abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 juni 2005 @ 09:54:09 #251
78918 SeLang
Black swans matter
pi_28038582
Is ze dit ???

"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_28038588
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 09:52 schreef SeLang het volgende:
Ik wacht al heel lang op pics van dat sletje !
http://telegraaf-i.telegr(...)0050618_1/pagina.php
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_28038600
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 09:54 schreef SeLang het volgende:
Is ze dit ???

[afbeelding]
Ja dus, 2002.

[ Bericht 15% gewijzigd door milagro op 18-06-2005 10:19:47 ]
pi_28039023
Nou, die zal ook niet meer onbewaakt over straat kunnen in Rotjeknor nu.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_28039815
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 10:25 schreef Mwanatabu het volgende:
Nou, die zal ook niet meer onbewaakt over straat kunnen in Rotjeknor nu.
Daarom is ze nu ook ondergedoken.
Ik heb weinig op met de advocaat kunsten van moskovietsch. Wat een kneus dat hij de vrouw zo 1kennig afschildert, en vanaf dag 1 riep dat persie binnen een paar uur weer op straat zou komen. Heeft niks met advocatuur te maken, is puur sbs6/rtl4 mediasensatie wat hij laat zien.
pi_28040190
Als dit meisje idd helemaal geen stripper was van bedenkelijk allooi, dan was het blijkbaar hard nodig om haar zo neer te zetten, zou je gaan denken.
Als ze echt volkomen larie had zitten blaten op het politiebureau was dat helemaal niet nodig geweest, volstond "een dame lichtelijk in de war" wel of zo.
Juist nu ga je denken dat er ms idd wel wat gebeurd is.
pi_28040319
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 11:25 schreef milagro het volgende:
Als dit meisje idd helemaal geen stripper was van bedenkelijk allooi, dan was het blijkbaar hard nodig om haar zo neer te zetten, zou je gaan denken.
Als ze echt volkomen larie had zitten blaten op het politiebureau was dat helemaal niet nodig geweest, volstond "een dame lichtelijk in de war" wel of zo.
Juist nu ga je denken dat er ms idd wel wat gebeurd is.
Moskowicz heeft vast veel te hoog van de toren geblazen, dat is zijn standaardprocedurele tactiek blijkbaar. NIet echt verstandig volgens mij.

En er is vast ook wat gebeurd, maar voorlopig hou ik het op een 0/50 zaak. De man is natuurlijk altijd in het nadeel bij dit soort zaken en per definitie sneller dader en de vrouw sneller slachtoffer.
pi_28040449
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 11:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Moskowicz heeft vast veel te hoog van de toren geblazen, dat is zijn standaardprocedurele tactiek blijkbaar. NIet echt verstandig volgens mij.

En er is vast ook wat gebeurd, maar voorlopig hou ik het op een 0/50 zaak. De man is natuurlijk altijd in het nadeel bij dit soort zaken en per definitie sneller dader en de vrouw sneller slachtoffer.
Nou, sorry SCH maar deze dame is meer afgezeken op de diverse fora en reacties in andere media dan van Persie. Ze is afegeschilderd als slet, snol, half Rotterdam is er overheen geweest , stripper dus hoer, hoer dus onbetrouwbaar.

Je hebt gelijk dat mannen er vaak ingeluisd worden door golddiggers of hysterica, maar het is net zo goed zo dat dames die vrijwillig met een man meegaan en dan verkracht worden , niet geloofd worden.

Ik geloof idd vooralsnog dat er sex plaatsgevonden heeft en dat het rottig geeindigd is, maar niet persé verkrachting dus, maar ik neig toch nu haar verhaal, wat we ervan weten, niet helemaal als complete onzin weg te zetten.
Zij haalt zich net zo goed vreselijk veel ellende op de hals.
Want ze zal nu altijd gezien worden als "dat wijf wat van Persie's carriere en huwelijk naar de klote geholpen heeft" zelfs al zou van Persie veroordeeld worden, zullen heel wat mensen, heren toch vooral haar zo blijven zien.

PS welkom terug trouwens
pi_28040500
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 11:37 schreef milagro het volgende:

[..]

Nou, sorry SCH maar deze dame is meer afgezeken op de diverse fora en reacties in andere media dan van Persie. Ze is afegeschilderd als slet, snol, half Rotterdam is er overheen geweest , stripper dus hoer, hoer dus onbetrouwbaar.

Je hebt gelijk dat mannen er vaak ingeluisd worden door golddiggers of hysterica, maar het is net zo goed zo dat dames die vrijwillig met een man meegaan en dan verkracht worden , niet geloofd worden.

Ik geloof idd vooralsnog dat er sex plaatsgevonden heeft en dat het rottig geeindigd is, maar niet persé verkrachting dus, maar ik neig toch nu haar verhaal, wat we ervan weten, niet helemaal als complete onzin weg te zetten.
Zij haalt zich net zo goed vreselijk veel ellende op de hals.
Want ze zal nu altijd gezien worden als "dat wijf wat van Persie's carriere en huwelijk naar de klote geholpen heeft" zelfs al zou van Persie veroordeeld worden, zullen heel wat mensen, heren toch vooral haar zo blijven zien.

PS welkom terug trouwens
Yhanx

Ik ben het helemaal met je eens hoor. Vindt die verhalen over dat zij meteen als hoer en snol werd neergezet, heel achterlijk. Ik vind het vooralsnog vooral dom dat Van Persie zich in zijn positie in een dergelijke hachelijke situatie heeft gemanouvreerd.
  zaterdag 18 juni 2005 @ 11:42:05 #260
78918 SeLang
Black swans matter
pi_28040518
Een dame die na het stappen in haar eentje met 3 kerels in een hotel incheckt...
Tenzij er sporen van ernstige mishandeling zijn geef ik een aanklacht van verkrachting weinig kans.
Mijn reisverslagen
pi_28040566
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 11:42 schreef SeLang het volgende:
Een dame die na het stappen in haar eentje met 3 kerels in een hotel incheckt...
Tenzij er sporen van ernstige mishandeling zijn geef ik een aanklacht van verkrachting weinig kans.
Die twee staan los van elkaar. Er zijn ook vrouwen die met een man getrouwd zijn en samen een huis hebben gekocht en toch door hem verkracht worden.
  zaterdag 18 juni 2005 @ 11:45:12 #262
78918 SeLang
Black swans matter
pi_28040578
Mijn reisverslagen
  zaterdag 18 juni 2005 @ 11:46:36 #263
78918 SeLang
Black swans matter
pi_28040605
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 11:44 schreef SCH het volgende:

[..]

Die twee staan los van elkaar. Er zijn ook vrouwen die met een man getrouwd zijn en samen een huis hebben gekocht en toch door hem verkracht worden.
Ja dat gebeurt helaas...
Maar nauwelijks te bewijzen als er geen duidelijke sporen van mishandeling zijn.
Mijn reisverslagen
pi_28040649
quote:
dat bedoel ik dus.
je gaat vrijwillig mee, dus je wordt alleen dan geloofd als je echt bont en blauw bent, en dan nog zullen er zijn dat je jezelf dat letsel hebt toegebracht, of laten toebrengen.

het is gewoon heel lastig in dit soort zaken, mede dankzij hysterische c.q. rancuneuze dames die een of ander lulverhaal ophangen.

zij is dom geweest om met 3 kerels in een hotel te verdwijnen en te denken dat het leuk afloopt, van Persie is dom geweest om met zijn bekende kop een hotel in te duiken met een dame die niet zijn vrouw is en hij nauwelijks kent (al kun je er net zo goed ingeluisd worden dooreen bekende of zelfs je eigen vrouw natuurlijk ).
pi_28040676
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 11:44 schreef SCH het volgende:

[..]

en vroeger was dat niet eens strafbaar
een man had recht op sex met zijn vrouw, en mocht het gewoon opeisen blijlkbaar.

en nu nog zijn er mensen die vinden dat een hoer niet verkracht kan worden, omdat ze sex verkoopt.
  zaterdag 18 juni 2005 @ 11:55:21 #266
78918 SeLang
Black swans matter
pi_28040744
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 11:49 schreef milagro het volgende:
dat bedoel ik dus.
je gaat vrijwillig mee, dus je wordt alleen dan geloofd als je echt bont en blauw bent, en dan nog zullen er zijn dat je jezelf dat letsel hebt toegebracht, of laten toebrengen.
Ik heb zelf in mijn directe omgeving meegemaakt dat een jongen door zijn jongere zusje werd beschuldigd dat hij haar had verkracht. De halve stad praatte erover. Later heeft dat meisje toegegeven dat alles 100% verzonnen was (ze spoorde zelf psychisch totaal niet), maar die jongen werd er jaren later nog steeds op aangekeken.
Mijn reisverslagen
pi_28040758
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 11:55 schreef SeLang het volgende:

[..]

Ik heb zelf in mijn directe omgeving meegemaakt dat een jongen door zijn jongere zusje werd beschuldigd dat hij haar had verkracht. De halve stad praatte erover. Later heeft dat meisje toegegeven dat alles 100% verzonnen was (ze spoorde zelf psychisch totaal niet), maar die jongen werd er jaren later nog steeds op aangekeken.
Dus is het altijd automatisch bij andere gevallen ook dit geval?
pi_28040832
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 11:55 schreef SeLang het volgende:

[..]

Ja Selang en ik heb meegemaakt dat IK op het strand als meisje van 19 lastiggevallen werd door een vent, die bij me kwam zitten ,waarbij ik dus dacht in eerste instantie "laat ik nu eens niet paniekerig reageren en gewoon dat vuurtje geven en een praatje maken" wat in eerste instantie dus ook gewoon gebeurde maar na een minuut of 10 werd meneer handtastelijk
Ik rende weg naar een echtpaar met kids dat vlakbij me zat, die man heeft die vent aangesproken en ook de strandpolitie voor me gewaarschuwd en wat zei de strandpolitie "Dan moet je ook niet alleen gaan zitten, hè, een jong meisje als jij"

Ik bedoel maar... tegenover ieder "inluisverhaal" staat een "eigen schuld, moet je maar niet er zo bij lopen, zo alleen gaan zitten, een vent vertrouwen die je niet kent" verhaal.
  zaterdag 18 juni 2005 @ 12:08:46 #269
78918 SeLang
Black swans matter
pi_28040909
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 11:56 schreef TheMassive het volgende:

[..]

Dus is het altijd automatisch bij andere gevallen ook dit geval?
Waar schreef ik dat ?

Ik gaf dit voorbeeld alleen maar om aan te geven dat de man misschien nog wel kwetsbaarder is dan het meisje. Meisjes kunnen vanalles beweren en worden in de eerste instantie geloofd, vooral omdat:

1. De buitenwereld hoopt dat het waar is. Men is namelijk gek op sensatie

2. Authoriteiten niet laks willen overkomen als het over dit soort zaken gaat. Politieke correctheid etc. Er staat een grote verontwaardigde menigte klaar als een verkrachter ermee wegkomt (en terecht) maar als een zaak later verzonnen blijkt te zijn interesseert niemand dat (want geen sensatie).
Mijn reisverslagen
pi_28040957
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 12:08 schreef SeLang het volgende:
Waar schreef ik dat ?
Wat dacht je van hier?
quote:
pi_28041019
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 12:08 schreef SeLang het volgende:

[..]

Waar schreef ik dat ?

Ik gaf dit voorbeeld alleen maar om aan te geven dat de man misschien nog wel kwetsbaarder is dan het meisje. Meisjes kunnen vanalles beweren en worden in de eerste instantie geloofd, vooral omdat:
1. De buitenwereld hoopt dat het waar is. Men is namelijk gek op sensatie
2. Authoriteiten niet laks willen overkomen als het over dit soort zaken gaat. Politieke correctheid etc. Er staat een grote verontwaardigde menigte klaar als een verkrachter ermee wegkomt (en terecht) maar als een zaak later verzonnen blijkt te zijn interesseert niemand dat (want geen sensatie).
Hoeveel last heeft Kluivert nu feitelijk gehad van dat gedoe met Marielle Boon?
Reputatie voorgoed naar de klote? Carrière stuk? Huwelijk? (ja hij is nú van zijn vrouw af, maar dat komt door andere 'misverstanden').
Volgens mij weinig, zelfs niet na de dodelijk ongeval, ja even vond iedereen hem een lul, maar bij het eerste beste doelpunt voor Oranje was dat al weer over, en was hij weer de held.

Ik denk dat JUIST een bekende vedette er minder last van ondervind dan het meisje, zelfs als hij schuldig wordt bevonden, zal nog het gros denken dat ze hem erin geluisd heeft.
Dat de man zijn carriere dan kwijt is, is net zo goed zijn schuld als het hare, als je het argument gebruikt "moet je maar niet met een drie kerels een hotel in duiken" want hij had net zo goed niet met een of ander wijf in een hotel moeten duiken, omdat er geheid ellende van komt, hoe dan ook.
  zaterdag 18 juni 2005 @ 12:17:49 #272
78918 SeLang
Black swans matter
pi_28041040
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 12:12 schreef TheMassive het volgende:

[..]

Wat dacht je van hier?
[..]
Begrijpend lezen is moeilijk he
Lees het nog gerust nog eens een paar keer door en laat dan weten welk deel je niet begrijpt.
Mijn reisverslagen
pi_28041067
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 12:17 schreef SeLang het volgende:

[..]

Begrijpend lezen is moeilijk he
Lees het nog gerust nog eens een paar keer door en laat dan weten welk deel je niet begrijpt.
Zoals ik je lees zeg jij niet anders dan dat wanneer een meisje met 3 jongens een hotelkamer inchecked ze later in geen geval kan zeggen dat ze verkracht is.

En dat gezien jouw ervaringen het haast wel zo moet zijn dat vrouwen in dit soort situaties liegen.

Dat is hoe ik jou lees. Als ik daar de fout in ga, ga dan niet geirriteerd roepen dat ik een tekortkoming heb, maar wees netjes en wijs me erop waar ik je fout opvat. Dat zou je meer sieren dan dit soort kinderachtige smilyeposts.
  zaterdag 18 juni 2005 @ 12:22:21 #274
78918 SeLang
Black swans matter
pi_28041100
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 12:16 schreef milagro het volgende:
als je het argument gebruikt "moet je maar niet met een drie kerels een hotel in duiken"
Begin jij nu ook al ?
Ik schrijf alleen dat onder die omstandigheden een aanklacht weinig kans maakt, tenzij er duidelijke sporen van mishandeling zijn.
Of het wel of niet waar is weet ik niet, ik was er niet bij.
Mijn reisverslagen
pi_28041149
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 12:22 schreef SeLang het volgende:
Begin jij nu ook al ?
Ik schrijf alleen dat onder die omstandigheden een aanklacht weinig kans maakt, tenzij er duidelijke sporen van mishandeling zijn.
Nee precies. Denk jij nou echt gezien de huidige situatie dat de aanklacht weinig kans maakt? Vooral gezien moskovitz die vanaf uur 1 roept dat persie met enkele uren weer op vrije voeten zal staan en dit dus niet het geval is?

Wat jij wil is om een slechte naam te voorkomen in alle gevallen de man gelijk geven. Per definitie liegt de vrouw in jouw versie. Volgens mij kun je op zo'n manier niet te werk gaan omdat dit betekent dat je daarmee de vrouw vogelvrij verklaard; de man heeft immers om gezichtsverlies te voorkomen gelijk.
pi_28041199
Wat Selang bedoelt is dat in dit geval een meisje met 3 kerels naar een hotel vertrekt, we kunnen aannemen dat zij dat niet deed om een potje te dammen en dat het dus altijd een kwestie is van haar woord tegen het zijne, of het 'hunne' en dat je eigenlijk alleen dan zonder enig twijfel kunt aantonen dat er sprake is geweest van een verkrachting als er duidelijk fysieke sporen zijn.

Is dat niet zo, dan is hoogstens het feit dat de heren tegenstrijdige verklaringen afgelegd hebben verdacht, maar ook niet meer dan dat.

Het is gewoon zo dat je als vrouw een man heel makkelijk een loer als deze kan draaien.
Alleen is het daarnaast ook zo dat je je als vrouw je niet zelden wel driemaal bedenkt OF je aangifte wilt doen, omdat je ofwel toch niet geloofd wordt "want je ging toch zélf mee met hem" ofwel net zo goed ontzetten veel gezeik over je heen krijgt en daar bang voor bent, het is namelijk echt heel vervelend , understatement dus , om aan politiemannen tot in de details te moeten uitleggen wat er precies gebeurd is, je voelt je smerig, je schaamt je, je bent overstuur etc etc
pi_28041206
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 12:22 schreef SeLang het volgende:

[..]

Begin jij nu ook al ?
rustig maar, hoor lees even wat ik hierboven post
pi_28041222
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_28041241
Waar zie ik mij vragen om een uitleg van selangswoorden door jou staan, milagro? Betuttel me niet door mij te gaan uitleggen wat selang bedoelt, ik vind selangs mening te zot voor woorden, 1 kennig. Ik snap precies wat grote vriend selang bedoelt, daar heb ik jouw uitleg niet voor nodig.
  zaterdag 18 juni 2005 @ 12:35:35 #280
78918 SeLang
Black swans matter
pi_28041290
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 12:20 schreef TheMassive het volgende:

[..]

Zoals ik je lees zeg jij niet anders dan dat wanneer een meisje met 3 jongens een hotelkamer inchecked ze later in geen geval kan zeggen dat ze verkracht is.

En dat gezien jouw ervaringen het haast wel zo moet zijn dat vrouwen in dit soort situaties liegen.

Dat is hoe ik jou lees. Als ik daar de fout in ga, ga dan niet geirriteerd roepen dat ik een tekortkoming heb, maar wees netjes en wijs me erop waar ik je fout opvat. Dat zou je meer sieren dan dit soort kinderachtige smilyeposts.
Een rechter moet hier straks over oordelen 'beyond reasonable doubt'.
Als er geen sporen van mishandeling zijn dan wordt het heel moeilijk te bewijzen dat sex onvrijwillig heeft plaatsgevonden. Het feit dat het vermeende slachtoffer zelf na het stappen met 3 jongens meegaat naar een hotelkamer werkt niet in het voordeel van het slachtoffer. Dit wijst in elk geval niet op dwang. Als er verder geen bewijs is van dwang of verklaringen die niet kloppen, dan wordt het gewoon het woord van die 3 jongens tegenover het woord van het meisje.

Hoe het in deze zaak zit weet ik natuurlijk niet. Op basis van de dingen die in de krant staan zou dat meisje de zaak zeker verliezen.
Maar het feit dat het voorarrest is verlengd suggereert dat de politie meer informatie heeft dan wat wij weten.
Mijn reisverslagen
pi_28041328
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 12:35 schreef SeLang het volgende:
Maar het feit dat het voorarrest is verlengd suggereert dat de politie meer informatie heeft dan wat wij weten.
Volgens mij werd gezegd dat alle getuigen nog niet waren verhoord, en persie daarom langer vast moest blijven zitten.
Ik roep niet op voorhand dat de vrouw gelijk heeft, maar ik roep zeker niet op voorhand dat de vrouw ongelijk heeft. Dat laatste vind ik persoonlijk getuigen van een 1kennige kijk op zaken dan bij het 1e.
pi_28041346
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 12:32 schreef TheMassive het volgende:
Waar zie ik een uitleg van selangswoorden door jou staan, milagro? Betuttel me niet door mij te gaan uitleggen wat selang bedoelt, ik vind selangs mening te zot voor woorden, 1 kennig. Ik snap precies wat grote vriend selang bedoelt, daar heb ik jouw uitleg niet voor nodig.

sorry, ik meen ook heel goed te begrijpen wat hij bedoelt, en ik lees niet wat jij leest.

doe eens niet zo gepikeerd, zeg.

ik zie gewoon het dilemma wat er is, mijn reserves naar de man toe, maar net zo goed die naar de vrouw toe, in dit soort zaken.
het is, zonder fysieke sporen gewoon altijd jouw verhaal tegen het zijne, kun je pissig om gaan worden, ik kan er niets aan doen.
wie moet je geloven dan als er geen enkel hard bewijs is?
pi_28041386
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 12:37 schreef TheMassive het volgende:

[..]

Volgens mij werd gezegd dat alle getuigen nog niet waren verhoord, en persie daarom langer vast moest blijven zitten.
Ik roep niet op voorhand dat de vrouw gelijk heeft, maar ik roep zeker niet op voorhand dat de vrouw ongelijk heeft. Dat laatste vind ik persoonlijk getuigen van een 1kennige kijk op zaken dan bij het 1e.
precies, en Selang roept echt nergens dat zij ongelijk moet hebben, enkel dat ze geen sterke zaak heeft, zoals de feiten nu op tafel liggen en daar heeft hij gewoon gelijk in, hoe treurig dat ook is, mocht er wel degelijk sprake zijn van dwang.
pi_28041398
Ik doe hier net zo gepikeerd over als wanneer een selang vergezelt met een ' ' denigrerend naar mij gaat posten dat er iets mis is met mijn begrijpend lees vermogen zonder dat hij eerst gewoon aan de hand van mijn mogelijk verkeerd lezen uiteen zet waar ik precies de fout in ga met mijn begrijpend leesvermogen. Dat is gepikeerd reageren van zijn kant. Gepikeerdheid is dus niet vreemd in dit topic.
  zaterdag 18 juni 2005 @ 12:41:19 #285
78918 SeLang
Black swans matter
pi_28041402
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 12:32 schreef TheMassive het volgende:
Waar zie ik mij vragen om een uitleg van selangswoorden door jou staan, milagro? Betuttel me niet door mij te gaan uitleggen wat selang bedoelt, ik vind selangs mening te zot voor woorden, 1 kennig. Ik snap precies wat grote vriend selang bedoelt, daar heb ik jouw uitleg niet voor nodig.
Ik ga niet dezelfde post nog een keer opschrijven.
Dus toch nog maar even oefenen met begrijpend lezen
Mijn reisverslagen
pi_28041437
Nee jij bent een goed discussie partner, selang. Ik heb het wel gezien hier. Viel me al eerder op in het aruba vermist topic dat je wellicht eens iets anders zou moeten gaan doen, milagro. Je neemt het discusseren op een forum aan de hand van aannamens (als in geen feiten) wel heel erg serieus. Succes verder met het gok-discussietje.
pi_28041465
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 12:43 schreef TheMassive het volgende:
Nee jij bent een goed discussie partner, selang. Ik heb het wel gezien hier. Viel me al eerder op in het aruba vermist topic dat je wellicht eens iets anders zou moeten gaan doen, milagro. Je neemt het discusseren op een forum aan de hand van aannamens (als in geen feiten) wel heel erg serieus. Succes verder met het gok-discussietje.
mij hemel zeg, sleep er andere topics bij, joh
  zaterdag 18 juni 2005 @ 12:47:52 #288
78918 SeLang
Black swans matter
pi_28041511
Dames, ik ga nu naar de kapper
Ik zie straks wel wat er verder nog gepost is
Mijn reisverslagen
pi_28041529
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 12:47 schreef SeLang het volgende:
Dames, ik ga nu naar de kapper
Ik zie straks wel wat er verder nog gepost is
jij mag haar hebben, Selang, veel te vermoeiend dit

edit : morgen dus een exclusief interview met Bouchra van Persie in de Telegraaf

"Stand by your man lalalalallaaaa"
pi_28042329
Geen idee wat er wel en niet waar is. Als buitenstaanders hebben we te weinig info naar mijn mening.

Dat iemand zoals VP 10 meiden kan krijgen als hij even knipt met de vingers is hoogstwaarschijnlijk wel waar, echter zit er weinig uitdaging in. Misschien wou VP wat meer van deze mevrouw zijnde ex-Miss Nigeria en had zij er weinig zin in. Zoiets zal een VP ook niet snel meemaken...en maakt zij door hem af te wijzen zichzelf alleen maar aantrekkelijker.

En bekende mensen met roem en geld maken wel meer fouten, ook al denken wij als "normale" burgers dat je gek bent als je zoiets flikt als je zo'n "mooi" leven hebt. Maar veel sterren gaan vreemd, gaan aan de drugs etc etc. Dus ik zou het niet raar vinden als iemand een stommiteit uithaalt waarbij de carriere kapot zal gaan.
  zaterdag 18 juni 2005 @ 13:53:59 #291
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_28042729
Zeg die "Bouchra" waar hij mee getrouwd is, is dat die uit Starmaker ofzo?
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_28042866
Aan de ene kant lijkt VP me dom genoeg om zoiets te doen. Aan de andere kant, als jij als vrouw met 3 mannen meegaat naar een hotel om jezelf volledig uit te laten wonen....
Denk dat de waarheid ergens in het midden ligt. Ze zal achteraf misschein wel spijt hebben gehad en er dit van hebben gemaakt ofzo....
pi_28044440
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 14:01 schreef FreakU het volgende:
Aan de ene kant lijkt VP me dom genoeg om zoiets te doen. Aan de andere kant, als jij als vrouw met 3 mannen meegaat naar een hotel om jezelf volledig uit te laten wonen....
Denk dat de waarheid ergens in het midden ligt. Ze zal achteraf misschein wel spijt hebben gehad en er dit van hebben gemaakt ofzo....
Spijt van een neukbeurt dus een verkrachting verzinnen? Dat lijk me sterk.
pi_28044542
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 13:53 schreef HarigeKerel het volgende:
Zeg die "Bouchra" waar hij mee getrouwd is, is dat die uit Starmaker ofzo?
Ik geloof het wel: http://www.bouchra-kotic.nl/
  zaterdag 18 juni 2005 @ 15:37:56 #295
78918 SeLang
Black swans matter
pi_28044627
Die Persie houdt wel van donkere meisjes
Mijn reisverslagen
pi_28044628
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 15:29 schreef nikk het volgende:

[..]

Spijt van een neukbeurt dus een verkrachting verzinnen? Dat lijk me sterk.
en toch komt het soms voor... angst voor de ouders, want een halve nacht weggebleven, of angst voor het uitkomen dat er sex geweest is en zich indekken op deze manier, zich totaal niet realiserend dat pa wel eens naar de politie zou kunnen stappen en dan geen weg meer terug zien als dat dus gebeurt.
pi_28044644
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 15:34 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Ik geloof het wel: http://www.bouchra-kotic.nl/
Dat was ook waar ik meteen aan dacht, maar het schijnt toch een ander te zijn, volgens bv BVO, die weet hoe mw van Persie eruit ziet
pi_28044785
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 15:38 schreef milagro het volgende:

[..]

en toch komt het soms voor... angst voor de ouders, want een halve nacht weggebleven, of angst voor het uitkomen dat er sex geweest is en zich indekken op deze manier, zich totaal niet realiserend dat pa wel eens naar de politie zou kunnen stappen en dan geen weg meer terug zien als dat dus gebeurt.
Nu je het zegt, dat zou natuurlijk best kunnen gebeuren (of gebeurd zijn in dit geval). Maar ik heb niet het idee dat het ook dit geval de reden is.
pi_28044885
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 15:45 schreef nikk het volgende:

[..]

Nu je het zegt, dat zou natuurlijk best kunnen gebeuren (of gebeurd zijn in dit geval). Maar ik heb niet het idee dat het ook dit geval de reden is.
ik ook niet.
Bram was ook opvallend diplomatiek in zijn laatste uitleg "we hebben m.i. te maken met een dame die zich niet met respect behandeld voelt".
Ik vind dat opvallend omdat zijn eerste uitlatingen dus allesbehalve diplomatiek waren : "we hebben te maken met een dame van bedenkelijk allooi, gezien haar beroep" of iets van die trant
  Trouwste user 2022 zaterdag 18 juni 2005 @ 15:53:43 #300
7889 tong80
Spleenheup
pi_28044921
Bram zette te hoog in en moet terugkomen op z'n woorden. Hij zal inmiddels de stagiaire die hij op deze zaak had gezet wel hebben ontslagen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')