quote:This was a rear-engined competition car which first appeared in the 1966. The powerplant was a 4000cc Lamborghini V12 (450bhp @ 10,000rpm) coupled to a ZF 5-speed 'box. The glass-fibre body was bonded to the steel chassis whilst independent suspension was used all round as were disc brakes (those at the rear inboard). The fuel tanks were located in the sills.
The wheelbase was 2500mm, the tracks (front/rear) were 1481mm/1486mm, the overall height was a mere 970mm and the weight 700kg.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:04 schreef hermandeperman het volgende:
Wat een prachtbak![]()
Ook een beetje op jouw instaphoogte TF
quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:04 schreef hermandeperman het volgende:
Wat een prachtbak![]()
Ook een beetje op jouw instaphoogte TF
Da's dubbelop hè... uit EN exquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:05 schreef Spyronius het volgende:
[..]
ja het is uit met z'n ex, wat moet ie anders?
ha ha haquote:
ja maar je neukte nog met je ex tot 1 1/2 week terug, dus nu is het echt uit, maar het was al je exquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Da's dubbelop hè... uit EN ex
is dat incl of ex ?quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Da's dubbelop hè... uit EN ex
Sex met je ex is flexquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:07 schreef Spyronius het volgende:
[..]
ha ha ha![]()
[..]
ja maar je neukte nog met je ex tot 1 1/2 week terug, dus nu is het echt uit, maar het was al je ex
HOERELOPER JAquote:
Ik vond hem zelf ook erg matig jaquote:
jaaaajaquote:[..]
ja maar je neukte nog met je ex tot 1 1/2 week terug, dus nu is het echt uit, maar het was al je ex
quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vind je zo schattig als je boos bent
lijpe film hequote:
Droppie dat je bentquote:
Tex frie Mexx dragen tijdens sex met je ex is erg flex zeker met condooms bezorgd door de Fed-ex.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik draag dan ook altijd Tex Frie Mexx als ik sex met m'n ex heb want dat is flex.
Te pro Amerikaans natuurlijk, maar wel goed. En ik krijg echt enorme zin om weer delta force te gaan spelenquote:
Als je maar snel bent, hij is nu nog opgerekt.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nou kom op, even neuken, en dan is't klaar oke?
Ik kom zo snel nergens meer opquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:15 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Tex frie Mexx dragen tijdens sex met je ex is erg flex zeker met condooms bezorgd door de Fed-ex.
Tex frie Mexx dragen tijdens sex met je ex is erg flex zeker met condooms bezorgd door de Fed-ex bezorger met een broek van latexquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik kom zo snel nergens meer op
Je komt er net uit begrijp ik?quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:16 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Als je maar snel bent, hij is nu nog opgerekt.
Moet je 'Requiem for a Dream' eens kijkenquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:16 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Na die film had ik best een naar gevoel
Zo zonder happy end
manier van filmen en het hele verhaal zijn welquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Te pro Amerikaans natuurlijk, maar wel goed. En ik krijg echt enorme zin om weer delta force te gaan spelen
Goedenavond spuit 11quote:
Spuit 11.quote:
Juh, scarry as hell. Toch Apocolypse Now Redux staat nog wel op nummer 1 wat betreft oorlogs films.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:18 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
manier van filmen en het hele verhaal zijn wel![]()
die neergehaalde helicopter waar op een gegeven moment 2 soldaten bij kwamen bij de ene piloot die het had overleefd.....
de fricking stad kwam op hun af![]()
Ik zit nog even allerhande formule's en getallen in mijn kop te stampen momenteelquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:17 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Tex frie Mexx dragen tijdens sex met je ex is erg flex zeker met condooms bezorgd door de Fed-ex bezorger met een broek van latex
Spuit 12quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Spuit 11.
Heeft eerst TF mij de tyfus in gescholden, moet hij dat nu ook weer bij jou gaan doen
ik lik net de butt-plug af.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je komt er net uit begrijp ik?
quote:
was er al spuit 11 gezegtquote:
tssssssss wat denk je wel niet zegquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nou kom op, even neuken, en dan is't klaar oke?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |