Ik ben dan ook heel ruim en leuk......of was het diep en leuk....quote:
Zou best kunnen, geen idee hoeveel van de [homo] bezoekers een auto hebben.....er zal vast heel wat te krikken zijn aan een auto...althans zo heb ik wel eens gehoord.....quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
De rest ligt nog te krikken?
diep noch leuk?quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:38 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik ben dan ook heel ruim en leuk......of was het diep en leuk....![]()
![]()
We kunnen niet allemaal in een knappe auto rijdenquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:40 schreef Semisane het volgende:
[..]
Zou best kunnen, geen idee hoeveel van de [homo] bezoekers een auto hebben.....er zal vast heel wat te krikken zijn aan een auto...althans zo heb ik wel eens gehoord.....![]()
Werkelijk....het feit dat jij straks vrij bent en ik niet doet me helemaal niks hoor.quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:46 schreef creno het volgende:
woohoooo
daar komt creno weer aangegild (mijn innerlijk zegt me nu op te houden want "je lijkt wel een wijf")
maar het is vandaag alweer de laatste dag voor mijn weekend/mini-vakantie.
when you have a kutbaan.quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:44 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nee meer het idee van 'jezus, taaim flaais".
Je lijkt wel een wijf.quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:46 schreef creno het volgende:
woohoooo
daar komt creno weer aangegild (mijn innerlijk zegt me nu op te houden want "je lijkt wel een wijf")
maar het is vandaag alweer de laatste dag voor mijn weekend/mini-vakantie.
Ja ook goeiemorgen...quote:
grmpf... pas om acht uur hoor, en morgen moet ik er om 5 uur al weer uitquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:47 schreef Semisane het volgende:
[..]
Werkelijk....het feit dat jij straks vrij bent en ik niet doet me helemaal niks hoor.![]()
![]()
quote:
Thank God I have no kutbaan....quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik help het je niet hopen.
Same here. Ik ben zo brak als een monogaamheidsverklarig van een gemiddelde nicht.quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:50 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Thank God I have no kutbaan....
's Ochtens heb ik als de wekker gaat steeds het idee dat ik er net inlig.Typisch is dat!
LOLquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Same here. Ik ben zo brak als een monogaamheidsverklarig van een gemmiddelde nicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |