Dat vind ik dus echt een van de beste remixen (samen met die Pendulum rmx)quote:Op woensdag 21 september 2005 10:46 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die remix van Out of Space is trouwens wel helemaal 3x niks.
Heb je de Sub Focus remix van SMBU nog niet gehoord. Die blaast die Pendulum remix 3 maal rond de aarde.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:23 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt een van de beste remixen (samen met die Pendulum rmx)
Computerquote:
Weet ik niet, moet eerlijk zeggen dat ik op mijn werk een gekopieerde cd in de speler doe en aanzetquote:Op donderdag 10 november 2005 16:11 schreef PDOA het volgende:
[..]
Heb je de Sub Focus remix van SMBU nog niet gehoord. Die blaast die Pendulum remix 3 maal rond de aarde.
Ik vond hem op het begin ook niet relaxed die pendulum mix, maar op de een of andere manier trek ik hem wel goed nu!quote:Ik vond 'm nogal slap, de Pendulum remix. Het lijkt wel alsof ze alleen de beat hebben veranderd en er een vervormde baslijn tussen hebben gedropt. Voor de rest klinkt 'ie precies hetzelfde als het origineel.
Die clip is volgens mij meer een reclame voor de motorola razr!quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:16 schreef AversusZ het volgende:
Voodoo people (pendulum remix) is erg vet. Videoclip trouwens ook.
toen ik die zag wist ik echt zeker dat the prodigy over hun hoogtepunt was.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:16 schreef AversusZ het volgende:
Voodoo people (pendulum remix) is erg vet. Videoclip trouwens ook.
Hoezo over hun hoogtepunt heen, de clip was voor een remix niet een Prodigy track. En idd als je haar niet goed zit is het echt gedaan met je carriere, dan maakt het niet uit dat je 5 avonden achter elkaar Brixton Academy uitverkoopt. Als je er afgelopen vrijdag bij was geweest dat weet je zeker dat Prodigy absoluut nog niet over hun hoogtepunt heen is. Volgend jaar nieuw album!quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:55 schreef timbob het volgende:
[..]
toen ik die zag wist ik echt zeker dat the prodigy over hun hoogtepunt was.
die clip is gewoon dom, keith ziet er echt NIET uit met z'n haar.
het nummer is ook maar matig (mijn mening)
ach
het was leuk voor zolang het duurde
Daar komt een vervolg op als het nieuwe album klaar is (eind 2006). Begin 2006 komt er wel een Back To Mine uit van Liam:quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:51 schreef Tovaho het volgende:
[..]
Ben benieuwd of daar ooit nog een vervolg op komt..... Zou ik wel precies vinden !!!!
Ik wacht er ook met smart op! Ze zouden het eind vorig jaar al releasen, maar helaas.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:59 schreef JeroenV het volgende:
Wanneer komt er weer eens nieuw materiaal uit?
Track klinkt best lekkerquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:50 schreef mouzzer het volgende:
Nieuw album waarschijnlijk in de zomer.
Binnenkort komt de soundtrack voor de film Smockin' Aces uit met daarom de nieuwe Prodigy track First Warning (niet echt nieuw maar een remix van de live track Warning)
Hier is First Warning te horen: http://www.myspace.com/smokinacessoundtrack
Hebben er in 2005 nog gestaan, leuk om een x gezien te hebben, maar na Fat of the Land is het niet veel meer.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:59 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Oeh, nieuw album in de zomer -> Lowlands 07?
Return of the Mac is wel een album van Prodigy maar dan wel van Prodigy de Amerikaanse rapper en niet van Prodigy de Britse Firestartersquote:Op donderdag 12 april 2007 21:39 schreef Stofje het volgende:
Ik heb Return of the Mac gedownload. Ik hóóp oprecht dat dit de foute is, maar de tracklisting klopt. Wat een verschrikkelijke bagger cd. Het is een kruising tussen hiphop en soul, het is totaal geen Prodigy, zoals we dat kennen. Nooit rauwe beats, het blijft vooral rustig. Er is zelden tot nooit sprake van opwinding, een behoorlijk niemendalletje.
quote:Op donderdag 12 april 2007 22:22 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Return of the Mac is wel een album van Prodigy maar dan wel van Prodigy de Amerikaanse rapper en niet van Prodigy de Britse Firestarters![]()
OMG, hi-la-risch ditquote:Op donderdag 12 april 2007 22:26 schreef Stofje het volgende:
[..]!!! Serieus?
. Ik dacht dat The Prodigy een nieuw album uitbracht... Dit is dus gewoon niet...
.
Prodigy is een van de rappers van Mobb Deep. Dat is een aardig grote Hip Hop act die al sinds 1993 bezig is. Hun album 'The Infamous' is een klassieker... Het is dus ook een grote release!quote:Op donderdag 12 april 2007 22:43 schreef Stofje het volgende:
Wel vreemd, de CD staat op alle releaselijsten, alsof het echt een grote release betreft. Vreemd dan toch dat het dezelfde naam heeft.
Hmmm... ben tot nu toe nog niet echt overtuigd moet ik zeggen!quote:Op maandag 19 mei 2008 23:48 schreef mouzzer het volgende:
De nieuwe plaat gaat zo vet worden!
Prodigy - Unstoppable
'More Music For The Jilted Generation'quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:47 schreef Hexagon het volgende:
Ik kan niet wachten
Ik hoop eigenlijk dat Liam op zijn album niet alleen maar lomp beukwerk laat horen maar ook weer eens sfeervolle contructies a la The Narco Suite laat horen.
En ze mogen nu wel weer eens een dikke hit scoren.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:20 schreef Morrigun99 het volgende:
Vind het nieuwe materiaal erg tof klinken. Erg Experience-achtig inderdaad. Ik vind Warriors Dance in het bijzonder wel echt heel erg vet.
Volgens Liam zijn alle tracks op het album live te spelen maarja hij zei ook dat ze dit weekend 2 nieuwe tracks zouden spelen er het werden er vier.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:47 schreef Hexagon het volgende:
Ik kan niet wachten
Ik hoop eigenlijk dat Liam op zijn album niet alleen maar lomp beukwerk laat horen maar ook weer eens sfeervolle contructies a la The Narco Suite laat horen.
En ze mogen nu wel weer eens een dikke hit scoren.
Haha, juristen hebben goeie muzieksmaak blijkt welquote:
Ik gok dat we de enige twee zijnquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:19 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Haha, juristen hebben goeie muzieksmaak blijkt wel.
Ik heb op het moment Warriors Dance gewoon op repeat staan hoor. Dit zou best wel eens een hit gaan worden die The Prodigy weer verdient. Als ik even kijk naar het succes van No Good en de parallellen tussen beide nummers.....
Wát een vette plaat zeg.![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:19 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Haha, juristen hebben goeie muzieksmaak blijkt wel.
Ik heb op het moment Warriors Dance gewoon op repeat staan hoor. Dit zou best wel eens een hit gaan worden die The Prodigy weer verdient. Als ik even kijk naar het succes van No Good en de parallellen tussen beide nummers.....
Wát een vette plaat zeg.![]()
Ja, in december doen ze een club tour in de UK, daarna Big Day Out in AUZ/NZ en na de release komt een complete tour.quote:Op maandag 20 oktober 2008 01:16 schreef AgeEll het volgende:
gaan ze ook weer lekker touren dan?
Warning was toch zeker wel een van de vetste live tracks van de laatste jaren, de originele versie uit 2005 blijft wel mijn favoriet. Misschien komt Warning in een live versie wel op de bonus cd.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:21 schreef TheSeeker_NL het volgende:
ik kwam deze trouwens tegen, al drie maandjes uit maar daar klinkt hij niet minder door!
19:30 lokale tijd dus vanaf half 9 vanavond de site checkenquote:Op woensdag 26 november 2008 11:27 schreef TheSeeker_NL het volgende:
nog niks
hoelaat is die uitzending op de BBC.. even checken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |