
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_32182861
er staat natuurlijk ook bij dat het mijn mening is.

maar de muziek heeft het voor mij niet meer.. het klinkt nogal saai...
zoals dat nummer dat ze live spelen.. i'm just a cunt oid.. ik vind dat dus echt 3 keer niks.

en dat haar.. dat ziet er gewoon niet uit.
gewoon.
zo van.. ziet er niet uit.

▀█▀ █ █▀█▀█
  vrijdag 11 november 2005 @ 16:51:00 #117
16273 Tovaho
For the love of music !!!
pi_32183042
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 14:30 schreef PDOA het volgende:

The Dirtchamber Sessions Vol. 1
Ben benieuwd of daar ooit nog een vervolg op komt..... Zou ik wel precies vinden !!!!
pi_32184439
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 16:51 schreef Tovaho het volgende:

[..]

Ben benieuwd of daar ooit nog een vervolg op komt..... Zou ik wel precies vinden !!!!
Daar komt een vervolg op als het nieuwe album klaar is (eind 2006). Begin 2006 komt er wel een Back To Mine uit van Liam:

Neko: You’re confirmed to release a “Back to mine” compilation in January, have you got any special tracks planned for that?

LH: Yes, I can confirm, the “Wake the fuck up” that will be the first track on that album. Basically, this album, don’t expect it to be like Dirtchamber, cause it’s not mixed. At some point there will be another mix album from me, but that will be after the new record, because that’s what I’m concentrating on at the moment. Back to Mine is basically the shit I play when I’m at my house having a party.

Full tracklist for BTM.

1. The Prodigy Wake The f**k Up!
2. Queens Of The Stone Age Feel Good Hit Of The Summer
3. Public Enemy Welcome To The Terrordome
4. The Third Bardo I’m 5 Years Ahead Of My Time
5. Vatican DC Smiling Dogs
6. Dolly Parton Jolene
7. P.I.L Rise
8. Max Romeo I Chase The Devil
9. Meat Beat Manifesto Radio Babylon
10. Wood Allen Airport ‘89
11. Method Man Release Yourself (Prodigy Mix)
12. Noreaga Nothing
13. The specials A Message To You Rudy
14. The Stranglers Peaches
15. The Jam In The City
16. ELO Living Thing
pi_45277713
Hotride!!

you've got to PUSH IT!
*danst*
pi_45278107
Wanneer komt er weer eens nieuw materiaal uit?
  vrijdag 12 januari 2007 @ 11:13:36 #121
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_45278448
jeetje, alweer 10 jaar geleden dat hun laatste klapper "fat of the land" is out gekomen, wat vliegt de tijd
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_45284909
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 10:59 schreef JeroenV het volgende:
Wanneer komt er weer eens nieuw materiaal uit?
Ik wacht er ook met smart op! Ze zouden het eind vorig jaar al releasen, maar helaas.
pi_45320952
Nieuw album waarschijnlijk in de zomer.

Binnenkort komt de soundtrack voor de film Smockin' Aces uit met daarom de nieuwe Prodigy track First Warning (niet echt nieuw maar een remix van de live track Warning)

Hier is First Warning te horen: http://www.myspace.com/smokinacessoundtrack
pi_45343141
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 18:50 schreef mouzzer het volgende:
Nieuw album waarschijnlijk in de zomer.

Binnenkort komt de soundtrack voor de film Smockin' Aces uit met daarom de nieuwe Prodigy track First Warning (niet echt nieuw maar een remix van de live track Warning)

Hier is First Warning te horen: http://www.myspace.com/smokinacessoundtrack
Track klinkt best lekker

Oeh, nieuw album in de zomer -> Lowlands 07 ?
// Last.fm
pi_45425009
The Prodigy
Enter long-term worldwide deal with new label

THE PRODIGY are back with their own new label, and this time they're doing it their way. Always fiercely independent, the band have decided to set up their new label Ragged Flag, which will be the platform for their next album release and will subsequently act as an outlet for new talent that they find.

Backed by UK Independent label Cooking Vinyl, the deal will allow the band to continue to enjoy total creative control over all aspects of their music and how it is presented.

Prodigy founder member Liam Howlett commented : '"We have been planning this for a while and we are looking forward to building our label up, starting off with the release of the new Prodigy album. We have recorded a few songs already for this next album and they are sounding big and mean!"

"The Prodigy are one of the most relevant bands to today's world," said Cooking Vinyl's Managing Director Martin Goldschmidt. "It is a real honour to be entrusted with handling affairs for Ragged Flag. This is a fantastic start to 2007, and it is the start of a new era for Cooking Vinyl."

Says Cooking Vinyl's Product Director Rob Collins, "We can't wait to start getting music out there and show everybody just how great this band is."

The Prodigy are currently in the studio working on the follow up to the number 1 albums "The Fat Of The Land", "Always Outnumbered, Never Outgunned" and "Their Law".

www.cookingvinyl.com / http://www.theprodigy.com/
pi_45429540
quote:
Op zondag 14 januari 2007 14:59 schreef XxxPimxxX het volgende:

[..]

Oeh, nieuw album in de zomer -> Lowlands 07 ?
Hebben er in 2005 nog gestaan, leuk om een x gezien te hebben, maar na Fat of the Land is het niet veel meer.
pi_45431333
Prodigy speelt eind juni op een festival in Servie, dus mogelijk ook op Rock Werchter.

Filmpje met kort stukje van nieuwe track Heatwave: http://www.youtube.com/watch?v=CSNDGt7zru0
pi_48270650
Ik heb Return of the Mac gedownload. Ik hóóp oprecht dat dit de foute is, maar de tracklisting klopt. Wat een verschrikkelijke bagger cd. Het is een kruising tussen hiphop en soul, het is totaal geen Prodigy, zoals we dat kennen. Nooit rauwe beats, het blijft vooral rustig. Er is zelden tot nooit sprake van opwinding, een behoorlijk niemendalletje .
pi_48272601
quote:
Op donderdag 12 april 2007 21:39 schreef Stofje het volgende:
Ik heb Return of the Mac gedownload. Ik hóóp oprecht dat dit de foute is, maar de tracklisting klopt. Wat een verschrikkelijke bagger cd. Het is een kruising tussen hiphop en soul, het is totaal geen Prodigy, zoals we dat kennen. Nooit rauwe beats, het blijft vooral rustig. Er is zelden tot nooit sprake van opwinding, een behoorlijk niemendalletje .
Return of the Mac is wel een album van Prodigy maar dan wel van Prodigy de Amerikaanse rapper en niet van Prodigy de Britse Firestarters
pi_48272791
quote:
Op donderdag 12 april 2007 22:22 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Return of the Mac is wel een album van Prodigy maar dan wel van Prodigy de Amerikaanse rapper en niet van Prodigy de Britse Firestarters
!!! Serieus? . Ik dacht dat The Prodigy een nieuw album uitbracht... Dit is dus gewoon niet... .
pi_48272965
quote:
Op donderdag 12 april 2007 22:26 schreef Stofje het volgende:

[..]

!!! Serieus? . Ik dacht dat The Prodigy een nieuw album uitbracht... Dit is dus gewoon niet... .
OMG, hi-la-risch dit .

Mag dat eik wel? Een rapper met dezelfde naam?
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_48273490
Wel vreemd, de CD staat op alle releaselijsten, alsof het echt een grote release betreft. Vreemd dan toch dat het dezelfde naam heeft .
pi_48276858
Nieuw album van The Prodigy komt er ook aan maar release zal na de zomer zijn en dan zal je er hier ook wel wat meer van horen. Die rapper werd vaak Prodigy of Mobb Deep genoemd en is redelijk groot in de VS vandaar dat z'n cd op de releaselijsten staat. Maar kom op The Prodigy zal z'n album echt nooit Return of the Mac gaan noemen dat moest toch al een hint zijn
pi_48278180
Hopelijk klinken de nieuwe nummers niet zoals First Warning van de Smokin' Aces soundtrack. Wat een kutnummer was dat. Alsof Liam een paar uur met Magix Music Maker had zitten stoeien.
pi_58730338
Gister heeft Prodigy in Sheffield een warm up gig gedaan voor 1000 man als voorbereiding voor de komende festival tour (vanavond nog een show). Ze hebben twee nieuwe nummers gespeeld + wat nieuwe beats. Nieuwe nummers zijn Worlds on Fire en Warriors Dance en schijnen terug te gaan naar de Experience sound. Mensen die er geweest zijn waren behoorlijk onder de indruk van de nieuwe nummers en de 'nieuwe' stijl.

Worlds on Fire
Bekijk deze YouTube-video

Over Warriors Dance:
"Liams gone back to his roots and done a fucking stonker of a track hailing straight from the early 90s, experience style with old skool synths and female vocal with some amazing breakbeats! I couldnt film it, i was too busy going mental and picking my jaw off the floor!"

Foto's van gisteravond inclusief de nieuwe set-up van Liam:
http://www.flickr.com/search/?q=prodigy_clubshow&w=all

Baal nu wel dat ik m'n Rock Am Ring kaartje heb verkocht vanwege een bruiloft maar heb goede hoop dat ze op Lowlands staan. Nieuw album komt waarschijnlijk eind van de zomer uit.
pi_58758510
Warriors Dance:

pi_58771691
De nieuwe plaat gaat zo vet worden!

Prodigy - Unstoppable
  dinsdag 20 mei 2008 @ 00:39:01 #138
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_58772949
Wat een track is die Warrior Dance zeg! Ik kan niet wachten op een nieuw optreden, zijn die tracks al ergens op mp3 te vinden (pm me dan even )

PRODIGY!
pi_58775594
quote:
Op donderdag 12 april 2007 22:43 schreef Stofje het volgende:
Wel vreemd, de CD staat op alle releaselijsten, alsof het echt een grote release betreft. Vreemd dan toch dat het dezelfde naam heeft .
Prodigy is een van de rappers van Mobb Deep. Dat is een aardig grote Hip Hop act die al sinds 1993 bezig is. Hun album 'The Infamous' is een klassieker... Het is dus ook een grote release!
Last.fm
pi_58775691
quote:
Op maandag 19 mei 2008 23:48 schreef mouzzer het volgende:
De nieuwe plaat gaat zo vet worden!

Prodigy - Unstoppable

Hmmm... ben tot nu toe nog niet echt overtuigd moet ik zeggen!
Last.fm
  FOK!fossiel dinsdag 20 mei 2008 @ 23:26:18 #141
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_58792595
Klinkt lekker oldskool! Nice! Alhoewel het niet echt 'hit potentials' zijn.
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  woensdag 21 mei 2008 @ 12:08:05 #142
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_58799696
tvp thusi ff nalezen, heb de meeste cd's ook, ben benieuwd wat anderen vinden.
pi_58880720
Oh MEN!!! Ik kan niet wachten tot het nieuwe materiaal uitkomt! Ik ben de vorige keer naar dat feest revolution geweest in de HMH. Daar stond The Prodigy als hoofdact (anderhalf uur). Een van de vetste concerten waar ik ooit geweest ben. Echt een briljante "band". Vind ze trouwens toffer in zo'n zaal dan op een festival. Hun muziek vereist optimale akoestiek en dat is altijd een ramp in zo'n tent.

Vind het nieuwe materiaal erg tof klinken. Erg Experience-achtig inderdaad. Ik vind Warriors Dance in het bijzonder wel echt heel erg vet.
pi_58882274
Vanavond speelt Prodigy op Gatecrasher en zullen ze weer een nieuw nummer spelen genaamd Mescaline, het vierde nieuwe nummer in een week. Album is 3/4de af en de nieuwe nummers die ze vanavond spelen zullen geen single worden.

Een stukje Worlds on Fire in goede kwaliteit met ook een old skool vibe:

En de band heeft ook een kort filmpje online gezet van de 2 optredens afgelopen week waarbij je stukjes Worlds on Fire en Unstoppable in goede kwaliteit kan horen:

zaterdag 24 mei 2008 @ 23:47:33 #145
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_58889364
Ik kan niet wachten

Ik hoop eigenlijk dat Liam op zijn album niet alleen maar lomp beukwerk laat horen maar ook weer eens sfeervolle contructies a la The Narco Suite laat horen.

En ze mogen nu wel weer eens een dikke hit scoren.
pi_58891516
pi_58907936
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 23:47 schreef Hexagon het volgende:
Ik kan niet wachten

Ik hoop eigenlijk dat Liam op zijn album niet alleen maar lomp beukwerk laat horen maar ook weer eens sfeervolle contructies a la The Narco Suite laat horen.

'More Music For The Jilted Generation'
The Prodigy

Released: 04 Aug 2008
CD: XLCD 267
2 volumes

Volume 1
1 Intro (Remastered)
2 Break & Enter (Remastered)
3 Their Law (Featuring Pop Will Eat Itself) (Remastered)
4 Full Throttle (Remastered)
5 Voodoo People (Remastered)
6 Speedway (Theme From Fastlane) (Remastered)
7 The Heat (The Energy) (Remastered)
8 Poison (Remastered)
9 No Good (Start The Dance) (Remastered)
10 One Love (Edit) (Remastered)
11 3 Kilos (Remastered)
12 Skylined (Remastered)
13 Claustrophobic Sting (Remastered)

Volume 2
1 Voodoo People (Radio 1 Maida Vale Session)
2 Poison (Radio 1 Maida Vale Session)
3 Break & Enter (2005 Live Edit)
4 Their Law (Live At Pukkelpop)
5 No Good (Start The Dance) (Bad For You Mix) (Remastered)
6 Scienide (Remastered)
7 Goa (The Heat The Energy, Part 2) (Remastered)
8 Rat Poison (Remastered)
9 Voodoo People (Dust Brothers Remix) (Remastered)
  zondag 25 mei 2008 @ 22:57:27 #148
11102 knep
Mountainfreak
pi_58908660
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 18:20 schreef Morrigun99 het volgende:
Vind het nieuwe materiaal erg tof klinken. Erg Experience-achtig inderdaad. Ik vind Warriors Dance in het bijzonder wel echt heel erg vet.
pi_58910361
Experience: Expanded (Remastered)
The Prodigy

Released: 04 Aug 2008
CD: XLCD 266
2 volumes

Volume 1
1 Jericho (Remastered)
2 Music Reach 1/2/3/4 (Remastered)
3 Wind It Up (Remastered)
4 Your Love (Remix) (Remastered)
5 Hyperspeed G-Force Part 2(Remastered)
6 Charly Trip Into Drum And Bass Version (Remastered)
7 Out Of Space (Remastered)
8 Everybody In The Place 155 And Rising (Remastered)
9 Weather Experience (Remastered)
10 Fire Sunrise Version (Remastered)
11 Ruff In The Jungle Bizness (Remastered)
12 Death Of The Prodigy Dancers Live (Remastered)

Volume 2
1 Your Love (Remastered)
2 Ruff In The Jungle Bizness (Uplifting Vibes Remix) (Remastered)
3 Charly (Alley Cat Remix) (Remastered)
4 Fire (Edit) (Remastered)
5 We Are The Ruffest (Remastered)
6 Weather Experience (Top Buzz Remix)(Remastered)
7 Wind It Up (Rewound)(Remastered)
8 G-Force (Energy Flow) (Remastered)
9 Crazy Man (Remastered)
10 Out Of Space (Techno Underworld Remix) (Remastered)
11 Everybody In The Place (Fairground Remix) (Remastered)
12 Android (Remastered)
13 Out Of Space (Live From Pukkelpop 2005) (Remastered)
  maandag 26 mei 2008 @ 09:40:40 #150
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_58913284
Tering dit wordt een dure zomer
pi_58923103
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 23:47 schreef Hexagon het volgende:
Ik kan niet wachten

Volgens Liam zijn alle tracks op het album live te spelen maarja hij zei ook dat ze dit weekend 2 nieuwe tracks zouden spelen er het werden er vier.

Dit schijnt trouwens de intro te zijn naar de nieuwe track Mescaline:

pi_58923643
tvp
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_58923729
Ik zit echt te wachten op de nieuwe Prodigy en de nieuwe Coldplay!
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_58932155
Oe Oe !@! Die nieuwe cd word zwaar de shit!!
ik vind de nieuwe single ook al tof klinken
Ik kan niet wachten
pi_58947920
Veel invloeden van vroegah
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_58960919
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 19:36 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Veel invloeden van vroegah
Haha, juristen hebben goeie muzieksmaak blijkt wel .

Ik heb op het moment Warriors Dance gewoon op repeat staan hoor. Dit zou best wel eens een hit gaan worden die The Prodigy weer verdient. Als ik even kijk naar het succes van No Good en de parallellen tussen beide nummers.....

Wát een vette plaat zeg.
pi_58972986
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 12:19 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

Ik heb op het moment Warriors Dance gewoon op repeat staan hoor. Dit zou best wel eens een hit gaan worden die The Prodigy weer verdient. Als ik even kijk naar het succes van No Good en de parallellen tussen beide nummers.....

Wát een vette plaat zeg.
Ik gok dat we de enige twee zijn

Ik ga het pas op repeat zetten als ik het hele album heb.
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_60120698
Afgelopen zondag stond prodigy op T in the Park en nieuwe track World's on Fire is uitgezonden op BBC radio en tv!

World's on Fire live at T in The Park
  Moderator woensdag 23 juli 2008 @ 20:33:55 #159
18653 crew  D.
pi_60304059
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 12:19 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

Wát een vette plaat zeg.

Vroeg me laatst al af wanneer er weer eens iets nieuws zou komen.

Dit klinkt lekkerrr
En dan kijk ik met name uit naar het strakke studiowerk. Live vind ik toch iets minder.
pi_62517416
Gister is in Barcelona weer een nieuwe track gespeeld, punky Drum & Bass achtig:

Enkele maanden geleden hebben ze eenmaal Stab gespeeld, dit is de enige opname tot nu toe:

Nieuw album komt als het goed is in februari uit.
  maandag 20 oktober 2008 @ 01:16:31 #161
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_62519098
gaan ze ook weer lekker touren dan?
pi_62522098
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 01:16 schreef AgeEll het volgende:
gaan ze ook weer lekker touren dan?
Ja, in december doen ze een club tour in de UK, daarna Big Day Out in AUZ/NZ en na de release komt een complete tour.
pi_62933139
Nieuw album heet Invaders Must Die en als het goed is maakt Liam vanavond nog meer details bekend, zoals de release date.

Tevens is er een complete UK tour in april ter ondersteuning van het album wat dus de kans groot maakt dat ze rond maart/ april weer naar Nederland komen!
  dinsdag 4 november 2008 @ 16:57:53 #164
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_62939245
STRAAAAAAK NIEUWS!

mouzzer, keep us posted!
pi_62939339
Experience. <3

Al is alles wat the Prodigy maakt geniaal.
pi_62944508
Hi everyone
It's the news we have all been waiting for. We can now tell you the new album is called "Invaders Must Die" and will be released on The Prodigy's imprint, Take Me To The Hospital, through Cooking Vinyl, on March 2nd. Liam Howlett, Keith Flint and Maxim all feature on the album, which is the first time since the release of Fat Of The Land in 1997. The result is back to their bone shaking best, a collision of old skool rave noise with the stratospheric limits of new technology.

www.theprodigy.com

Intro van Mescaline:
pi_62944618
Prodigy
  woensdag 5 november 2008 @ 11:50:47 #168
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_62965166
2 maart
pi_62967713
Nog wat meer info:
- Dave Grohl speelt drums on Run
- Iemand van Does it Offend You Yeah? doet mee op het nummer Invaders Must Die

Er komt zo te zien veel leuks aan met de release:

The Prodigy : Invaders Must Die: 7-inch Vinyl Boxset:
This luxury boxset contains:
- six 7-inch coloured vinyl singles featuring all the tracks on the album
- the CD/DVD version of the album
- exclusive Prodigy poster
- two exclusive stencils
- Prodigy sticker sheet
- bonus audio disc

CD Album
CD album plus a DVD
Double Vinyl
Digital Album
pi_62968773
pi_62982428
ben benieuwd!
..Hardcore als een Technofeestje..
pi_62994045
Aftellen maar, die CD versie is een zekere aanschaf

Goed dat ze weer met z'n vieren zijn.
Nothing has changed. Everything has changed.
  donderdag 6 november 2008 @ 12:15:32 #173
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_62995651
Leuk dat ze zelf toegeven dat always outnumbered hun all time low is..
die cd slaat inderdaad ook grotendeels nergens op behalve de eerste paar liedjes.

Hopenlijk komt de rave weer terug

▀█▀ █ █▀█▀█
pi_62999942
Damn, ik wil echt dat nieuwe album horen!
pi_63003846
Liam H blog

THE ALBUM IS DONE. we r all so buzzed about it . it is called INVADERS MUST DIE as you probably know by now ! .11 tracks. its a band album mostly so we can play all the tunes live if we want. didnt want to have any guest vocalists on this record even though we did do 3 collabs but they didnt feel part of this record -- they may come out later. dave grohl plays on run with the wolves, what a top lad he is . he approached me and we pulled that tune out the bag at last minute, fast ferocious tune with evil big electronic riff with keef on vocals. i also got james from 'does it offend yo yeah' in to do a bit of additional production on a couple of tunes .i met him at gatecrasher and he basically told me he was a fan and had been trying to rip of my sound for years , fukin hilarious . geezer ,great to work with. warriors dance is on there sounding massive in its final form . got lots of other beats and pieces left over including a couple of live tunes i know people buzz off so the plan is to put that shit onto an additional disc that will be part of a box set or deluxe -not sure yet but those beats that didnt make the main album need to break out .
seee ya LLLLL. HHHH

Liam leest duidelijk wat Prodigy forums, enkele van de meest gestelde vragen van de laatste dagen zijn hiermee gelijk beantwoord

Kan echt niet wachten om Warriors Dance te horen, die! moeten ze echt uitbrengen als single!
  FOK!fossiel vrijdag 7 november 2008 @ 07:54:38 #176
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_63021904
Vooral de oude Prodigy vind ik echt geniaal (Experience, Music For The Jilted Generation) dus kan niet wachten!!
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_63024888
/eens. Ben echt benieuwd. De voorbode is goed.
pi_63514092
Morgenavond komt de track Invaders Must Die als gratis download beschikbaar op www.theprodigy.com na de premiere op BBC1.

Vrijdag komt dan de videoclip van IMD beschikbaar op www.theprodigy.com en als HD download op de XBOX 360 omdat Prodigy een van de headliners is van Xtival '08, http://www.xbox.com/en-GB/xtival08/

En dit schijnt de tracklist the zijn van het nieuwe album:

1. 'Invaders Must Die'
2. 'Omen'
3. 'Thunder'
4. 'Colours'
5. 'Take Me To The Hospital'
6. 'Warrior's Dance'
7. 'Run With The Wolves'
8. 'Omen Reprise'
9. 'World's On Fire'
10. 'Piranha'
11. 'Stand Up'

Erg benieuwd naar Invaders Must Die!
pi_63514533
Eerste review/ press release...

The Prodigy return with the release of their fifth studio album and a free download.
‘Invaders Must Die’ is 40 minutes of having your head battered by future nostalgia, serotonin levels twisted by feel-good horrorcore and your synapses snapped by whiplash attitude. It's the sound of The Prodigy mixing up genres, contorting the past and rewiring the future, ram-raiding through the tranquility of music's status quo like a blot on the landscape of England's dreaming.

The first thing you notice about Invaders Must Die it is how complete it sounds, a consistent collection of bangers all firing from the same cannon. The next thing you notice about Invaders Must Die is just how melodic it is. Not just melody in the vocal sense but in the heyday-of-hardcore keyboard-hookline sense. Yes, if The Prodigy have learned anything from the hugely successful live shows was that those old skool rave anthems still rock hard - and are every bit as iconic to their generation as punk was to the nation's forty-somethings.

Meer op: http://www.glasswerk.co.u(...)rodigy+Free+Download
  dinsdag 25 november 2008 @ 19:03:21 #180
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_63514845
Morgen een nieuwe track what the f!
pi_63521837
Rock 'n Roll!!!!!
  dinsdag 25 november 2008 @ 23:21:54 #182
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_63523794
ik kwam deze trouwens tegen, al drie maandjes uit maar daar klinkt hij niet minder door!

pi_63524947
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 23:21 schreef TheSeeker_NL het volgende:
ik kwam deze trouwens tegen, al drie maandjes uit maar daar klinkt hij niet minder door!

Warning was toch zeker wel een van de vetste live tracks van de laatste jaren, de originele versie uit 2005 blijft wel mijn favoriet. Misschien komt Warning in een live versie wel op de bonus cd.

Liam heeft o.a. beats van Warning gebruikt voor Run With the Wolves.
  woensdag 26 november 2008 @ 11:27:53 #184
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_63531777
nog niks
hoelaat is die uitzending op de BBC.. even checken...

[ Bericht 22% gewijzigd door TheSeeker_NL op 26-11-2008 11:49:00 ]
pi_63535136
quote:
Op woensdag 26 november 2008 11:27 schreef TheSeeker_NL het volgende:
nog niks
hoelaat is die uitzending op de BBC.. even checken...
19:30 lokale tijd dus vanaf half 9 vanavond de site checken

Bericht van de band:
here we go crew - ‘invaders must die’ - is coming to you as a free download after zane has played it (on radio 1, england at 7.30pm, wed 26 nov) from theprodigy.com for a whole 7 days and from friday at 12 noon you can view the video to go with it from theprodigy.com or download an h.d. version from x-box live channel

we just wanted to give the prodigy fans an exclusive free download track to give you the flavour of what is to follow next year with the new record.

merry xmas

prodigy

Nieuws blijft binnenstromen, dit is de opname lokatie van de clip bij Invaders Must Die:

The group’s producer Cordelia Plunket explained why they chose the forts: “It fits in well with the theme of the video as from a distance they do look like aliens climbing out of the sea.

“We’ve painted a huge Prodigy ant (the group’s logo) on top of it and we also had a helicopter out there buzzing over the top to get some aerial shots too.“It’s been a huge success and we’d like to come here again.”
pi_63535239
Kan niet wachten
  woensdag 26 november 2008 @ 15:16:35 #187
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_63537782
grrrrrrrrrrrrr nog ruim vijf uur
  woensdag 26 november 2008 @ 15:52:13 #188
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_63538810
Hebbe hebbe
pi_63544314
Iemand hem al gedownload?
pi_63545013
http://www.theprodigytickets.com/download

Bijna binnen!

Edit: wow beetje vreemd en ff wennen maar wel lekker nummer. Beetje old school en beetje Justice invloeden.

Goede track, prima album opener (en dit is dan nog de single edit) en belooft veel goeds voor de rest van het album.

[ Bericht 47% gewijzigd door mouzzer op 26-11-2008 20:20:32 ]
pi_63545110
Ik heb m binnen En klinkt ziek Misschien iets te gelikt, maar nog steeds koel
pi_63545537
Inderdaad nog te gelikt om echt Experience of Jilted Generation te zijn, maar dit nummer is al beter dan heel Always Outnumbered,... Mooi dat ze in ieder geval ook met hun tijd meegaan en iets durven te 'vernieuwen'
pi_63545602
Klinkt gruwelijk inderdaad. Heerlijk weer.
Op 25-09-2008 19:32 schreef beverton
whehehe het is Patriek Lodiers van de lama's
pi_63545821
Liam had dat al een beetje aangegeven, oude geluid in een modern (gelikt) jasje. Dat hoor je ook in Worlds On Fire.

Album zal zeker nog betere tracks hebben, Warrior's Dance staat er tenslotte op
pi_63545832
Lekker nummer, maar klinkt veel meer als een nieuwe track van Justice dan van The Prodigy....
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_63545991
Doet me eerder een beetje aan Pendulum denken, waarbij dan ook gedacht kan worden of Pendulum niet op The Prodigy lijkt...
  woensdag 26 november 2008 @ 20:46:52 #197
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_63545998
Klinkt wel vetjes.
pi_63546222
Laat ik dan eens wat negatiever zijn: het is weinig anders dan ze de laatste jaren maken. Na Fat is het snel bergafwaarts gegaan.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  woensdag 26 november 2008 @ 20:58:40 #199
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_63546413
Een beetje Justice achtig!
pi_63546563
Heeft iemand de download link?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')